Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Neytiri: stemmer det, dårlig med gåmuligheter. Kan jo traske fortauet til det slutter da, men det tar 30 minutter liksom :fnise:

Ellers kan jeg jo gå oppi boligfelte i åsen her, men... de oppoverbakkene er leie alså :gjeiper: :sjenert:

Cypress: HEI!!!! :hug: koselig at du har tatt deg turen innom her :nigo:

Godt det ikke bare er meg som ikke får med seg ting :fnise:

Seriøst... har fortsatt ikke annet enn disse NRK kanalene i leiligheten.. GET kan dere F**N meg få gratis av meg!!!!!! :kjefte: Har ringt og spurt om det er linje her etc og skrivi klage mail, fikk snakke med en hyggelig mann på fredag og da beklaget han at ingen hadde gitt oss noen tilbake melding. Var ikke noe problem å få koblet oss på, men det må jo en sånn GET mann hit da.... så da skulle vi ned og gi ifra oss et sånt nr som står på kortet i boksen og få en kar til å komme.....

Mannen var der i dag... da hadde de stengt!!!! :snurt: og så snakket mannen med GET folka igjen på tlf... da var det snakk om at det ikke skjedde noe før om 1-2 uker. Nei takk!!! Så nå har de en kunde mindre. For det første bør de lære seg kommunikasjon og deretter kundebehandling....oh lord..... :filer:

Så nå sitter jeg og ser på eurovision... jippe... eller.. neehhh :filer:

Blir flau!!!!! er jo så talentløse folk der!!! OG hva i svarte skjer med HABA HABA... DET er flaut det!! Lite norsk over den der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg rikstv, og har du et kort du kan pakke rett i tv'n får du alle kanalene på 15 minutter :ler: Det enkle er som oftest det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den riksTV driten vil jeg ikke ha. Koster mer og får færre kanaler.

Lurer på CanalDigital

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterendes! At det går an å gjøre så vanskelig! Håper dere får tv snart da :klem:

Gjøre noe snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanfareeeeee!!!!! Fikk TV i dag... :daane: Mye om og men altså... huff, alle favoritt seriene mine som jeg har gått glipp av :sjenert:

Nå er jeg sliten!!!!!!!

Har bakt bløtkake, Pavlova kake, stryki mannens bukse og skjorte, Skal sy litt på bunaden til W.... og finne fram min og se om jeg kommer inn i den :sjenert:

Og jeg startet med alt dette klokka 19... typisk meg og siste liten :fnise:

Håper alle får en knall fin dag i morgen... oh... det minnet meg på noe, må sjekke været på yr.no.

Neytiri: JA :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vært, uansett om du begynnte i siste liten, har en følelse at det er bare sånn du er......work best under pressure :fnise:

missunnelig på dere som skal spise så mye godt i morra :sukk:

håper dere får en fin feiring snuppa :flagg::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :hug:

Hadde en fin dag :nigo:

MEN..... har så klart fått feber og sår hals i dag. Til tross for at bunaden er av ull, så kan man bli syk gitt.

6 dager igjen av permisjonen min og..... :sjenert:

Er meningen jeg skal på jobb intervju i morgen, på Adecco i Halden.... MEN.... er formen sånn her, så må vi nok ombooke det ja :tristbla: Ikke at jeg er så hypp på enda en jobb i et vikarbyrå.. og hos Adecco... men, alle moner drar.

Ja jenter, nå er det klart... i uke 32 starter jeg på medisiner!!!! :lur: uttak/innsetting av egg i uke 36, om alt går etter planen.

Skummelt... men alikevel, fint. Hadde jo et plettfritt svangerskap sist... bare problemer med en unge som ikke ville ut :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! :jepp:

Bare 6 dager igjen av permisjonen, ja. Har du noe å gå til da, eller er du kun jobbsøkende? Lykke til med jobb! :)

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å gå til.

Når jeg gikk ut i permisjon, så jobbet jeg også igjennom et vikarbyrå, trodde jeg skulle få komme tilbake der.... men nei, de skulle bare ha en sekretær der.

