Britt Banditt Skrevet 15. mars 2011 #801 Del Skrevet 15. mars 2011 Dere skulle heller kommet hit, for her er vi nettopp ferdige med å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #802 Del Skrevet 15. mars 2011 jasså tenkte ikke på det jeg blond at heart! Devilina, er du i gang med ryddinga da??? er BARE 15 timer til vi kommer på besøk har prøvd... men er stadig noe som gjør at jeg blir avbrutt. Kaka er i alle fall ferdig nå..... mannen skulle kjøpe ting i butikken, men.... tok sin tid det gitt, for han skulle bare... BARE... først. Så lenge det ser litt ok ut her, så overlever dere nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. mars 2011 #803 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Det SKAL være strøkent! Endret 16. mars 2011 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mars 2011 #804 Del Skrevet 16. mars 2011 Så strøkent at vi kan spise ostekaken på gulvet sånn som i Friends Devilina ses etterpå! håper du har christallen liggendes klar til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #805 Del Skrevet 16. mars 2011 Strøkent får det aldri blitt.. da må jeg hive ut mennen og tinga hans som ligger her og der Tror nok det blir ostekake på bordet og ikke gulvet altså... men har jo et mini bord, så nesten så man må spise på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mars 2011 #806 Del Skrevet 16. mars 2011 var veldig strøkent untatt den hylla du tok ned et bilde av dere! Var koselig i dag, og namm så god kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #807 Del Skrevet 16. mars 2011 tenkte ikke på den hylle i det hele tatt Skal være litt støv... da skjønner man at det bor normale folk der som har et koselig hjem og ikke et kaldt og kjølig sterilt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. mars 2011 #808 Del Skrevet 17. mars 2011 Helt enig Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #809 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk for koselig besøk i går forresten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #810 Del Skrevet 19. mars 2011 got to love it!!!!! Lite planer på agendaen i dag... en tur til svigers for å klippe svigerfar. Alle som har forvillet seg innom for å ha en riktig god lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 22. mars 2011 Weeeee.. fikk litt tilbake på skatten, alt er bra så lenge det er PLUSS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. mars 2011 #812 Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for sist ja Hurra for rest skatt jeg hadde 13000 inne på min skattekonto fra i fjor her !!! Deilig! Treffes til uka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 23. mars 2011 #813 Del Skrevet 23. mars 2011 Hurra for restskatt? Neytiri: Restskatt er når du må betale tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mars 2011 #814 Del Skrevet 23. mars 2011 Hurra for restskatt? Neytiri: Restskatt er når du må betale tilbake ja der ser du hvor flink jeg er på norsk......jeg fikk penger tilbake for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 23. mars 2011 #815 Del Skrevet 23. mars 2011 Du er da flink i norsk du da Men det var en ganske morsom feil da, "hurra for restskatt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mars 2011 #816 Del Skrevet 23. mars 2011 hih på islandsk ville det vært rest, altså rest det du får igjen hvis du skjønner, er nok derfor jeg skrev det sånn......men ja morsomt å hoppe for restskatt når jeg ikke mente det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #817 Del Skrevet 23. mars 2011 Til uka, er med på ting som er morro jeg. Så lenge det passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei nå lurer jeg jammen på om jeg skal slette hele denne boka... Hva er vitsen. Har ikke noe spennende å skrive i den, og ikke er det så mange som tar turen innom heller. Skal en tur på fjellet til helgen, skal prøve meg på snowboard for første gang kryss fingra for meg... skal prøve å ikke brekke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. mars 2011 #819 Del Skrevet 31. mars 2011 Men du må da titte innom oss innimellom da! kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. april 2011 #820 Del Skrevet 1. april 2011 Kryss kryss Kos deg i helga Snowboard er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå