Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg :hug:

Var litt mini snøstorm her og, men det gikk over. Nå er det 15 kalde blå her, men strålende :sol: da :)

Icing:

Altså, det er mye god mat i grønt :ler:

Det kan man spise uendelig av og det finnes jo magne gode salater og putte litt kylling eller skinke i... men en liten dæsj ost :)

Og på en brødskive kan man jo stappe mye rart på som metter. Tingen er det å ikke spise det søte bare :)

Man skal jo spise i forhold til aktivitet og, trener man mye må man spise mye :) Så mett blir man.

Tingen er jo ikke å kutte ut så mye, bare reduser drastisk på de usune tingene :)

I dag har jeg og kjære barnefri :nigo: Så nå skal det skrubbes litt i hus her og så mulig vi skal en tur ut i kveld, jeg vet ikke... har liksom ikke helt bestemt meg enda.

Huff, i går fikk jeg ikke shredda, håper ikke det var krise. Gjorde det da jeg sto opp i dag da.

Dagen i går fløy fra meg. Først til manuell terapauten med W, så til svigerinnen min for å scrappe litt og så hjem og spise, legge W, og så skynte meg ut for ei venninne skulle plukke meg opp for vi skulle på "symøte". (les: skravling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så begeistret for avokade men :sjenert:

Nei huff.. har vært sjelden her inne nå. Har Tele2 sånn bredbånd ting pinne... og jeg HATER den... er jo ikke bra dekning her, selv om de påstår at det skal være det :dåne:

Så når jeg bruker 5 minutter bare for å komme inn på KG... vel da mister man tolmodigheten :kjefte:

Kan medele at shredding foreløbig funker!!!! :danse:

Har gått ned 3cm på midjen eller livet :klø: og gått ned 1,3kg på en uke, det er passe nedgang :jepp: Nå gjenstår det bare å fortsette å være flink.

MEn jeg er møøøøør banken i kroppen. Var på volleyball trening i går, kan ikke si at jeg har glemt gamle kunster, MEN.... kroppen var ikke helt vant til knall og fall som før :ler:

Hadde dere sett armene mine i dag, så kunne man trodd jeg har prøvd å sette sprøyter både her og der i amrene og bommet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere som får resultater med Jillian, jeg skal starte når det har roet seg med innflyttning, flislegging osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så begeistret for avokade men :sjenert:

Nei huff.. har vært sjelden her inne nå. Har Tele2 sånn bredbånd ting pinne... og jeg HATER den... er jo ikke bra dekning her, selv om de påstår at det skal være det :dåne:

Så når jeg bruker 5 minutter bare for å komme inn på KG... vel da mister man tolmodigheten :kjefte:

Kan medele at shredding foreløbig funker!!!! :danse:

Har gått ned 3cm på midjen eller livet :klø: og gått ned 1,3kg på en uke, det er passe nedgang :jepp: Nå gjenstår det bare å fortsette å være flink.

MEn jeg er møøøøør banken i kroppen. Var på volleyball trening i går, kan ikke si at jeg har glemt gamle kunster, MEN.... kroppen var ikke helt vant til knall og fall som før :ler:

Hadde dere sett armene mine i dag, så kunne man trodd jeg har prøvd å sette sprøyter både her og der i amrene og bommet :lol:

Så slitsom internetgreie da!!! Burde nesten klage da!

Gud så flink du er med treninga og spisinga, jeg er så lite motivert at jeg spiser bare mer dritt mer jeg tenker å spise sunt og begynne trene :sjenert:

Skal ikke vi treffes snart igjen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klaget på internettet, bestilte jo det i desember/januar og det er helt av og på hele tiden. Lever sin egen verden. Så nå har vi klaget og sagt at vi ikke ønsker en slik tjenteste de ikke klarer å levere. Blir nett i veggen her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg :nigo:

Og ja, klart vi må gjøre noe sammen snart!

