Gjest lille_kvinne Skrevet 27. juni 2009 #1 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg er, som emnetittelen sier nyoperert under armen. Nå er jo sommer varmen kommet og jeg .. vel jeg lukter ikke godt. Ikke kan jeg barbere meg og ikke har jeg kunnet bruke deodorant. Legen min sa at om jeg fant en veldig mild deo kunne jeg begynne og bruke den forsiktig en uke etter at stingene var tatt. Problemet mitt er bare at ingen jeg spørr har en anelse om hva jeg kan bruke. Var innom apoteket hvor svaret jeg fikk var at de ikke visste. Prøvde meg innom vita, men der var det heller ingen hjelp å få (hadde forsåvidt forventet det). Legen min hadde heller ingen anbefaling, alt hun sa var mild deo. Er det noen som har tips eller ideer? Jeg kan jo ikke være den første som er operert under armen og trenger deo, selv om det virker som at ingen andre har hørt om noe sånt når jeg spørr Er ganske skeptisk til hele greia da jeg er livredd for å gjøre noe som gir meg en infeksjon eller som jeg reagerer på så jeg får et styggere arr. Barbert meg skulle jeg også gjerne gjort, men får vel heller satse på en singlet fri sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. juni 2009 #2 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har pleid å bruke en man kjøper på apoteket, tror den heter Aco. Den parfymefrie versjonen er veldig mild. Vet ikke helt om den passer til ditt bruk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_kvinne Skrevet 27. juni 2009 #3 Del Skrevet 27. juni 2009 Ja jeg tittet litt på den! Tok den med bort til apotek damen og spurte, men det visste hun ikke noe om. Trodde vel egentlig at de som jobbet på apoteket visste litt om sånne ting jeg. Ikke kunne hun svare meg på hvilke plaster jeg burde bruke når jeg er allergisk mot latex heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. juni 2009 #4 Del Skrevet 27. juni 2009 Høres ut som du kanskje burde begynne å gå på et annet apotek. Spesielt sånne ting med allergier og sånn er jo vanlig at de vet, eller at de spør farmasøyten hvis de ikke vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. juni 2009 #5 Del Skrevet 27. juni 2009 Det med deodorant vet jeg ikke, men HY-TAPE har en serie med latexfrie plaster/bandasjer som er veldig bra. Jeg tror den serien føres av de fleste apotek, i alle fall har de muligeht for å bestille den. Det er mange ulike produkter; tape, plaster, kompresser med og uten tape o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #6 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil anbefalle Änglemark sin, som kjøpes på coop butikker. Den har kommet best i test fra grønn hverdag. Den inneholder ikke parfyme, miljøskadelige stoffer eller er hormonforsyrrende som veldig mange er. Og ikke er den dyr heller. Jeg er veldig sensitiv og kan fint bruke denne rett etter jeg har barbert meg uten noe problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå