Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Sist vi prøvde å bli gravide, så startet alt sammen i mars 2009, men konsultasjon og gjennomgang av ting. Så var det oppstart med medisiner i juni/juli... inn til masse konsultasjoner i august og så uttak/innsetting. Ble gravid, men aborterte litt over 4 uker.

Hadde hele tiden en formening på at det ikke kom til å gå, så jeg var liksom forberedt på det i grunn.

Da ble det ny runde med mesisiner i september og innsetting av egg vi hadde på frys i oktober og den satt :)

Så jeg føler at jeg går gravid leeeeeengre enn disse 9 mnd altså.

Var nok derfor jeg ble ekstra dritt lei på slutten og :fnise:

Mannen har selv sagt at 2 års mellomrom er bra, og det blir jo ca to år dette. Klaffer det på første forsøk så blir det vel 1 år og 9-10 mnd tenker jeg :)

Skulle så gjærne hatt hus og jobb i boks jeg og, men føler liksom at jeg tar ikke sjangsen på å vente for lenge heller. Siden kroppen min er som den er..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal se det ordner seg for snille jenter :klemmer:

Jeg syns du er tøff jeg :jepp:

Men du vet jo at du kan bli gravid, å du har jo ei skjønn jente fra før av - så kanskje kroppen din har roet seg, og at det faktisk klaffer på første forsøk denne gangen?

Har du egg på frys eller må du gjennom hele greia med eggutak å slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må igjennom hele den greia på nytt igjen, kan ikke si jeg gleder meg til å ta sprøyter hver dag i 2-3 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi trodde du hadde noen egg som var fryst?! Jeg hadde ikke klart å sprøyte meg selv altså, gud for en skrekk jeg har!

Komme til meg torsdag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to egg, men det var bare et som ble bra når det tinte og det var Wiktoria ;)

Har lært opp mannen hvordan man setter sprøyter, så han tar det på meg :) Går så bra så. Ikke noe problem å gjør det på andre, men på meg selv... den er litt verre.

Torsdag ja, vi kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøver start igjen da :hoppe: Får håpe det går knirkefritt denne gangen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med prøvestart på nummer to :hoppe:

Håper vi kan gå gravide sammen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går seg til med jobbingen! Forstår veldig godt at du er lysten på en fast jobb når du har jobbet i vikarbyrå så lenge som du har. *krysser fingrene* for at du får en jobb du har lyst på!

Så spennende at dere skal prøve igjen :hoppe: Selvom det er mye styr du må igjennom så er det verdt det tilslutt :jepp: Håper det klaffer helt første gangen denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det SISTE dagen min i permisjon, det merktes på lønningen jeg fikk, den var jo ikke full :filer:

Fant en stilling jeg skal søke på, er nesten så jeg tror den er min. Det er AKURATT samme jobben jeg gjorde før jeg gikk ut i permisjon, men et annet sted :nigo:

Krysser fingrene og alt som er.

Skal sette meg ned senere i kveld og skrive en knall god søknad...noe jeg alltid mener jeg gjør men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh spennende, hope you get it snuppa :klem:

ses i morra....jeg har vært lat og kjøpte en rullekake og halvbakte rundtstykker til dere, håper dere ikke forventet smørgåstertere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har søkt om dagpenger ja, slik at du har noe mens du venter på ny jobb?

:klemmer: Jeg krysser alt jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohh spennende, hope you get it snuppa :klem:

ses i morra....jeg har vært lat og kjøpte en rullekake og halvbakte rundtstykker til dere, håper dere ikke forventet smørgåstertere :lol:

Å... jeg overlever nok ;)

Du har søkt om dagpenger ja, slik at du har noe mens du venter på ny jobb?

:klemmer: Jeg krysser alt jeg har ;)

Har fått innvilget opptak av dagpengene jeg hadde :hoppe:

Så har penger i hele 23 uker til, så da har jeg litt ekstra tid å lete på kan du si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en bekymring mindre :jepp:

Her blir det Arbeidsavklaringspenger.. blir spennende å se hva som skjer utover sommeren og høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh det er jo bra du får dagpenger da, herrigud jeg slutter å få penger i juli og ikke noe dagpenger på meg :daane: får håpe mannen får bra lønnings fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan du ikke søke om dagpenger da? Du har jo sagt opp jobben.... eller? Eller det har vel kanskje noe med at du bor i sweeeeeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke søke om dagpenger da? Du har jo sagt opp jobben.... eller? Eller det har vel kanskje noe med at du bor i sweeeeeden?

jepp, jeg bor jo ikke i norge lenger.......og hvis jeg melder meg her in til dagpenger( noe jeg i grunn kan) vil dem kreve av meg å søke jobb, og det er jo ikke planen, spesielt da vi ikke søkte barnehageplass til Bumba.

men men det skal vel gå en liten stund å ikke jobbe, så kan jeg jo alltid klippe litt svart :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jobbsøknaden ble knall bra og at du får den jobben :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det MaiL :)

Søknaden er i alle fall levert nå og jeg håper ting går min vei.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......

Har hatt konstant sår hals siden 17 mai!! :kjefte: Helt helvette å svelge hver morgen og så går det litt over, for å så komme tilbake igjen på kvelden. :( Håper ikke dette er noe som kommer til å vare hele sommeren!

Lite planer på agendaen i dag og.... booooooring.

Men dere får alle ha en kjempe fin himmel sprett i dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...