Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Forresten; Dritfin kake! Gleder meg til å smake :biggrin:

Blir bare rester på dere :ler:

Hadde med kaka på familiebursdagen i dag og halve ble vel borte :)

Men skal da servere noen annet og :)

Adressen står på siden jeg lagde på FB, men kan sende det på pm :) Er ikke i samme gate, men rett før man svinger opp der jeg bodde før :)

Skal henge ut ballonger ved innkjøringen ;) De ser du garantert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med etåring i hus :strix: rakk ikke innom her i gårkveld.........og herrigud kaka ble mye flottere en noe jeg lager for å si det sånn, flinka!

Gleder meg til etterpå, vi er litt trøtte da vi har en som har fått tann nr 6 i natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt knall fine feiringer begge dagene :nigo:

Skal si det var folksomt hos meg ista :ler: men så koselig da.

Barna lekte, rota, spiste og koste seg :) Det samme gjorde nok mammaene også :)

W fikk kjempe mye fint og bare ting hun trengte og som var nøttig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tusen takk for oss, var kjempekoselig, men guuuuuud så varmt, jeg og Bumba dusjet når vi kom hjem for vi var helt gjennomsvetta og da i de lette klærne!

Håper dere får en fin start i barnehagen da, virket som hun fikk mye fint til det også :)

Hvilken dag tror du vil komme hit og scrappe??? jeg må få se om jeg får printet noen bilder, hvis ikke så har jeg bare de aller første bildene fra UL og tiden på NFI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt ja!!!! OMG.... godt jeg ikke bor i den andre leiligheten, da hadde vi daua :ler:

Jeg lurte på onsdag kveld......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hehe det hadde blitt trangt i gamle leiligheta!

Ja onsdag passer bra :) vil du spise middag her eller før du kommer? Jeg legger nemlig alltid Bumba og så lager middag til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin kake :jepp: Skal si du har vært flink! Gratulerer på etterskudd med 1åringen forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MaiL :nigo:

Må virkelig si det har gått overaskende bra med barnehage starten til W :) Hun ser ut til å riktig kose seg og tilbakmeldinger jeg har fått har vært positiv :)

Nå er riktignok de fleste barna på ferie enda, men det dukker opp flere og flere barn for hver dag, og den 15 er det oppstart for fullt for alle :)

Dere skulle ha sett henne i går da jeg hentet henne, de hadde fått saft-is i for det var så varmt og for å kose seg litt. Hun hadde spist med hele seg og litt til :ler: Godt jeg hadde husket å ta med skift :lol:

Det eneste som gjenstår nå er faktisk å kjøpe gumistøvler, for det kan være kjekt å ha, selv om hun krabber enda.

Og ikke minst... sandaler, stakkars jenta mi... tror hun er rimelig varm på beina etter å bare bruke sko. Men..... får ta det til mandag, det er da lønnen kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om hun ikke går enda er ikke det bedre med type sokker som Stonz????

Nå har ikke jeg testet Stonz, men vil ikke de være litt varme? :klø: Tenkte hvis vanlige sko var varme så vil vel Stonz være det også? Har som sagt ikke testet de, bare syns de ser varme ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg testet Stonz, men vil ikke de være litt varme? :klø: Tenkte hvis vanlige sko var varme så vil vel Stonz være det også? Har som sagt ikke testet de, bare syns de ser varme ut :fnise:

hehe jeg tenkte da over at hun skulle ut å kjøpe støvler, at hun kunne bruke stonz eller lignende når det er vått og litt høst(ikke helt vinter) hvis du skjønner, men går hun hadde jeg seff kjøpt støvler.

Her kan vi nesten ikke ha sko på Bumba for tiden, hun svetter vanvittig mye! og ikke begynnt i bhg så er nok ikke den beste å svare kanskje. men de stonza uten liners er ikke såååå varme, men jo varme på dager som det er nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på stonz sko, men vet ikke... kjedelig om jeg kjøper det og så begynnner hun å gå snart liksom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt og lese at barnehagestarten går fint :jepp: Ingenting er bedre enn at hun trives!

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og:D

Blir spennende å se hvordan W reagerer i morgen, da vi ikke skal i barnehagen :) Tror nok det går bra :)

Åååååå... kunne det ikke bare begynt å tordne litt i dag, er jo så klamt og lummert.

Står også at det skal bli knall vær i morgen... kan jo bli spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...