Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bryllupsdagen :bryllup:

Tenk at vi har begynt å planlegge ettårsdager :daane: Store babyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått 2års bryllupsdag :klem:

Tenk at tiden flyr så fort :hakeslepp: og nå har du snart en ettåring...

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går fort i svingene her :lur:

Man ja... tenk... en 1 åring snart :daane: bør nesten se til å planlegge litt snart.... ikke vet jeg hvor vi skal ha bursdagen heller..... og ikke vet jeg om folk er hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke innom tidligere men grattis med 2 års bryllupsdag som var! Tida går fort!!!

Kjipt du ikke får mer jobb da, men er mannen da i perm eller jobber han?

Skal vi finne på noe snart?? Har veldig lyst på skrapkveld :)

Han har pappaperm hver mandag, så da går det jo bra, men tirsdager så må hun til farmor/farfar :)

Ja :jepp: vi må finne på noe snart. Er med på scrapping snart jeg altså, har en del kort jeg må lage ferdig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagen har jeg tenkt litt på også, aner ikke hvordan vi skal få plass til alle :klo: Plutselig må vi ha alle mine og alle mannens samlet. Kan bare glemme å invitere venner til samme selskap (med mindre vi leier grendehuset). Men håper å ha et venneselskap dagen etterpå, da kan alle kakerestene spises opp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å ha sånn venneselskap senere selv, men... det må jo passe for folk og jeg må selv ha tid :P

Nei huff.... for å ikke snakke om HVA man skal gi i gave til en 1 åring :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaven er i boks her :jepp: Var innom Toys r us en dag, og der hadde de tilbud på en bil som han sitter på med masse lyder og lys, så da kjøpte jeg det. Han skulle egentlig få den med en gang, men vi bestemte oss for å vente til 19. august :rodmer: Den ligger oppå skapet hans, så han har nok sett den, og begynt å lure på hva det er for noe spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg da kjøpt alt jeg... var egentlig meningen at det skulle bli sånn her og... men.... :sjenert: klarte ikke å vente :fnise: så den fikk hun for 1 mnd siden. Er en lille fly/bil med lys og musikk og ole brum som sitter foran og beveger seg opp og ned når musikken går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fin ut! Er den populær? Kan jo være hyggelig med en varig gave også da, en tykk eventyrbok som dere skriver hilsen i, eller smykker, fotografering eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det jo en gåvogn og et minneteppe som jeg skal sy, du som er så flink med hendene kunne gjort noe sånt da? Jeg har kjøpt til å lage patchwork/quilting......skal så trykke noen bilder av henne på stoff og ha inni designen, den kan hun ha over dyna når hun er litt større, koseteppe, altså hva hun ville gjort med den :)

den skal selvfølgelig være i lilla :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pupsilure: bilen er poppis vettu :) hun sitter så klart ikke på den enda, men er kjempe stas og trykke på alle knappene med lyd og dytte den litt bortover :)

Neytiri: sying er ikke helt min greie, vel... holdt mye på med det da jeg var mindre. Sydde dokkeklær og barbie klær og quilting puter, men.... det er for tolmodighets arbeid for meg, hehe.

Jeg vet i alle fall at jeg skal kjøpe et baseng med sånne plastballer oppi, tror det blir stas og så en eller annen ting som hun kan ha lenge som et minne... kanskje en malt krakk eller stol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkern så vanskelig det var å legge W til luren sin i dag.... hun holdt på å tulle i litt over en time nå... men gadd ikke å ta henne opp. Prinsipp sak! Skal man ha en lur så skal man ha en lur.

I morgen bærer det av gårde til Telemark også, skal en tur og besøke pappa, pluss at vi skal en tur til campingvogna vi har fått :) Må jo se hvor den ligger og ser ut :nigo:

Og ja... fikk forresten vogn i går :hoppe: Svigers ville absolutt kjøpe vogn til W, siden vi hadde snakke om at vi trengte en trille.

Vel... den ble litt større en beregnet... og med svingbare hjul, men med to forann istedet for et.

Er faktisk Simo det også. 2000 kr, kostet egentlig 3100, så hurra for nedsatt pris :danse:

Denne har vi fått:

2562(11042009).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått campingvogn? av hvem da?

så flott trille da, akkurat samme stil som store simoen!

ja her måtte jeg amme Bumba i søvn før jeg la henne ut i vogna, IKKE ofte det skjer lenger men hun sov utrolig dårlig i natt og ville IKKE sove i vogna i dag tidlig.....er nok tenner! foreløpig sovet en time i vogna så det er jeg fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi fikk den pappa har, de har kjøpt seg hytte og da trenger de ikke to "hytter" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, vi skal dra så fort mannen kommer hjem fra jobb OG... vi får pakket. Har prøvd i flere timer nå, men W vil ikke sitte i lekegrinda og ikke kan jeg ha henne der jeg er, for hun er borte på null komma niks og dra ut ting fra skap og skuffer eller så er hun på vei mot trappa.

Bare det å sitte her på KG er en utfordring, for hvis mamma kan trykke på PC'en, så skal hun og det. Hjelper ikke om jeg setter henne bort til lekene, hun SKAL trykke på PC'en :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg flirer for det er det akkurat samme her! :daane: men når jeg MÅ noe og hun er umulius så er det oppå ryggen til mamma i mei tai med en bitelek som er festet i en snore så hvis hun skulle finne på å kaste den går den ikke lange veien og hun får tak i den selv igjen :)

men skulle du ikke pakket i går når hun var i seng da? må tenke litt før snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det å sitte her på KG er en utfordring, for hvis mamma kan trykke på PC'en, så skal hun og det. Hjelper ikke om jeg setter henne bort til lekene, hun SKAL trykke på PC'en :daane:

Dette er ofte en stor utfordring her også.. Aaaaltfor ofte faktisk. Så derfor blir det ikke alltid like mye KG eller data tid.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...