Kjenner jeg virkelig har lyst på og FORTJENER en fast jobb nå. Har ikke hatt det siden 2006, men måtte slutte på grunn av div. ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hiver ut søknader til alt mulig jeg, kanskje jeg er en dårlig søknadsskriver.... men har heller trua på at det er ALT for mange søkere på hver jobb, siden jeg ikke hører noe. Og de få intervjuene jeg har vært på, så har ikke jeg trukket det lengstre strået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :hug:

Hadde en fin dag :nigo:

MEN..... har så klart fått feber og sår hals i dag. Til tross for at bunaden er av ull, så kan man bli syk gitt.

6 dager igjen av permisjonen min og..... :sjenert:

Er meningen jeg skal på jobb intervju i morgen, på Adecco i Halden.... MEN.... er formen sånn her, så må vi nok ombooke det ja :tristbla: Ikke at jeg er så hypp på enda en jobb i et vikarbyrå.. og hos Adecco... men, alle moner drar.

Ja jenter, nå er det klart... i uke 32 starter jeg på medisiner!!!! :lur: uttak/innsetting av egg i uke 36, om alt går etter planen.

Skummelt... men alikevel, fint. Hadde jo et plettfritt svangerskap sist... bare problemer med en unge som ikke ville ut :filer:

uff kjipt å bli syk når du har jobbintervju da!

:hakeslepp: skal dere allerede påen igjen! blaaaa tror ikke jeg orker å gå gravid sammen med deg engang til :fnise: blir bare sur at jeg går ved siden av en fin gravid dame som klarer alt jo! :daane:

hvordan blir det om du ikke har opparbeidet nok før graviditeten, eller nei før fødsel er det vel :klo: glemt reglene jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff kjipt å bli syk når du har jobbintervju da!

:hakeslepp: skal dere allerede påen igjen! blaaaa tror ikke jeg orker å gå gravid sammen med deg engang til :fnise: blir bare sur at jeg går ved siden av en fin gravid dame som klarer alt jo! :daane:

hvordan blir det om du ikke har opparbeidet nok før graviditeten, eller nei før fødsel er det vel :klo: glemt reglene jeg!

HAHA, følte meg lite som ei fin gravid dame, når sko ikke passer og man føler man kan ha bredlast skilt på ryggen :lol:

Synes du var flott jeg :klemmer:

Hvordan var de reglene igjen... altså.. de tar de 6 beste av 10 mnd og jeg får jo dagpenger, eller... jeg har søkt om å ta de opp igjen hvis jeg ikke finner en jobb snart, så regnes som inntekt det.

Dæven du er tøff! :pls:

Så kult at W. for en lillebrøster ganske tidlig :hoppe:

Har jo bikket 30 og prøverør kan jo ta tid også, det gikk ikke på første forsøket sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bllaaa blir bare stressa for deg jeg, hvordan tok du det sist gang det ikke klaff på første forsøk??

hvordan synes mannen det er å starte på en lille brøster???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebrøster :fnise:

Så spennende at du vil prøve på en ny!! Hvor lang tid tok det før du var gravid med W? Jeg har også lyst på en til snart.. Men først og fremst må vi kjøpe et sted å bo og så vil jeg bytte jobb.. Så det kan jo ta sin tid, men planen vår er kanskje at Lilletassen er 2-3 år når neste kommer :) Hvis ikke ting ordner seg veldig kjapt og vi ønsker oss en til før da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at dere skal prøve på en "lillebrøster" ;)

Jeg er egentlig ganske babysjuk, men akkurat nå har jeg ikke helt overskudd til et svangerskap tror jeg (hadde jo "all verdens" plager, selv om jeg hadde "enkel" fødsel), men om jeg skulle blitt gravid nå hadde jeg jo ikke tatt abort. Tipper jeg blir veldig babysjuk og klar for prøving når M får ei kusine ca i juli ;)

Krysser fingrene for at du får en jobb snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...