Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Godt at det gikk bra på RH i går :klem:

:ler: Riktige leker er farlig å gå inn på når man har barn :fnise: Greit at du fikke slått ihjel tiden mellom blodprøvene og timen din :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontrollerer hormoner i kroppen min ;)

Jeg tar jo sprøyter hver dag og en slags nesespray...

Er det noen som ser på "Gøy på landet" som går på TvNorge? :fnise:

Er fra hjembygda mi denne uken.... elle siste dagen i dag da.

Kviteseid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på! Ser flott ut der da :) Kjenner du noen av ungkarene? ;)

Nei, men har sett han derre tannlegen Lupjov, en raring... men det så man jo. Hehe.

Finne på noe er jeg med på vettu :)

Men ikke uka som kommer... da er det nye turer inn til Riksen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det der irriterer meg hver gang folk sier feil, hehe. Selv om det skrives sånn så uttales det andeledes... jeg giftet meg jo i Kviteseid, og gjester som kom sa ofte feil... derav svigers.

ER jo neste som banne i kirken :lol: nei da... det var å dra det litt langt, hehe.

Jasså?? Hvor fra da? Eller... mulig du har sagt det før, men da har jeg glemt det i såfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skrives Kviteseid, MEN... det uttales Kvittsei ;)

Snakker kun dialekt når jeg er der ;) Og dialekten min er som han derre Dag Rune eller Dag Erik eller hva han het... for de som så på det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaaa jeg hadde aldri utalt det sånn om du ikke sa det.

synes innimellom jeg hører et par dialekt ord........men veeeeldig lite da......kommer det ut når du blir sint eller? for her merker mannen at det kommer litt for hard islandsk når jeg blir sint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er bokmål her om jeg blir sint :) men jeg sier en del ord i min daglig tale som er dialekt ord, men tenker ikke noe over det.

Sier f.eks. Bua/bue til å sove. Hoffor/høffor =hvorfor. Skjei =en skje. Var det jeg kom på nå i forbi farten :)

Å huff... satt med W når hun spiste frokost i dag. Brått bare smalt det til i den ene siden av ryggen min. Så nå går jeg som en krokete skjev gammel dame :snurt: Ikke klarer jeg og løfte snuppa heller. Godt mannen har pappa perm i dag.. ellers hadde det ikke vært noe problem, hun er jo i barnehagen ellers :)

Men fyyyy så vondt. Snur jeg meg litt feil eller gjør en bevegelse som er litt feil så får jeg litt pusteproblemer i tillegg.

Rygg på billig salg, noen? Slå til nå... hehe :fnise:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...