Neytiri Skrevet 12. juni 2011 #981 Del Skrevet 12. juni 2011 off våknet han så ofte! og stakar W da, er ikke noe greit å få tenner..... Det verste jeg vet er når dem våkner sånn og sovner ikke igjen, og man har liksom prøvd alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #982 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja jeg vet.... til å bli gal av. Prøvde å ha henne i senga vår, men da skulle hun bare krabbe og turne...OMG...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2011 #983 Del Skrevet 13. juni 2011 Haha ja det skjer hvis de er ordnlig våkne.... Hcordan var natta i natt da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #984 Del Skrevet 13. juni 2011 Den gikk faktisk ganske bra hun var litt lengre oppe enn vanlig, var i seng i åtte tiden... og hun sov til 08.30!!!!! I morgen er det bli-kjent dag i barnehagen hun skal begynne i, så tenkte å ta meg en tur dit Håper været fortsatt er knall, men kunne ha tenkt meg mindre vind enn i dag Å herre.... lurer på hva jeg skal finne på til bursdagen hennes jeg... eller hvordan jeg skal gjøre det... Må jo nesten ha en liten barnebursdag og da Med 4-6 barn eller noe Da er de jo såpass store, så kan jo slenge sammen noen muffins og noe annet godt småtasser kan spise Hun må jo så klart få smake på kake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #985 Del Skrevet 13. juni 2011 Oj OJ!!!!! så ikke det før nå.... men boka har faktisk kommet til side 50 trodde jeg ikke skulle skje før på leeeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2011 #986 Del Skrevet 13. juni 2011 så bra hun sov så lenge! ohh spennende med bli-kjent dag da, så store de er blitt når de begynner i barnehage på wholesomebabyfood.com er det noen gode oppskrifter på barnevennlige kaker da, jeg har tenkt å lage den gulrotkaka kanskje....barnebursdag har jeg også lyst å holde, men spørs om noen er hjemme i fellesferien da....... litt for side 50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #987 Del Skrevet 13. juni 2011 Vi er hjemme vel... ikke mellom 9 juli og 16 juli men..... så da ble det litt kræsj alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2011 #988 Del Skrevet 13. juni 2011 Vi er hjemme vel... ikke mellom 9 juli og 16 juli men..... så da ble det litt kræsj alikevel ahh kjippppt....for mannen er på sjøen og tenkte å holde barnebursdag 15juli da INGEN av min familie kan den dagen.....blir vel bare meg og Bumba da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. juni 2011 #989 Del Skrevet 14. juni 2011 Lykke til med besøk i barnehagen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #990 Del Skrevet 14. juni 2011 ahh kjippppt....for mannen er på sjøen og tenkte å holde barnebursdag 15juli da INGEN av min familie kan den dagen.....blir vel bare meg og Bumba da .... Hva? Er alle på ferie? Dårlig planlegging. Men det er jo litt sånn "ulempen" med å få barn i juli.... alltid noen som er borte. Hva med å utsette til neste helg eller helgen før? Da må det vel passe for noen? Dine: det gikk veldig bra i barnehagen i dag. Var der bare 45minutter, men kjempe koselig personale og var veldig fint der. Alle de store barna hadde dratt på tur, så det var ikke så mange barn der og det var nok greit sånn med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. juni 2011 #991 Del Skrevet 14. juni 2011 Så bra at barnehagen virket bra. Vi har ikke vært i barnehagen M skal starte i. Sikkert på tide Vi ble så himla slitne av to bursdagsselskaper (eller dvs. jeg ble sliten av å bake, rydde, ordne og lage mat ), så vi hadde ikke bursdag hvor vi inviterte venner allikevel, tok bare familie Ble nok folk for det, ble vel 20 stk til sammen. Hun fikk utrolig mange gaver, ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #992 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan jeg tenke meg... mannen satt vel å så på Hva fikk hun? Nysgjerrig jeg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juni 2011 #993 Del Skrevet 14. juni 2011 Svigers er på ferie(de VISTE at jeg skulle ha bursdagsfest før de bestillte reisen), mamma må desverre jobbe, mannen har reist på sjøen.......og usikker men tror søstra mi jobber også. Resten av min familie bor 1-2 timers kjøring herfra og en av mine tanter er på ferie.....så ja det blir bare meg og Bumba tror jeg..... joda jeg finner en annen dag, men skulle liksom holde det 15 da det er fredag, men men vi finner en dag alle kan Hvordan likte W seg i barnehagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #994 Del Skrevet 14. juni 2011 Var masse og se på og så var det jo ca 8-10 barn der da hun var der. Hun gråt ikke heldigvis, men var veldig forsiktig og satt bare som sagt og tittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juni 2011 #995 Del Skrevet 14. juni 2011 skjønner, men hvordan er det når de begynner i barnehagen, er det noen dager man drar med de eller er det bare å la de være og gå liksom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. juni 2011 #996 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei! Hvordan går det med jobbsøkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juni 2011 #997 Del Skrevet 21. juni 2011 Gratulerer med bryllupsdagen som var i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #998 Del Skrevet 21. juni 2011 Neytiri: i starten så har man litt innkjøring med de, sånn at de skal bli vandt til barnehagen, man er der litt og så drar bort en time for å se hvordan det går etc... og til slutt så går det som regel bra og være der hele dagen eller så lenge man vil ha barna der Cypress: jo da.. jobb søkingen er fortsatt i gang den, men hører ikke noe. Får bare avslag men har så smått begynt å jobbe litt igjen nå da... tre timer mandag og tirsdag, er latterlig lite, men bedre enn ikke noe. Det er hos hun øyespesialisten jeg jobbet hos før jeg gikk i permisjon Spatula: takk for det Tenk.... jeg og mannen har vært gift i 2 år Ble ikke noe feiring på oss da, dårlig med penger sånn rett før lønn og skattepenger men vi tok oss en velfortjent STOR softis da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. juni 2011 #999 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, gratulerer med bryllupsdagen! Tenkte på det i går (ettersom det var datoen for bryllupsfesten vår også). Litt jobb er bedre enn ingenting. Det åpner kanskje for mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juni 2011 #1000 Del Skrevet 21. juni 2011 Rakk ikke innom tidligere men grattis med 2 års bryllupsdag som var! Tida går fort!!! Kjipt du ikke får mer jobb da, men er mannen da i perm eller jobber han? Skal vi finne på noe snart?? Har veldig lyst på skrapkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå