Gå til innhold

Sterkeste og beste orgasmen

Fremhevede innlegg

Gjest jansgutt21
Skrevet

Dette er vel forsket på, der man kan kan bruke apparater til å se hvilke sentre i hjernen som blir stimulert og hvor lenge og kraftig stimuleringen er. Mener å ha sett noen dokumentarer på tv om dette, der det kom fram at kvinner har kraftigst orgasme. Vi har jo også flere nerver nedentil enn menn, så når disse når klimaks, så er det vel logisk at de med flest nerver har det deiligst??? :)

Ja, jeg har også hørt noe om dette, men det er mange som mener at det har mye med hvordan man er å hvordan både gutter å jenter tør la følesene ta overhånd. Til å begynne med hadde jeg det sånn, det kom lissom en litt overflatisk orgasme som om at jeg venta meg noe mer lissom... Ettervert har jeg latt utforskertrang og det å tørre å nyte og være med på alt, dette har ettervhert lært meg til å få eksplosive å helt ukontrollerbare orgasmer:) Kan sef ikke si at de er leke sterke, sterkere eller svakere enn jenters orgasmer. Men føler jeg mister kontrollen på samme måte, å tror selv at de som tør og har lært dette, opplever dette ganske likt:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel forsket på, der man kan kan bruke apparater til å se hvilke sentre i hjernen som blir stimulert og hvor lenge og kraftig stimuleringen er. Mener å ha sett noen dokumentarer på tv om dette, der det kom fram at kvinner har kraftigst orgasme. Vi har jo også flere nerver nedentil enn menn, så når disse når klimaks, så er det vel logisk at de med flest nerver har det deiligst??? :)

Men de stimuleres jo ikke ved samleie, altså er det mannen som har det deiligst. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...