Gå til innhold

Sterkeste og beste orgasmen


Gjest jeansgutt20

Anbefalte innlegg

Gjest jeansgutt20

Noen som har tenkt over orgasmene vi får når vi har sex.

Er det guttene eller jentene som opplever de sterkeste og lengste orgasmene. Har lissom prøvd å finne ut av det ved å spørre mine venner, men ikke så lett å få noe eksakt svar. Vi er forskjellige og opplever sikkert orgasmene forskjellig også.

Noen stønner som gale og andre er helt lydløse, men begge typer mennesker, kan si at de opplever de sterkste orgasmer de kan tenke seg! Dette gjelder både gutter å jenter.

Er det noen som har tenkt over dette?

Er det noen som kunne tenke seg å vært gutt / jente, bare for å oppleve den andre part sin sexuelle nytelse og orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Haha! Det går jeg også rundt å funderer på!

Om jeg hadde blitt gutt for en dag og funnet ut at man som mann fikk bedre orgasmer hadde jeg bare blitt dritsjalu, så nei, jeg vil ikke finne det ut!! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Dette er vel allmennkunnskap. De menn har er ingenting i forhold til de kvinner har.

:lur: jepsi pepsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel allmennkunnskap. De menn har er ingenting i forhold til de kvinner har.

Jeg har også hørt det.. Men lurer litt på hvordan i alle dager de kan si det.. Det er jo ingen som har opplevd begge deler :fnise:

(og damer er generelt flinkere til å ordlegge seg, så det er ikke overraskende at våres orgasmer har kommet frem som best hvis det er det de går ut i fra...)

Endret av Aftensol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en orgasme, uansett hvor sterk den har vært, vet jeg alltid hvilken dag det er og hvilken planet jeg befinner meg på. Og så er jeg i stand til å reise meg opp og gå på beina.

Madamen stryker på alt dette, og mer til..

No contest mao.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glør
Dette er vel allmennkunnskap. De menn har er ingenting i forhold til de kvinner har.

Enig, dette har da de fleste visst siden oraklet i delphi konkluderte med det, for noen tusen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en orgasme, uansett hvor sterk den har vært, vet jeg alltid hvilken dag det er og hvilken planet jeg befinner meg på. Og så er jeg i stand til å reise meg opp og gå på beina.

Madamen stryker på alt dette, og mer til..

No contest mao.

Hehe. Når man har opplevd dette, har man opplevd god sex! (I alle fall for jentas del) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har nok helt klart både sterkere og lengre orgasmer enn de mannfolka jeg har hatt sex med. Men så er jeg en jente som får flere orgasmer stort sett hver gang. Har opplevd mer en en gang at jeg skjelver etter sex, og rett og slett ikke stoler på at jeg klarer å stå på bena. Og mannfolka synest det er virkelig fasinerende.

Ikke forstår jeg heller andre jenter som klager over at typen sovner rett etter sex. Jeg slukner gjerne først jeg. Sliten. :fnise:

Men jeg er jo kvinnfolk, så hvordan en mann føler det aner jeg jo ikke. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er gjort en del forskning på akkurat dette. Orgasmer medfører visse type hjernebølger, og bølgene varierer etter hvor sterk personen oppfatter at orgasmen er. Kvinner opplever hjernebølger ved sine sterkeste orgasmer som menn ikke er i nærheten av å oppleve. Det hevdes at en mann ikke hadde tålt slike hjernebølger, og muligens blitt bevisstløs.

Ang. forskningen: Folk kobles på hjernemonitor og ligger på et observasjonsrom. Lite romantisk, men det duger til forskning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et ganske elemetært spørsmål som de fleste av oss lærer på u-skolen. I seksualundervisningen vi hadde i 9 klasse fikk jeg vite at kvinner mange fler nerver i underlivet enn det vi gutter har.

Så ved hjelp av litt normal logikk kommer man frem til at kvinner får sterkere orgasmer.

Jeg lå med ei jente en gang som var helt sinnsyk, jeg kunne ikke pule ho i mer enn kanskje 2-3 minutter om gangen for hun drev å vrei seg og greier. Var egentlig litt irriterende, siden jeg liker best å komme inni jenta :(

Også hele tia måtte jeg liksom ta tak i hoftene hennes og holde henne på...men men, tøff opplevelse da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo et ganske elemetært spørsmål som de fleste av oss lærer på u-skolen. I seksualundervisningen vi hadde i 9 klasse fikk jeg vite at kvinner mange fler nerver i underlivet enn det vi gutter har.

Dette er helt riktig. Kvinner har omlag 8000 nerver i klitten alene, som er like mye som vi har i hele penis. I hofteregion har en kvinne et sted mellom 15-20.000 nerver (hvis jeg ikke husker helt galt).

Det er også slik at kvinner har langt flere forskjellige typer orgasmer enn det vi menn har. Den sterkeste orgasmen for kvinner er visstnok analorgasme.

