Gå til innhold

Utested i Oslo


GodsChild

Anbefalte innlegg

Evt latinsk musikk. Hvor finner jeg det? Synes de spiller rock, listepop eller dunkemusikk overalt.. Kan gjerne vaere mulig aa foere en samtale der ogsaa.

Noen tips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Hvordan er miljoet og hvor hoey er musikken, vet du det? Gaar det an aa foere en vanlig samtale uten aa maatte skrike? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hvordan er miljoet og hvor hoey er musikken, vet du det? Gaar det an aa foere en vanlig samtale uten aa maatte skrike? :)

de har jo latinomusikk på LIPP i nederetasjen (bak rådhuset) og Olapalula (nationalteateret).

Ola er bar (gratis inngang) og lipp er utested. Men du kan danse på ola også da.

du kan snakke ute, men inne er det høy musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nomaden spiller en del musikk i den retningen, litt avhengig av hvilken dj det er som spiller. Regner med at det står hvem som spiller på nettsiden.

Latino Paradiso er et annet sted som spiller mye hiphop, rn'b og tildels reggae. Mye utenlandske gutter der, men som regel veldig bra stemning og morsom dansemusikk. Jeg har aldri hatt problemer der, men vet en del er skeptiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nomaden spiller en del musikk i den retningen, litt avhengig av hvilken dj det er som spiller. Regner med at det står hvem som spiller på nettsiden.

Latino Paradiso er et annet sted som spiller mye hiphop, rn'b og tildels reggae. Mye utenlandske gutter der, men som regel veldig bra stemning og morsom dansemusikk. Jeg har aldri hatt problemer der, men vet en del er skeptiske.

Nomaden.... :hjerte:

Nå fikk jeg lyst til på en øl... Og en dans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...