Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Når er det du skal ut i jobb igjen?

Hva slags jobb er det?

Krysser fingrene uansett :)

24 mai er siste permisjonsdagen min :)

Det er jobb som helsesekretær på en avdeling på Veum. Sånne folk som er i psykose etc etter rus eller andre ting...

Det ordner seg for snille jenter vet du :kose:

:jepp: håper på det

Hei da fikk jeg vite at det var 9mnd kontroll kl11:30 i morra for oss, skal vi prøve treffes på sjopping kl 13??

13 passer bra det og :)

Fikk foreldrepenger i dag, så jeg er klar for å handle :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff er så kjipt Bumba ble syk da, jeg som gledet meg såå til sjopping!

skal vi prøve ta det igjen til helga eller mandag, hvis du er ledig da og Bumba blitt bra igjen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra vettu :) Dro alikevel jeg, tittet etter gave til kjære, han har jo bursdag snart, men fant ikke noe.... så er fortsatt på jakt.

Helgen og til uka passer bra det og :)

Skal jo til den den 20 og vel? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra vettu :) Dro alikevel jeg, tittet etter gave til kjære, han har jo bursdag snart, men fant ikke noe.... så er fortsatt på jakt.

Helgen og til uka passer bra det og :)

Skal jo til den den 20 og vel? :klo:

Ja jeg sier ifra når Bumba er i form da, og ser om du fortsatt er fri.

jo 20 hos meg, blir brödterter som du og mannen likte så godt i dåpen vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spise: det er jeg klar for :fnise:

Ohhhhh... i dag har minibank kortet mitt gått litt varmt... var salg på klær da.. til W og så ble det en liten gave til mannen og til svigerinna mi og bitte litt til meg da..... :sjenert:

Skulle egentlig bare titte etter gave til mannen..... :gjeiper:

Men fant ikke :tristbla: bare noen boxere og de fikk han like godt med en gang.

Har bestilt billetter til Hellbillies til sommeren da. Vi har nemlig en sang sammen som de har :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du leter etter av gave til han da?

heehe må le fordi boxere er liksom alltid det jeg kjøper til mannen på bursdagen hans(og noe annet seff)....han kjøper det aldri selv heller, så er standard bursdag og julgave :lol:

ja uff jeg har handlet stoff og masse sytilbehør på stoffochstil.......har bestillt et par ebay ting, bestillt hårprodukter på lookfantastik..........ikke bra å ha så mye penger på konto på en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhh... vært ute å gått en lang tur i det flotte været :sol:

Kjempe deilig.

I dag blir det rolig lørdag på meg, kjære skal bort til en felles kamerat og ta seg noen kalde.... gadd ikke å være med, for da må vi skaffe barnevakt etc og jeg synes det er for ille, hadde henne jo borte på overnatting for 2 uker siden.

Har man barn, så får man ta ansvar selv, ikke drive å fly :)

Så mamma skal være hjemme og kose seg med snuppa si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! :kjefte:

Blir så forbanna og skuffet!!!

Mannen stakk på fest til en kompis, helt greit det, men han sa at han ikke skulle ut i det hele tatt og komme hjem i 12-1 tiden....

Fikk vite ista at han var dratt på byen og gadd ikke å si ifra/spørre om det var greit.

HATER når folk lyver!!!! Samme hva det er om, har man sagt en ting, så skal man holde det. PRINSIPP SAK!!!

Så nå er han ganske bra på druen og det er liksom han som skal tidlig opp i morgen og ta snuppa, vi bytter på det i helgene.... blir vel meg igjen det.

Er ikke det at jeg unner han å kose seg med kompisene etc, men drit i å lyv til meg!!!! :kjefte:

Hvorfor er mannfolk sånn?! Eller enkelte.... er de redd for å høre ting? Blir i alle fall ikke noe bedre når de lyver... det er jo DA man virkelig får så øra flagrer. :nei:

Sendte en liten utblåsnings melding ista om hva jeg mente om at han løy etc, men har enda ikke fått svar på den. :rope: Pingle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! :kjefte:

Blir så forbanna og skuffet!!!

Mannen stakk på fest til en kompis, helt greit det, men han sa at han ikke skulle ut i det hele tatt og komme hjem i 12-1 tiden....

