Gå til innhold

de "unge" gjestene


Arwen

Anbefalte innlegg

Hvordan plasserer dere yngre fettere og kusiner ++? Vi kommer til å ha to unge fettere (15 og 17) og en kusine (11, som også skal være brudepike.) Han på 17 kjenner ikke de to andre, som er søsken.

Bør disse sitte sammen med sine foreldre? Han på 17 burde i prinsippet bli plasert sammen med noen av vennene våre (vi er flere jenter en gutter) men han er ganske sjenert..

Litt tidlig å bekymre seg for bordplassering kanskje :lol: men har hørt at det er noe av det vanskeligste med hele bryllupet så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi inviterer ingen av våre fettere eller kusiner' date=' da det skal være ett "voksent"selskap.[/quote']

Nå er ikke dette et spørsmål om hva vi velger å gjøre, :roll: vi skal invitere disse og derfor lurer jeg på hvordan vi plasserer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe av det vanskeligste - og også noe av det viktigste for at gjestene skal ha det hyggelig under en lang middag.

Jeg tror vi kommer til å blande søskenbarn litt med hverandre, og litt med venner. Jeg tror at et lurt prinsipp er å tenke at alle skal ha minst en de kjenner og en de ikke kjenner rundt seg. Da har man noe trygt samtidig med at man kan bli litt kjent med noen nye. Så da er det jo bare å sette igang med å legge kabalen (og håpe at den går opp til slutt)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med å sette de sammen (fettere + kusine) selv om de ikke kjenner hverandre da? Det tror jeg jeg ville gjort. Der er sikkert nærmere hverandre i alder enn de er med de andre gjestene, og har dermed mer å snakke om kanskje?

Du kan jo sette dem i nærheten av foreldrene deres, men ikke ved siden av mamma liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette de sammen (fettere + kusine) selv om de ikke kjenner hverandre da? Det tror jeg jeg ville gjort. Der er sikkert nærmere hverandre i alder enn de er med de andre gjestene, og har dermed mer å snakke om kanskje?

Du kan jo sette dem i nærheten av foreldrene deres, men ikke ved siden av mamma liksom...

:Nikke: Veldig enig i akkurat dette! Vi gjorde det likedan da vi giftet oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La jenta ha broren sin til bords, og la søttenåringen få plass hos de voksne. Det er stor forskjell på femten og søtten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt ganske stor forskjell på femten og sytten, men han på sytten begynte et år for sent på skolen så sånn sett er det bare et klassetrinn mellom dem.. Tror de kan komme godt overens. Vi skal uansett ikke ha noen "barnedel", for det er bare de tre som er under 20 som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som ung kusine blitt plassert sammen med brudeparets søsken, og det var en glimrende løsning. Da er det jo noen som er i samme generasjon, og som en kanskje kjenner litt fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente ikke en egen barnedel,

bare at jeg ville ha gitt søttenåringen en passende borddame

og latt søskenparet ha hverandre til bords...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh. da skjønner jeg Tex, :D problemet er vel at jeg egentlig ikke har en passende bordame til han, får vel bare blande de inn med familie så godt jeg kan. (eller håpe på at han får kjæreste snart som han fortsatt er sammen med da :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ville nok ikke det nei. Hadde vært en enkel løsning på problemet men.. :wink: har ikke satt noen sånn regel på ting, da kunne jeg ikke invitert kjæresten til søsteren min heller, og de har vært sammen i tre år når vi gifter oss. Vi kommer til å ta det litt etter hvor lenge de har vært sammen, og hvor alvorlig det er. Se det an etter hver situasjon (det er mange rare forhold blant vennene våre, en av mine venninner har faktisk i en alder av 22 år en hemmelig kjæreste som ingen får vite noe om :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...