Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Hvis du søker på fb, Wiktoria sin bursdag, så kommer det opp.,.. husker faktisk ikke selv nå :ler: tror det var klokken 14 :)

For øvrig alt bra her på campingen, men litt høy vannstand i elven som går rett forbi campingplassen her.... satser på at det går bra. Er bare nabokommunnen, notodden som er rammet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt spørsmål kanskje, men er gubbene invitert med også eller? :fnise: Hadde vært litt rart å ha han med hvis dere egentlig ikke hadde regnet med det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri mannen sier at han er lei seg han går glipp av bursdagsfeiring til W, han regnet vel med at han var invitert ihvertfall :fnise:

kos at dere koser dere på campinga da, bra vær eller regner det som her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må gjerne bli med, men da blir han nok den eneste mannen... :fnise: Mannen her skulle noe annet den dagen, siden vi alt har feiret henne dagen før ;)

Men det var absolutt ikke et dumt spørsmål :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, da tror jeg sikkert han lar være :fnise: Han orker nok ikke sitte der og høre på masse kjerringsladder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi tilbake fra camping tilværelsen. Hatt det koselig, men hvor typisk er det ikke at vi har hatt regn stort sett hele tiden, men i går tittet solen fram og den blå himmelen var ofte og se... og i dag når vi skal hjem... skyfri himmel :daane:r

Kan ikke klage, det var like flott vær her hjemme... om ikke bedre :nigo: 28 grader.

Har vært å kjøpt gave til W i dag :) Hun får en barnehuske av oss som kan henge på verandaen, en treleke ting på hjul (fant ikke bilde av den) og sånne baller man har i ballbinge. Hun synes de er råfestlige... i alle fall da vi var på eventyrfabrikken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem. Her har det vært knall i tre dager, var på stranda i går og varr bare helt fantastisk nydelig!

Du har sikkert planer i dag men hvis ikke send meg en melding, vi skal nemlig på stranda tror jeg så det er bare å følge med hvis dere vil utnytte det været her! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt noen smaksessenser for å tilsette smørkremen?

Kakao er en sikker vinner, og er enkel og grei og tilsette smørkremen ;)

Temperert smør --> melis --> 1-2 ts bakekakao = barneversjonen

Temperert smør --> melis --> 1-2 ts bakekakao --> 1-2 ts sterk kaffe = voksenversjonen.

Du kan også mose en godt moden banan i smørkremen, men da blir den litt brunlig på grunn av bananen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Forbanna kakeform helvete!!!!!!!!!!!!!! :kjefte:

Har alltid så uflaks med hevingen av kaka... får alltid en sånn jævla topp liksom, de møkka kantene vil jo gikke følge med :daane:

Skal jeg rette og sjære kaka, sitter jeg igjen med null omtrent. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..............

Noen som har noen tips?

Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe høres ut som hva skjedde her hos meg, jeg bakte to hjerter da som skulle stables oppå hverandre, jeg skjærte den som skulle være under så den var litt flatere, så satt jeg mye krem innimellom(ble tjukkere mot kanten da), og så flippet jeg øverste kaken(som jeg skjært også litt) så da fikk jeg en god flat topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjær, snu kaka opp ned, da synker det som stikker opp ned, å den blir finn og rett på serveringsfatet.

Du kan også helle litt mindre røre i formen neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn figurform jeg har brukt, så den må jo snues uansett. Og smurt forma godt gjorde jeg og, men kaka vil ikke slippe heller.. OMG :ler:

Men frostingen/smørkremen ble jeg fornøyd med :) Må bare lage LITT mere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tykt lag med formfett skal gjøre susen :) Det blir nok bra skal du se :) Men ikke skjær bort, da blir det ujevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker til i morgen.. eller i dag ja :fnise:

Må jo bake når jeg kommer hjem og. Da er det mufins..... kjøkkenet ser ikke ut. Og så skulle jeg ha vasket litt her og. Mannen skal hjelpe da, men han er så flink til å bli distrahert av andre ting, så ting tar tid :daane:

Tenk!!! :hjerte: i dag har jeg en snuppe som er 1 år. 30.07.10 kl. 08:21 kom hun til verden :strix:

Måtte fakisk inn å vekke henne i dag klokken 9 :ler:

Kaka er pyntet og jeg ble ganske fornøyd med tanke på at det var første gangen jeg lagde en sån kake :nigo:

045mu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen til W! Hurra! :hoppe: :hoppe:

Jeg er litt usikker på hvor du bor nå :sjenert: Vet det er i samme gata da, er det ikke? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...