Og en kvinnes orgasme varer i gjennomsnitt 15-30 sekunder, mens vi har orgamse på omlag 5 sekunder. Nok en gang så ligger vi langt bak hva kvinner kan oppnå. Litt synd egentlig, men sånn er det jo bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt20

De fleste innleggene her, konkluderer uten videre at jentene får serkere, lengre og fler orgasmer enn oss gutta. Er kanskje riktig dette, men jeg er av den eksprimentelle typen, og mener at opplevelsene av orgasme, kanskje er mer sammensatt enn som så! Det berettes også at vi gutta nærmest hadde besvimt eller kanskje til og med hadde dødd av en kvinneorgasme!! Dette vil vi igrunnen aldri få svar på, men det er allikevel en tanke som pirrer, hvordan ville det vært og oppleve en kvinnes orgasme, kvinnene tenker nok det samme i forhold til oss gutta. Vi gutta får vanligvis lett orgasme og når vi er kåte kan vi få ganske mange orgasmer på en dag:)

Selv opplever jeg mange forskjellige orgasmer, noen som en intens og kort orgasme, og til lange orgasmer som gir meg kramper i hele kroppen og som får meg til å stønne verre enn ei jente, får jeg høre:) Eksprimentert med tentralsk sex og det er noe av det diggeste noen kan oppleve. Får det som sexologene kaller kroppsorgasme, der hele kroppen føles som å være tottalt oppslukt av orgasmen, helt ut i tæra og fingerspissene. Eneste som er viktig er å ha god tid, masse tid, gjerne hele helga:) Kan oppleves nærmest som en eneste lang orgasme:)

Selvsagt kan jentene oppleve minst det samme. Det blir nevnt at jentenes sterkeste orgasme kommer når de har analsex og får analorgasme. Det som er helt sikkert, vi gutta får analorgasmer,selv fått det mange ganger og er superdigg. Vi gutta har vårt g-punkt i analen og kan gi superorgasmer for gutta, dett MÅ dere teste:) Men tentralsk orgasme og analorgasme er forskjellig, mens analorgasme er en intens orgasmefølelse i hele underlivet, gir tentralske orgasmer en hele kroppen orgasme som får også opp i skyene mange ikke ville trodd var mulig:)

Til de gutta som ikke tør å være utforskende, så tror jeg dere går glipp av orgasmer som ville fått dere til den syvende himmel, bare å eksprimentere og finne ut av hva som gir sterkest og mest intense orgasmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en orgasme, uansett hvor sterk den har vært, vet jeg alltid hvilken dag det er og hvilken planet jeg befinner meg på. Og så er jeg i stand til å reise meg opp og gå på beina.

Madamen stryker på alt dette, og mer til..

No contest mao.

Haha! Det kan hende meg også innimellom at jeg blir helt gele i hjernebarken og mister grepet om virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest womenwomen
Haha! Det kan hende meg også innimellom at jeg blir helt gele i hjernebarken og mister grepet om virkeligheten...

Jo jeg tror det er sant - at kvinner er i stand til å få langt sterkere orgasmer enn menn .

Har selv opplevd orgasmer som er så sterke - at t.o.m meg selv blir litt overrasket og sjokkert over styrken på dem ,og de orgasmene fikk jeg under vanlig samleie .Så var nok kraftige g-punktsorgasmer - og de kan faktisk " svimeslå meg " og jeg faller helt vekk lenge etterpå .Rene " epilepsi anfall kan det kanskje sammenlignes med " Vanskelig å forklare egentlig .Selv om jeg ikke har epilepsi - men ligner jo litt .I og med at man mister kontroll over kroppen .Samt får reflexer som ufrivillig muskel sammentrekning også i ansiktet .Eks så trekkes overleppen opp og jeg " smiler " blotter tenner ufrivillig .Pga reflex i ansiktsmusklene .Mister helt kontroll over meg selv- og det er veldig rart syns jeg .Samt synet forstyrres - svartner for meg .Og kjenner " noe " skje oppi hjernen og ....som elektrisk støm i hjernen .... Dette har jeg ikke sett skje med eks samboeren min eller noen annen mann - selv om han kan lage lyder osv så har han mer kontroll virker det som - enn jeg har tydeligvis .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeansgutt du har SKJØNT det!!! Hvis gutta virkelig ikke har hatt de store orgasmeopplevelsene, så er det fordi de ikke har våget nok. Og en finger bak er helt klart en del av den pakka de burde prøve. Og tantrisk sex tror jeg også på. I hvert fall tror jeg på deilig sex en hel søndag ettermiddag, nam. Men da skal tullegutta ut å jogge eller noe annet tøv!!! Ja, ikke rart de går glipp av mye, sier nå jeg!!!!

Men når jeg innimellom har fått en mann på ryggen og får lov å holde på, så har han helt mistet kontrollen, kroppen skjelver og orgasmen varer og varer, og han kan ikke en gang snakke på et kvarter, langt mindre gå etterpå.

Og sånn skal det være;-) Sånn har jeg det noen ganger også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest HunterLady

Dette er vel forsket på, der man kan kan bruke apparater til å se hvilke sentre i hjernen som blir stimulert og hvor lenge og kraftig stimuleringen er. Mener å ha sett noen dokumentarer på tv om dette, der det kom fram at kvinner har kraftigst orgasme. Vi har jo også flere nerver nedentil enn menn, så når disse når klimaks, så er det vel logisk at de med flest nerver har det deiligst??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...