Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Vært flink i dag. Gåt laaaang tur på 1,5 time :) Bare rundt i nabolaget her da, men få pokker for noen oppoverbakker!!!!

Og i tillegg i dusk regn... som ble til litt større dråper på turen hjem igjen.

Var egentlig meninge å gå tur med barselgruppen, men den har blitt betraktelig tynn.... fra å være 8-9 stk er vi nå nede i 4 og vi var kun to som gikk i dag.

Var egentlig meningen svigerinna mi skulle være med... men hun er jo allergisk mot "dårlig" vær... så hun skylte på at det var litt hull/lekk i regntrekket på vognen :rolleyes:

Så flink du har vært! Jeg liker ikke å gå i sån vær men er fordi jeg eier ikke riktig uteklær :sjenert:

Hehe hun svigerinnen din altså, har hun gammel vogn eller?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... hun kjøpte den i 2007 da hun ble gravid første gang, men det gikk dårlig. Så den har stått i kjelleren og støvet ned :gjeiper:

Men tviler på at det er grunnen... er vel heller litt latskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... hun kjøpte den i 2007 da hun ble gravid første gang, men det gikk dårlig. Så den har stått i kjelleren og støvet ned :gjeiper:

Men tviler på at det er grunnen... er vel heller litt latskap

uff da det viste jeg ikke skjedde.......men kan vel ikke ha blitt ødelagt med mindre noe ble satt oppå så det ble hull liksom :rolleyes:

Hva skal vi finne på til uka????? hvilken dag kan dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mandag, da skal jeg på jobb intervju kl. 14. og onsdag skal jeg til legen, men ellers ganske ledig utover det :jepp:

Tror bare vognen er dårlig jeg.... eller noe... eller dårlig trekk. Er en sånn Teurtonia vogn eller hva det heter.... liker den ikke, ekstremt lav.

Om noen leser dette og har vognen, sorry, men alle har en mening om noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mandag, da skal jeg på jobb intervju kl. 14. og onsdag skal jeg til legen, men ellers ganske ledig utover det :jepp:

Tror bare vognen er dårlig jeg.... eller noe... eller dårlig trekk. Er en sånn Teurtonia vogn eller hva det heter.... liker den ikke, ekstremt lav.

Om noen leser dette og har vognen, sorry, men alle har en mening om noe :)

Kan ikke vi ta torsdag da vi er optatte tirsdag?

Ohh vet ikke hvordan den vognen er men jeg er ikke særlig glad i de veldig lave vogna uansett om jeg er lav :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påstår du at hun er fargeløs kanskje? :fnise: eller vent... hun kasta jo halve garderoben sin her.

Når på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstår du at hun er fargeløs kanskje? :fnise: eller vent... hun kasta jo halve garderoben sin her.

Når på torsdag?

hehe var det jeg mente Devilina, hun kasta jo en hel haug med klær! sikkert blitt så smashing at hun trenger noe fresh farger!

vet ikke, etter 12 engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk faktisk veldig bra på intervju, men det er vel kanskje da det har gått dårlig :klo:

For jeg synes det andre intervjuet jeg var på for noen uker tilbake gikk strålende, men jeg fikk ikke jobben. Til tross for at jeg var mer enn nok kvalitifisert... men det har vel rett og slett noe med at jeg er i permisjon enda :tristbla:

Jobben jeg var på intervju i dag har jeg ikke såååå lyst på heller, men må bare få meg en jobb, så bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er det du skal ut i jobb igjen?

Hva slags jobb er det?

Krysser fingrene uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tror jeg har sett noe feil på kalenderet mitt....trodde vi skulle på 9mnd kontroll i morra, men ser i telefonen min at det er torsdag kl13! Skal ringe i morra for å dobbelsjekke.......for da blir det vanskelig å treffes torsdag.

får evt flytte tiden hvis det er torsdag.......sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da fikk jeg vite at det var 9mnd kontroll kl11:30 i morra for oss, skal vi prøve treffes på sjopping kl 13??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...