Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Wow! Enda en tann! Gøy at det kan komme så fort. Her er det ingen enda. Kanskje like greit, siden jeg ammer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Enda en tann! Gøy at det kan komme så fort. Her er det ingen enda. Kanskje like greit, siden jeg ammer ;)

Hihi samme tenker jeg, men lurer på nå om en dukker opp snart!

Hurra for W, stor jente nå med 2 tenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med enda en tann! Her har det nå kommet fire tenner, men det gikk faktisk tre måneder mellom tann nr 2 og tann nr 3!

Nesten litt glad jeg ikke ammer nå, for M biter HARDT :ler: Beit meg så hardt at jeg trodde jeg skulle begynne å blø her om dagen når jeg skulle titte på tenna hennes :fnise:

Masse lykke til på jobbintervju! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her raser det på med tenner.... men synes det kan stoppe litt opp nå.... sutring er ikke så artig :daane: men det hører jo med ;)

Bite hardt ja.. det har jeg testet og... skulle kjenne litt og ta på dentinox.... så hogg hun til over fingeren min og mitt mellom to ledd. AU!!!!

Så kjenner at jeg er litt glad for at jeg ikke ammer nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: det liker vi!!! Er det virkelig nå våren har tenkt til å komme? *håper*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og trillet i dag!!! Nesten all snøen er borte fra fortauet :hoppe:

Men mindre happy over de som bare raser igjennom en vannpytt så det spruter flere meter..... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! Deilige været vi har i dag da! :sol:

du når W fikk tennene, var det sånn at de bare dukket opp eller kjente du tuppen lenge?? Her kjenner jeg ene tuppen bedre en den andre men ser begge bryter seg igjennom nå, men tanna har ikke kommet helt opp da!

Uff folk tar ihvertfall ingen hensyn til når det er sånn vann på veien, husker det blir endel der i krysset hos dere! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første tanna hun fikk var det sånn rugler i tannkjøttet og en liten skarp kant og så ble den bare mere og mer tydelig utover kvelden. Dagen etter hadde hele flaten bryti igjennom, men aner ikke hvor langt den skal opp eller hvor lang tid det tar.

Den ved siden av som kom her om dagen var ikke der på formiddagen og jeg så ikke at det skulle komme noe, men så var hun så sutrete og litt umulig i løpet av dagen. Skulle smøre på litt dentinox på kvelden og der var den ute gitt :sjokk:

Men hun hadde hatt en del bæsjebleier 2 dager i forveien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt likt ut som her da, vi har hatt noen bæsjebleier siste dagene, nesten hver bleieskift!

men ser ikke mye hvitt enda, kjenner bare kanten liksom......hmmm lurer på når det kommer helt opp.

Hvordan smører man på dentinox når dem får flere og flere tenner :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jasså tenkte ikke på det jeg :daane: blond at heart!

Hmm, hvordan har du gjort det? *Blondere* Jeg tar også bare på fingeren og smører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: jeg dipper litt på fingeren og gnir over hele gommen oppe og nede, men virka som et blond spm av meg hvordan jeg skal gjøre det når tenna har kommet :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:lol: jeg dipper litt på fingeren og gnir over hele gommen oppe og nede, men virka som et blond spm av meg hvordan jeg skal gjøre det når tenna har kommet :sjenert:

:ler: Det er jo egentlig det samme vi gjør da? Bare at vi ikke smører på de tenna som er der såklart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er jo egentlig det samme vi gjør da? Bare at vi ikke smører på de tenna som er der såklart :ler:

:ler: ja var meg som hadde A BLONDE MOMENT og ikke skjønte helt at det går an å smøre på samme måte bare ikke PÅ selve tenna :sjenert:

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja var meg som hadde A BLONDE MOMENT og ikke skjønte helt at det går an å smøre på samme måte bare ikke PÅ selve tenna :sjenert:

haha

:skratte: Du er nå søt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...