Neytiri Skrevet 7. august 2011 #1121 Del Skrevet 7. august 2011 OMG er ikke rart jeg vil ikke at vi går til naboer og kjefter når dem fester for høyt, endten tålererer jeg det eller ringer politi, det der er rett og slett skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. august 2011 Forfatter #1122 Del Skrevet 7. august 2011 Etter som jeg har lest på FB, så tror jeg han er død. Litt usikker... men trist. Vet hvem det er. Han er pappa til ei på 1-2 år og giftet seg for 1-2 år siden De bodde like ved der jeg hadde leilighet før jeg flyttet hit til Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. august 2011 #1123 Del Skrevet 7. august 2011 så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 #1124 Del Skrevet 7. august 2011 Herregud så trist Håper de to guttene får en hard straff of vel så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. august 2011 #1125 Del Skrevet 7. august 2011 Helt forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. august 2011 Forfatter #1126 Del Skrevet 9. august 2011 Ååååå.. jeg tror jeg dør! Er SÅ sliten!! Har begynt på medisiner nå, med tanke på prøverør. Er sliten, trøtt, svimmel... å... bør vel egentlig starte på folsyre og vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. august 2011 #1127 Del Skrevet 9. august 2011 uff hvor lenge må du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. august 2011 #1128 Del Skrevet 9. august 2011 Snart blir det ny mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. august 2011 #1129 Del Skrevet 9. august 2011 Det er verdt det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #1130 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Litt usikker, kommer an på hvordan kroppen min reagerer denne gangen. Men tar 3 tabletter om dagen i 10 dager for å få TR og så bruker jeg en nesespray 4 ganger om dagen. Så er det inn til kontroll og oppstart med hormonsprøyter, for å så gå til gjenvlige kontroller og sjekke hvordan eggene blir eller eggposene. Da er det inn til uttak og innsetting dagen etter eller to dager etter.... husker ikke helt. Er snakk om uke 36 om ting går som det skal. Endret 10. august 2011 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. august 2011 #1131 Del Skrevet 10. august 2011 Skjønner godt at du er trøtt og sliten, men som de andre skriver så blir det forhåpentligvis verdt det når der kommer en liten til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. august 2011 #1132 Del Skrevet 10. august 2011 Uff, fælt å ha det sånn, men det er veldig spennende at dere skal prøve å få en til da Må innrømme at jeg har blitt litt babysyk selv etter å ha sett den nyfødte jenta i familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #1133 Del Skrevet 10. august 2011 Kjør på Linelia 2 år er jo perfekt mellom de da. Da har man en lekekamerat vettu. Og jeg tror personlig det er bedre med to tette en stort mellomrom, for da blir man liksom aldri ferdig med den småbarnsperioden heller. Og hvor artig er det med en i trass og en i tennårene for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. august 2011 #1134 Del Skrevet 11. august 2011 Spennende tider her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. august 2011 Forfatter #1135 Del Skrevet 11. august 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. august 2011 Forfatter #1136 Del Skrevet 12. august 2011 Fy faen.... nå er jeg lei... Snuppa er i barnehagen om dagen, mannen har begynt i jobb igjen.. og jeg.... jeg sitter i "fengslet" mitt Ikke noe å ta seg til og bilen, den har mannen. Jeg går snart på veggene. Enda mere dritt er det at jeg kjenner jo få rundt her og, til tross for å ha bodd her i 4 år, snart 5. Så er ikke bare å stikke bort til noen heller, normale folk har jobb. JEG VIL OG HA EN JOBB!!!!!!!!!!! Føler meg skikkelig deppa og dritt om dagen. Og i helgen blir det bare meg og snuppa hjemme, da er det NM i asfalt racing på Rudskogen og mannen skal jobbe der, som vanlig. Så vi ser lite til han. Noe jeg i grunn har gjort hele uken.... Og for å toppe dritten... snuppa har begynt å få prikker på hele seg. Hurra for vannkopper. Det må bare være det.. har ikke blitt byller eller noe enda, men masse små røde prikker her og der. Mest i ansiktet, på beina og rompa. Og med flaksen min så bryter vel det ut i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. august 2011 #1137 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg skjønner hvordan du har det, har det slik selv Det trenger ikke å være vannkopper, men den fjerde barnesykdom og er i såfall helt vanlig for smårollinger å få. Jeg forstår det utrolig godt at du savner mannen og føler at du blir litt stuck, her er det også slik, men jeg møter ingen forståelse - jeg får bare slengt at "jamen det er ikke min feil at du ikke har noen venner her" koslig.. Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. august 2011 #1138 Del Skrevet 12. august 2011 Kjenner følelsen, samboeren har vært borte 4 av 5 kvelder denne uka (pleier ikke være sånn da, men uansett), så blir jo bare til at jeg sitter her. Du får si i fra hvis du vil finne på noe en dag, jeg har jo jobb, men som du vet en ganske fleksibel en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2011 #1139 Del Skrevet 12. august 2011 Uff snuppa mi, dette liker jeg ikke å lese. Jeg er borte nå men kan godt komme til deg neste uke hvis du vil. Men er det vannkopper i hus ble jeg plutselig usikker vi reiser på ferie og så er det kanskje ikke stas med besøk da. Må hun da ikke være hjemme fra bhg? Uff jeg har vært ofte i din situasjon..... Da jeg har flyttet mye, men vettu du har jo meg, vet jeg er ikke 2 min unna men ikke langt heller sånn sett. Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2011 #1140 Del Skrevet 12. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå