Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Har to forskjellig nesesugere jeg da, den du nevner og en sånn ball sak jeg klemmer på inntil nesa hennes, men da må jeg holde for det andre neseboret for å få ut noe. Ikke sikkert det er så bra, men eneste måten jeg får det ut på.

Når det gjelder den jobben som er "min", så har det seg sånn at jeg er ansatt på den avdelingen, men har ikke fått tilbud om noe jobbing der siden 2009. Så tydelig at jeg er glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder også for det ene neseboret for å få ut noe og da funker det mye bedre :Nikke:

Så tror ikke det er så farlig, det er jo ikke mer enn et par sekunder av gangen maks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Muffin! :hug:

Søkte til og med en jobb til idag... PÅ NAV!!! :fnise: Som førstesekretær, tviler på at jeg får den, men skader ikke å søke. Da får man i alle fall noen med litt kompetanse der :ler:

Fått foreldrepenger i dag :hoppe: MEN.... 9000 av de forsvant alt for fort på regninger :sukk:

:rope: JEG VIL HA EN GODT BETALT JOBB NÅR JEG ER FERDIG I PERMISJONEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive litt om vektnedgangen jeg holder på meg.

Det var veie dag i går og mistet 0,5cm på midjen. ikke stort, men alikevel mindre :) og vekta viste 900g mindre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å få vektnedgang da, de sier det er ikke godt å gå for fort ned heller da, så synes nesten 1kg var bra jeg!

Nav faktisk.......ikke nav internasjonal??? for jeg sliter nå med enda mer skjønner du og de er noe dritt folk som ikke kan jobben sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAV Fredrikstad :) hehe, men tviler på at jeg får den. Er verdt forsøket da :)

HVA?! Enda mere trøbbel? Huff :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV Fredrikstad :) hehe, men tviler på at jeg får den. Er verdt forsøket da :)

HVA?! Enda mere trøbbel? Huff :kjefte:

Jepp, de "mista" eller rettere sagt kastet bort søknaden vår for barnetrygd så vi må søke på nytt, Bumba blir vel 1 år før vi begynner å få barnetrygd!

Og de tok skatt av meg denne mnd, jeg skal bare betale grenseskatt som er vel trygd, for ellers skatter jeg her. Dette fører til at jeg må søke her for å ikke betale skatt denne mnd og betale det tilbake neste år!!!!!!! Utrolig idioter som kan ikke lese papirene mine at jeg er grenseskatter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.... for et rot. Jeg deg skal ikke være bare bare å være en annen statsborger i et annet land :rolleyes:

For et system!!! Eller... mangel på system og kompetanse er det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til tenke på en ting.....

Altså... W er født 30 juli... men det finnes ikke noen 30 i februar. Når blir hun 7 mnd da? :klo:

For på tickeren så står det nå 6 mnd og 4 uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til tenke på en ting.....

Altså... W er født 30 juli... men det finnes ikke noen 30 i februar. Når blir hun 7 mnd da? :klo:

For på tickeren så står det nå 6 mnd og 4 uker.....

uhhhhhh det vet jeg faktisk ikke :klo: hmmmmm det var noe jeg ikke tenkte på engang.......

treff denne uka, jeg har vært bura inne lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vi vel få til :)

Jeg ska ingenting denne uken.... tror jeg.... eller 1 mars er det til Elisabeth med W... er ikke det denne uken? Er helt tullete når det gjelder dager og sånt for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vi vel få til :)

Jeg ska ingenting denne uken.... tror jeg.... eller 1 mars er det til Elisabeth med W... er ikke det denne uken? Er helt tullete når det gjelder dager og sånt for tiden :ler:

:ler: ummmm det er 28feb i morra, så kommer 1 mars.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til tenke på en ting.....

Altså... W er født 30 juli... men det finnes ikke noen 30 i februar. Når blir hun 7 mnd da? :klo:

For på tickeren så står det nå 6 mnd og 4 uker.....

Ikke meningen å le her assa, men en litt morsom problemstilling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ummmm det er 28feb i morra, så kommer 1 mars.......

:ler: der ser du... henger jo ikke med egentlig.... :fnise:

Og etter en nærmere titt på kalenderen, så skal jeg visst mye denne uken. Torsdag skal jeg på barseltreff, fredag til fysio. MEN... nesten uke der igjen er det BARE mandag jeg skal noe. Garantert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Treffes torsdag? :biggrin:

kan ikke jeg bare komme til deg da Linelia??? vi klarer vel å skravle uten Devilina eller?? :fnise: Må få låne stolen......

:ler: der ser du... henger jo ikke med egentlig.... :fnise:

Og etter en nærmere titt på kalenderen, så skal jeg visst mye denne uken. Torsdag skal jeg på barseltreff, fredag til fysio. MEN... nesten uke der igjen er det BARE mandag jeg skal noe. Garantert :ler:

:ler:

hehe da kan vi ta det neste uka da!

Men du, stakar barn som blir født 29 februar da! Blir et år 4 år senere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som har bursdag på skuddårsdagen, den blir feiret den 1 som regel, men kjipt da.. blir på en måte hoppet over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer på hvorfor jeg er stille.... VI HAR IKKE NETT!!!!! :kjefte:

Har sagt opp det vi hadde, da vi ikke var fornøyd.... og det vi har bestilt... ja det tar sin tid å få det tydeligvis.

Sitter hos svigers nå, så da mått jeg benytte sjangsen for å ta en tur innom :)

God helg jenter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...