Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Operert operert operert.... :gjeiper:

Jeg hadde vel klaga da og :ler:

Vi damer bli vel aldri fornøyde uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Ja, vi blir aldri fornøyde uansett.

Men jeg mener det at alt blir litt bedre bare man får litt farge på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære Devilina, synes du ser smashing ut jeg, og med nye sveisen syntes jeg du var veldig vakker.......men jeg skjønner man må føle seg vel i sin egen kropp.

skal ordne så boka er hos meg til fredag når dere kommer, så får du ser over om south beach er noe for deg, jeg gikk ned 15kg da jeg gjorde det første gangen og holdt kiloene av.....har ikke lagt på meg de igjen.........så noe positivt kom ut av det da :)

Er ofte i undertøysbutikker de har sånne ordnlige bikinier da, er det ingen rundt hos deg? ellers er det en egen butikk på senteret her som selger badetøy, kanskje noe du kunne tittet på hvis dere drar over hit fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :hug:

Var i en sånn undertøys butikk i dag og lette etter tankini, men alt var så og si utplukket, bare sånne stygge granny greier igjen :lol:

Åååååååå.. tror dere ikke mannen har blitt syk nå da. :daane:

Feber, vond hals og generelt snørrete...

Men å kle på seg sjønner han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk pleier jo å være sånn.. Min kan også bli forkjølt å ikke skjønne at klær er tingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjipt mannen er syk! og dere som skal på ferie :(

hehe granni greier er kanskje ikke noe særlig............men du, har ikke du bikini du kan ha på deg, og så ta på deg en singlett bare? da trenger du ikke bruke penger på noe dyrt som du kanskje ikke liker men kan være ute i sola uten masse klær :)

kommer du og W fortsatt eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen med det badetøy-styret, har vært på utkikk etter det i en evighet, og fant endelig en som passet sånn ca på Lindex. Ikke spesielt gira på å vise meg i bikini om dagen egentlig, men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjipt mannen er syk! og dere som skal på ferie :(

hehe granni greier er kanskje ikke noe særlig............men du, har ikke du bikini du kan ha på deg, og så ta på deg en singlett bare? da trenger du ikke bruke penger på noe dyrt som du kanskje ikke liker men kan være ute i sola uten masse klær :)

kommer du og W fortsatt eller? :klem:

Vi kommer :) Satt opp i går kveld og lagde kort, nå gjenstår bare å finne papir til å pakke inn gaven :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med badetøy er merkelig, jeg er kortest og bredest av oss alle her og likevel har jeg ingen problem å sette på meg bikini, er sikkert ikke så mange som ser på bulkene mine i frykt for å få "solsting" i øya :lol: så da er det liksom ikke så farlig!

koselig, ses etterpå da snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket i dag, kom på at jeg glemte helt å gi deg en klem for den koselige gaven til Bumba, hun var som du så storfornøyd :)

Må si at jeg føler meg utrolig heldig å ha møtt en så koselig og ordnlig person som deg, du virkelig vet hva en venn er :hug:

Kos dere masse på ferie, ses når dere kommer hjem igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back!!!! OG TAKK F**EN meg for DET!!!!

Det har vært både koselig og utorlig slitsomt.

Neste gang drar vi ALENE på ferie!!!

Ferien har gått med på mye venting på svigerinna/svoger... og at de gjør alt så tungvindt med tanke på gutten deres. Og for å ikke glemme så NAZI de er på rutiner... hallo... la gutten få styre litt selv da. Han må få kjenne at han er sulten først i stedet for å bli dytta i hver 2 time omtrent :rolleyes:

Og all den hermingen da.... :daane:

Nei borte bra med hjemme best.

Til og med svigers som var med, ble ganske oppgitt over oppføreselen til datteren sin :ler:

Svigerinnen min og svogeren min har et stort problem.. de vet rett og slett ikke hva å kommunisere er... utorlig at de har vært gift i 5 år alt :ler:

De er kjempe flinke med gutten sin hver for seg, men skal de gjøre noe sammen med han, stelle han eller noe... så bare diskuterer og krangler de om hva som er rett og hvordan ting skal gjøres... mens guttungen bare ligger/sitter der og skriker.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem :klem:

haha uff sorry jeg ler men så morsomt fordi jeg ser for meg svigerinna di og både rutiner og alt, var ikke det et hint når dere måtte ha "planlegginsmøte" før avreise?? :lol:

Er ikke så lett alltid å reise med andre, og barn har jo forskjellige rutiner og foreldrene ikke minst. Vi skulle funnet på noe en dag, du og meg er ganske så avslappet på det og tar det litt sånn på sparken, barna justerer seg litt når dem har det gøy, er dem sultne sier dem ifra, er de trøtte så får de sove i vogna mens man er ute og spiser.....eller du skjønner hva jeg mener :)

Noe koselig dere gjorde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :klem:

haha uff sorry jeg ler men så morsomt fordi jeg ser for meg svigerinna di og både rutiner og alt, var ikke det et hint når dere måtte ha "planlegginsmøte" før avreise?? :lol:

Er ikke så lett alltid å reise med andre, og barn har jo forskjellige rutiner og foreldrene ikke minst. Vi skulle funnet på noe en dag, du og meg er ganske så avslappet på det og tar det litt sånn på sparken, barna justerer seg litt når dem har det gøy, er dem sultne sier dem ifra, er de trøtte så får de sove i vogna mens man er ute og spiser.....eller du skjønner hva jeg mener :)

Noe koselig dere gjorde da?

Vi gjorde mye koselig og. Flere utflukter og spesielt altig i Fårup sommerland :) W kjørte en karusell og greier :D hehe

Altså, svigerinna mi stresser jo den ungen mere opp en normalt og ikke nok med det... alt må gå etter hennes meninger. Mannen ble irritert etterhvert og sa ifra.... at det faktisk er to barn med på turen og W ikke skal settes i 2 rekke hele tiden fordi guttungen må dit og må datt til visse tider. Det går an å føye seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde mye koselig og. Flere utflukter og spesielt altig i Fårup sommerland :) W kjørte en karusell og greier :D hehe

Altså, svigerinna mi stresser jo den ungen mere opp en normalt og ikke nok med det... alt må gå etter hennes meninger. Mannen ble irritert etterhvert og sa ifra.... at det faktisk er to barn med på turen og W ikke skal settes i 2 rekke hele tiden fordi guttungen må dit og må datt til visse tider. Det går an å føye seg litt.

Morro med karusell da, hva syntes hun om det da???

uff da, ikke lett, bra mannen din sa ifra da......det hadde min sikkert ikke turt............man må ta hensyn til hverandre når flere reiser sammen på ferie, er nok også derfor vi alltid ender opp med å reise alene for vi finner aldri folk som vil gjøre ting som vi vil så da får det nå bare være :)

og helt enig, går an å føye seg litt altså! Hun må være en skikkelig stressa person hvis hun stresser over ALT, rutiner på ferie er ikke alltid lett å holde altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at dere heller reiser på ferie alene neste gang, jeg hadde blitt passe stressa av å ha så stressende folk rundt meg til enhver tid :jepp:

Er ferien helt over for denne gang, eller skal dere ha mer ferie? Jeg har desverre ikke fått hengt helt med i svingene her i det siste :sjener:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, men hjemme best. ;)

Skjønner godt dere ble slitne av det stresset. Men høres jo ut som om dere har kost dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ferie enda :jepp: lurer på å dra på campingen til helgen :) og så besøke familie så klart, før turen går hjemover igjen og bursdag for W :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...