Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Dere skulle heller kommet hit, for her er vi nettopp ferdige med å vaske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: jasså tenkte ikke på det jeg :daane: blond at heart!

:hoho:

:fnise:

Devilina, er du i gang med ryddinga da??? er BARE 15 timer til vi kommer på besøk :lol:

:daane: har prøvd... men er stadig noe som gjør at jeg blir avbrutt. Kaka er i alle fall ferdig nå..... mannen skulle kjøpe ting i butikken, men.... tok sin tid det gitt, for han skulle bare... BARE... først.

Så lenge det ser litt ok ut her, så overlever dere nok ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så strøkent at vi kan spise ostekaken på gulvet sånn som i Friends Devilina :skratte:

ses etterpå! håper du har christallen liggendes klar til oss :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent får det aldri blitt.. da må jeg hive ut mennen og tinga hans som ligger her og der :ler:

Tror nok det blir ostekake på bordet og ikke gulvet altså... men har jo et mini bord, så nesten så man må spise på gulvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: var veldig strøkent untatt den hylla du tok ned et bilde av dere!

Var koselig i dag, og namm så god kake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: tenkte ikke på den hylle i det hele tatt :sjarmor:

Skal være litt støv... da skjønner man at det bor normale folk der som har et koselig hjem og ikke et kaldt og kjølig sterilt hjem :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: got to love it!!!!! :nigo:

Lite planer på agendaen i dag... en tur til svigers for å klippe svigerfar.

Alle som har forvillet seg innom for å ha en riktig god lørdag :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee.. fikk litt tilbake på skatten, alt er bra så lenge det er PLUSS!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist ja :klem:

Hurra for rest skatt :hoppe: jeg hadde 13000 inne på min skattekonto fra i fjor her !!! Deilig!

Treffes til uka eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for restskatt? :ler: Neytiri: Restskatt er når du må betale tilbake :fnise:

:ler: ja der ser du hvor flink jeg er på norsk......jeg fikk penger tilbake for å si det sånn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er da flink i norsk du da :) Men det var en ganske morsom feil da, "hurra for restskatt" :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hih :sjenert: på islandsk ville det vært rest, altså rest det du får igjen hvis du skjønner, er nok derfor jeg skrev det sånn......men ja morsomt å hoppe for restskatt når jeg ikke mente det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei nå lurer jeg jammen på om jeg skal slette hele denne boka...

Hva er vitsen.

Har ikke noe spennende å skrive i den, og ikke er det så mange som tar turen innom heller.

Skal en tur på fjellet til helgen, skal prøve meg på snowboard for første gang :sjenert: kryss fingra for meg... skal prøve å ikke brekke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...