Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynnte å lure på hva som skjer, har ikke hørt fra deg en liten stund :klem:

håper vi får til treff til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ubestemt tid det internett greiene..... blir GAL av å ikke få sjekket ting.

Så er bare en snar tur innom nå.... (sitter hos svigerinnen min)

Jeg kan rett og slett kun nåes på mobil for tiden... om jeg hører den, hehe... har sett alt for mange ubesvarte på den i det siste... snuppa krever sitt hun og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det er så kjipt når man er blitt avhengig av nett å ikke komme seg på.........her har jeg jo blitt enda mer avhengig da jeg fikk iphone.....får en melding når noen skriver en ting på facebook for eksempel :lol:

så du sa du har fått nett igjen nå da :hoppe: vi må treffes til uka, ALT for lenge siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake jenter :skravle:

Man meker man er avhenging av nett når det blir borte :daane:

Værste var å ikke ha nettbank, sjekke om det er jobber å søke på eller å være her inne ;)

Kan jo oppsummere litt kort om litt som har skjedd da jeg har vært nettløs :)

1 mai så flytter vi igjen. Vi bytter i grunn leilighet med en annen like borti gata vi bor. Han er alene og har ikke bruk for 100kvm og vi er 3 og trenger litt større enn 55kvm....

Så må si at det var koselig gjort av huseier og tenke på oss først, før han la ut leiligheten til leie igjen.

Vi får STORT bad :hjerte: og stort kjøkken, med dessverre litt mindre benkplass enn det vi har nå, men skal da finne en lønsing på det og :) OG så får vi veranda!!! Kjellerstue med peis og masse oppbevaringsplass!!! WEEEEEE :danse: 5700 i husleie er ikke så ille for 100kvm vil jeg si :)

OG så har W fått sinn første tann.. og det uten feber og klaging. Skulle bare sjekke gommen hennes om det var noe hardt på gang snart, og jammen meg var det ikke noe hvitt som stakk opp nede :nigo:

Så 1 mars 2011 er datoen for første tann. Store jenta mi :rodmer:

Har jo også søkt en del jobber her og der og jeg skal på intervju!!!! :hoppe: 21 mars, på øye avd. på Fredikstad sykehus :) Da er det bare å krysse fingrene for meg etterhvert :jepp:

W har forresten begynt med en ny trend.... som mor ikke er så happy for. Det er rasendes festlig og snu seg i senga... men nå snu seg tilbake... nei det vet vi ikke hva er :rolleyes:

Så jeg aner ikke hvor mange ganger jeg er inne for å snu henne rundt igjen på kvelden når hun skal sove.

Det var vel sånn kort fortalt.

Tror ikke det har skjedd noe annet spennende å fortelle.... :klo:

Ohhh..... W roper.... eller... er sinna... *løper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Mazilla :hug:

Oj oj... ikke mange ukene igjen for deg nå, spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh så spennende med flytting da!!! :hoppe: DET tenker jeg meg blir deilig!

Supert at hun har fått første tanna, her er det ingen enda, men synes det er heelt ok siden jeg ammer :fnise:

Spennende med jobbintervju, I hope you get it :) Men usikker om jeg noen gang har lyst å besøke deg i lunsjen siden jeg er ikke så begeistra å se den byggningen der for å si det sånn :lol:

ohhh Bumba begynnte sånn å snu seg, og jeg ble veldig redd fordi hun ikke klarte å snu andre veien enda, men det kom iløpet av en uke, og hs sa det var bare å la henne være på magen hvis det var det hun ville, man kan ikke drive å snu henne hele tiden da. Ellers kan man jo kjøpe sånn sovepose, da er det ikke så lett......eller bruke vognposen, det gjorde vi en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W har holdt på å snu seg i senga i snart over en uke, men ikke antydning til å snu seg tilbake.

Hun har jo snudd seg fra rygg til mage i flere måneder nå.... men blir så sinna og forbanna når hun har ligget lenge nok og ikke skjønner at hun skal snu seg tilbake :rolleyes:

Har prøvd å bare la henne ligge der for å prøve litt selv... men fy.. den jenta der kommer til å arve mitt temperament altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe uffda, har du prøvd å la henne ligge helt uten klær og bleie??? her hjalp det begge veier, fikk sprelle i det frie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke prøvd, men synes det liksom er så kaldt her inne jeg da.. selv om jeg fyrer :fnise: jeg innbilder meg at hun kommer til å fryse, men er sikkert ikke tilfelle. Jeg får prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun veldig kald baby da??? gjør det bare når du har fyret endel, kan bare være en liten stund om gangen da ;)

skader ikke å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

M gjør det samme i senga. Snur seg over på magen, hu KLARER jo å snu seg tilbake, men hu gidder ikke! Og når hun ligger der på magen da så får hun jo ikke sove sånn, hu bare ligger og titter opp :fnise: Så det ender med at jeg må holde hu til slutt så hu skal sovne :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alltid veldig kald på hender/armer, føtter og bein i grunn... men er vel i grunn vanlig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

W har forresten begynt med en ny trend.... som mor ikke er så happy for. Det er rasendes festlig og snu seg i senga... men nå snu seg tilbake... nei det vet vi ikke hva er :rolleyes:

Så jeg aner ikke hvor mange ganger jeg er inne for å snu henne rundt igjen på kvelden når hun skal sove.

Vi har samme problemet for tida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake. :) Herlig å få nett igjen kan jeg tenke meg. Jeg hadde blitt helt rar, for jeg sjekker jo alt på nett.

Så gøy med flytting og bedre plass! :hoppe: Og jobbintervju! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med nesten dobbelt så stor leilighet! :nigo: Er jo litt styr å flytte, men jeg er sikker på at det er verdt det ;)

Hurra for første tann :rodmer: Vi har ikke små babyer lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake. :) Herlig å få nett igjen kan jeg tenke meg. Jeg hadde blitt helt rar, for jeg sjekker jo alt på nett.

Så gøy med flytting og bedre plass! :hoppe: Og jobbintervju! :jepp:

Ja man føler seg liksom litt fortapt :fnise: eller.... det var vel avhenging det het ja ;)

Ja nå bare teller jeg ned til 1 mai :hoppe: og det jobbintervjuet skal jeg naile!!

Så deilig med nesten dobbelt så stor leilighet! :nigo: Er jo litt styr å flytte, men jeg er sikker på at det er verdt det ;)

Hurra for første tann :rodmer: Vi har ikke små babyer lenger ;)

Nei de begynner sannelig og bli store :nigo:

Og ikke nok med det... TANN NR 2 DUKKET OPP I DAG!!! :daane: den var ikke der for ca 5 timer side, da smurte jeg på dentinox... og brått så var den der nå!!! jøss altså... det forklarer i alle fall oppførselen hennes i dag... små grinete til tider, men overaskende i fin form i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...