Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Dette med pc'en er akkurat det samme her, hun elsker pc'en, og fjernkontrollen, og mobilen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tilbake igjen fra Telemark. Skal si det faktisk var litt godt og.. blir alltid litt sånn små stresset og sur når jeg har vært på besøk hos pappa... han har alltid en tendens til å forandre mening om ting han har sagt etc... som for eksempel at vi skulle få campingvogna hans, fordi han har kjøpt seg hytte. Vi trengte bare å betale det, det koster å ha den ståendens der den er. Greit nok. Men nå får vi den ikke, nå må vi kjøpe den. Altså, missforstå meg ikke, er ikke bortsjemt og forlanger å få ting heller, men han har lovet lenge at den skulle vi få og ha et sted og kose oss på ferie etc, bare for oss selv. Men nå må vi brått kjøpe den og så knall god råd vi har, så går det dårlig.

Hurr for arbeidsløse meg.....(kaller ikke 6 timer i uka en jobb) BAH..... :tristbla:

Og så er det andre ting som gjør at jeg blir irritert, i forhold til W....

Jeg har aldri bodd hos pappa, bare fram til jeg var to da, og han har ingen andre barn... men han tror han er verdensmester i barneoppdragelse... noe han ABSOLUTT ikke er.... du ber ikke en unge på 11 mnd tie seg fordi hun lager litt sutrelyd og gir uttrykk for at hun IKKE vil sitte på fanget til bestefar.

Og i tillegg er det ikke noe koselig å være der når pappa MÅ absolutt drikke.... ja da... han har et lite problem med alkohol kan du si. Kun i helger da, han kan virkelig ikke ha fri han, for da må han ta seg en øl og litt mer :snurt:

Er så dritt lei!!! For da kommer samme regla opp om hvordan mamma dro fra han etc og bla bla bla....

Kunne sikkert ha skrevet den avhandlingen om det, men orker ikke.

Nå er jeg glad jeg er hjemme igjen og kan prøve å slappe litt mere av.

Ble søren meg reine syte innlegget det her, æsj da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist når noe som i utgangspunktet skal være en hyggelig ting, blir en uhyggelig ting..

Vi har vår andel av alkoholisme i denne familien også, å det er alt annet enn hyggelig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle familier har sine sortefår, det er ikke til å komme utenom. :sukk:

Jeg gleder meg til den dagen jeg virkelig tør og si akkurat hva jeg mener om hvordan han oppfører seg og den jævla drikkingen hans. Han må faen meg ikke tro at W kommer på noen ferier til han hvis han skal drikke etc, det har jeg hatt for mye oppigjennom barndommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:kose: skjønte det på telefon at det var ikke sååå kos da.... Utrolig synd at han ikke klarer mer en det der..... Og har han problemer med alkohol er det nok forståelig for er ofte de som viser seg å være grådige....... Skal dere da kjøpe campingvogna??

Det som er fint er at du virker som du har KNALL svigers, de likte jeg godt når jeg traff de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du vil få litt sjelefred den dagen du velger å si akkurat hva du føler, og at din egen datter aldri kommer til å få oppleve det du opplevde i barndommen.

Her har vi det på begge sider i familien, og jeg vet hvor tøft det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Spatula, den dagen jeg sa til min far det jeg mente om han så fikk jeg ro i hjertet!

Her hadde det ikke vært aktuelt med overnatting hos noen som hadde sånne problemer, så skjønner deg godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...... skyt meg :daane:

Har noe så inni granskauen vondt i hodet!!! :tristbla:

Og ikke en vanesak for meg.... har aldri hatt hodepine før jeg ble gravid, da åpnet deg seg en dør for mr. hodepine tydeligvis. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har jobbet både mandag og tirsdag, så da har snuppa vært hos svigers... da vi hentet ho hadde ho fått 2 TENNER!!!! Viste at nr 4 var på vei og nesten ute, MEN... hvor kom nr 5 fra? :ler:

Og ista så slapp hun seg i 3 sekunder også :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig går det fort!

Vi savner tenner vi da, ikke så mye som ei tann å se i den lille munnen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: Brunt vann kommer ut av springen på badet og kjøkkenet. Til og med i do når jeg drog opp. WTF??!!!! Og jeg som hadde tenkt og ta meg en dusj... og det verste er at jeg har oppvaskmaskina og klesvask på :daane: må vaske det omigjen da....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring kommunen, det kan være at de spyler vannledningene, eller at det er brudd på den. Råder deg til å koke vann som skal drikkes og brukes til matlaging. Og la vannet renne masse for å se om det blir bedre.

Vi får håpe tennene kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er snakk om noe graving og legging av fibernett etc.... men hva med en advarsel liksom!!!??? :kjefte:

Vannet har blitt klart igjen nå, heldigvis!

Nå er det grilling på planen her :) Litt seint ja... men... sånn er det når mannen bare skal ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, uff så kjedelig med brunt vann, æsj altså...og ja hvorfor har de ikke gitt en advarsel liksom!!

Synes engang i blandt du kan si du skal bare litt og så komme til meg på kaffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke sett på varmvann hvis du skal la det renne.. .Som kjent er jo jeg "mesteren" på brunt vann :fnise:

Men iallefall.. setter du på varmvann så går skitten inn i varmtvannstanken og legger seg der.. Det er ikke bra :riste:

Så ha på iskaldt vann om du skal ha det til å renne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da håper jeg ikke kjære har fucket til vamtvannstanken... han dro rett i dusjen da han kom fra jobb så klart, men da hadde jeg latt vannet renne litt før for å sjekke om det var farge, og alt var i orden da. Satser på at det gikk bra.

Er ikke mitt hus, leier jo bare. Og har utleier fått beskjed om at noe skulle fikses med vannet, så er det hans problem som ikke har sagt ifra. Dermed basta! :gjeiper:

Nei får kvelde vel... ikke noe å se på, er data lei og kanskje jeg skal overraske mannen med litt :sengekos::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...