Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

OMG :hakeslepp: er ikke rart jeg vil ikke at vi går til naboer og kjefter når dem fester for høyt, endten tålererer jeg det eller ringer politi, det der er rett og slett skummelt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter som jeg har lest på FB, så tror jeg han er død. Litt usikker... men trist.

Vet hvem det er. Han er pappa til ei på 1-2 år og giftet seg for 1-2 år siden :(

De bodde like ved der jeg hadde leilighet før jeg flyttet hit til Sarpsborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå.. jeg tror jeg dør!

Er SÅ sliten!! Har begynt på medisiner nå, med tanke på prøverør.

Er sliten, trøtt, svimmel... å... bør vel egentlig starte på folsyre og vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker, kommer an på hvordan kroppen min reagerer denne gangen. Men tar 3 tabletter om dagen i 10 dager for å få TR og så bruker jeg en nesespray 4 ganger om dagen. Så er det inn til kontroll og oppstart med hormonsprøyter, for å så gå til gjenvlige kontroller og sjekke hvordan eggene blir eller eggposene. Da er det inn til uttak og innsetting dagen etter eller to dager etter.... husker ikke helt.

Er snakk om uke 36 om ting går som det skal.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er trøtt og sliten, men som de andre skriver så blir det forhåpentligvis verdt det når der kommer en liten til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fælt å ha det sånn, men det er veldig spennende at dere skal prøve å få en til da :hoppe: Må innrømme at jeg har blitt litt babysyk selv etter å ha sett den nyfødte jenta i familien.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på Linelia :fnise: 2 år er jo perfekt mellom de da. Da har man en lekekamerat vettu. ;) Og jeg tror personlig det er bedre med to tette en stort mellomrom, for da blir man liksom aldri ferdig med den småbarnsperioden heller. Og hvor artig er det med en i trass og en i tennårene for eksempel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen.... nå er jeg lei...

Snuppa er i barnehagen om dagen, mannen har begynt i jobb igjen.. og jeg.... jeg sitter i "fengslet" mitt :sukk:

Ikke noe å ta seg til og bilen, den har mannen.

Jeg går snart på veggene.

Enda mere dritt er det at jeg kjenner jo få rundt her og, til tross for å ha bodd her i 4 år, snart 5. Så er ikke bare å stikke bort til noen heller, normale folk har jobb. JEG VIL OG HA EN JOBB!!!!!!!!!!!

Føler meg skikkelig deppa og dritt om dagen.

Og i helgen blir det bare meg og snuppa hjemme, da er det NM i asfalt racing på Rudskogen og mannen skal jobbe der, som vanlig. Så vi ser lite til han. Noe jeg i grunn har gjort hele uken....

Og for å toppe dritten... snuppa har begynt å få prikker på hele seg. Hurra for vannkopper. Det må bare være det.. har ikke blitt byller eller noe enda, men masse små røde prikker her og der. Mest i ansiktet, på beina og rompa. Og med flaksen min så bryter vel det ut i helgen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner hvordan du har det, har det slik selv :kose:

Det trenger ikke å være vannkopper, men den fjerde barnesykdom og er i såfall helt vanlig for smårollinger å få.

Jeg forstår det utrolig godt at du savner mannen og føler at du blir litt stuck, her er det også slik, men jeg møter ingen forståelse - jeg får bare slengt at "jamen det er ikke min feil at du ikke har noen venner her" koslig.. Ikke sant? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, samboeren har vært borte 4 av 5 kvelder denne uka (pleier ikke være sånn da, men uansett), så blir jo bare til at jeg sitter her.

Du får si i fra hvis du vil finne på noe en dag, jeg har jo jobb, men som du vet en ganske fleksibel en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff snuppa mi, dette liker jeg ikke å lese. Jeg er borte nå men kan godt komme til deg neste uke hvis du vil. Men er det vannkopper i hus ble jeg plutselig usikker :sjenert: vi reiser på ferie og så er det kanskje ikke stas med besøk da. Må hun da ikke være hjemme fra bhg?

Uff jeg har vært ofte i din situasjon..... Da jeg har flyttet mye, men vettu du har jo meg, vet jeg er ikke 2 min unna men ikke langt heller sånn sett. Glad i deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...