Fikk vite ista at han var dratt på byen og gadd ikke å si ifra/spørre om det var greit.

HATER når folk lyver!!!! Samme hva det er om, har man sagt en ting, så skal man holde det. PRINSIPP SAK!!!

Så nå er han ganske bra på druen og det er liksom han som skal tidlig opp i morgen og ta snuppa, vi bytter på det i helgene.... blir vel meg igjen det.

Er ikke det at jeg unner han å kose seg med kompisene etc, men drit i å lyv til meg!!!! :kjefte:

Hvorfor er mannfolk sånn?! Eller enkelte.... er de redd for å høre ting? Blir i alle fall ikke noe bedre når de lyver... det er jo DA man virkelig får så øra flagrer. :nei:

Sendte en liten utblåsnings melding ista om hva jeg mente om at han løy etc, men har enda ikke fått svar på den. :rope: Pingle!!

Neimen i alle dager!!!

Dette synes jeg er respektløst mot deg snuppa, og etter min mening uakseptabelt.....ikke direkte det å gå på fest for etter hva jeg forsto av deg i går var det helt greit....men at man lager en avtale og så bryter den! :kjefte:

Her synes jeg ikke noe om at man drikker mer en et par øl hvis man skal opp med Bumba dagen etter......og det er i grunn respektert av mannen da han er ikke typen til fest til å begynne med.......for når han først er på fest drikker han!

Hvorfor dro han i det hele tatt når han vet at han skal opp med W dagen etter??? :klo: for det er vel ikke å ta ansvar etter min mening.

uff fikk vondt av det hele her, du ringer meg hvis det er noe.......ellers så er jeg flink å komme å denga han helt nordover hvis du vil :lur:

:klem: håper dere har en bedre dag i dag da..........ser du var oppe ganske sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem 03.30 :rolleyes: han hadde visst problemer med å komme seg hjem, missforståelse med sjåføren eller noe.... (men å ringe meg for å si ifra, nei det er dumt)

Han slapp ikke inn med en gang for å si det sånn. :snurt:

Og han fikk så hatten passet.

Han var oppe 8 og ordnet med W, men gikk å la seg igjen litt over 10 når han la snuppa for en lur.... og han sover enda.

Lurer på om jeg skal ta sats å hoppe inn i senga, hehe :lur: litt skadefryd er lov.

Han var fast bestemt på, som vanlig, at han hadde sagt at han kanskje skulle på byen. Ehhh.. NEI, husker klart og tydelig hva han sa, for det var jeg som spurte om han skulle det og da sa han nei, det gidder jeg ikke.

Mannfolk..... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tur til Neytiri i dag, det blir kos :nigo:

God påske alle sammen :briller::kaklehone:

(irriterer meg litt at det ikke er flere påskerelaterte smileys)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TAkk for i går, var kjempekos og morro å ha noen annen en mannen min med på sjopping :fnise:

mannen spurte ikke hva ting kostet utenom skrappetinga :rolleyes:

glad påsk snuppa, klemmer til dere W :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i går ja :hug:

Dine: fikk dere shoppet mye? :lur:

Neytiri: :fnise: han måtte spørre om noe ja. Men det var jo ikke dyrt for de hobby tinga da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hakeslepp nå.....

Satt og svitchet litt på kanalene her og kom over nrk1 (betaler jo linsens, så må jo se om det er noe liv der :fnise: )

Men... der ser jeg TAKE THAT!!! Jeg digget jo de på mine yngre dager. Stike så gamle de har blitt!!! Er et sånn show i England med mange artister etc.. de var liksom ikke like hunks nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: :fnise: han måtte spørre om noe ja. Men det var jo ikke dyrt for de hobby tinga da

:rolleyes: ja men jeg brukte mer penger på klær en skrappetinga da :fnise: mannfolk da!

Fikk hakeslepp nå.....

Satt og svitchet litt på kanalene her og kom over nrk1 (betaler jo linsens, så må jo se om det er noe liv der :fnise: )

Men... der ser jeg TAKE THAT!!! Jeg digget jo de på mine yngre dager. Stike så gamle de har blitt!!! Er et sånn show i England med mange artister etc.. de var liksom ikke like hunks nå :fnise:

:ler: haha må le, jeg likte de jo aldri selv, men ja de er blitt gamle, og ja ikke noe hunks ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...