Glemte helt å svare på det i sta :sjenert: litt rask i taster'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så lei av å rydde... gjør det HVER JÆVLA DAG, men det blir aldri ryddig!!! :daane:

Det er liksom det hverdagen går til... stå opp, gi W mat og kose litt, legge henne for en halvtimes tid, kle på meg, ordne med W igjen, mere mat, rydde litt, vaske litt klær, leke litt med W, få meg noe mat selv, legge W igjen og så rydde litt mere.. og så blir det kjefting på mannen når han kommer hjem, for han gidder aldri å gjøre noe uten at jeg sier ifra... og det blir ikke alltid gjort noe da heller.. bare "ja da, jeg skal gjøre det" (i morgen)

Dagens irritasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er ikke lett og oppdra både mann og barn...

Jeg vet.. :sjenert:

Kanskje du trenger en form for oppbevaring..

Tenk over hva er det rotet som du rydder mest?

Jeg kjøpte oppbevaringsbokser til min mann (fra ikea i papp) han får hver måned et gitarblad, som han samler på - og de ligger overalt.. men ikke etter at han fikk boksene :lur:

Lekene til Poppel har jeg i en rosa oppbevaringskasse med lokk fra ikea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så lei av å rydde... gjør det HVER JÆVLA DAG, men det blir aldri ryddig!!! :daane:

Det er liksom det hverdagen går til... stå opp, gi W mat og kose litt, legge henne for en halvtimes tid, kle på meg, ordne med W igjen, mere mat, rydde litt, vaske litt klær, leke litt med W, få meg noe mat selv, legge W igjen og så rydde litt mere.. og så blir det kjefting på mannen når han kommer hjem, for han gidder aldri å gjøre noe uten at jeg sier ifra... og det blir ikke alltid gjort noe da heller.. bare "ja da, jeg skal gjøre det" (i morgen)

Dagens irritasjon....

Enig med Icing, mindre rot med oppbevaring her.....har egen boks til Bumba sine leker, og egen boks til hobbytinga mine(les: mer en en boks :ler: ) osv

SYnes faktisk at mannen din skal ta seg sammen snart..........er nå på tide å få istand huset der etter dere flytta, og han kan ikke forvente at du gjør alt, du har da en annen jobb som krever av deg 24 timer i døgnet.........bare piss om han sier ellers annet!!! :kjefte:

Jeg er såååå drittlei av å måtte si ifra hva som trengs å bli gjort rundt huset, altså mannen min er tydeligvis blind fordi han ser aldri at det trengs å støvsuge eller vaske in på badet.......eneste måten han tar oppvasken er når jeg venter så lenge at det ikke finnes rene tallerkener..........og min har ikke unskyldning at han har vært på jobb engang!!! :sur:

så skjønner deg veldig godt :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en mann som ikke ser at gulvene trengs å vaskes f.eks. (Mulig det er fordi vi har ulik terskel på hva som er rotete/skittent.) Han gjør ting om jeg ber han om det, men det er jo kjipt å skulle mase om sånt. Vi har gjort det lettere for oss selv ved å dele oppgavene. Klesvask er min oppgave, oppvaskmaskinen hans osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å dele oppgaver.... jeg tar stua og kjøkkenet og så skal han ta soverommet, badet og gangen, dette var i den andre leilighetn da... MEN DET BLE IKKE GJORT DA HELLER... så tilbydde meg om å bytte rom, vi gjorde det... Men nei... ikke en dritt da heller. Jeg kan bruke en hel dag på å shine alle romma om jeg vasker og rydder konstant uten avbryting. Han bruker 3 TIMER på å støvsuge stua og flytte på noen ting :daane:

Nei han ser ikke at det er rotet liksom... og det skjønner jeg bare ikke. For han hadde støv på hjernen da han var mindre. Til og med søstra hans sier dette og lurer på hva som har gått av han.

Har oppbevaringskasser her og. Mine hobbyting ligger i masse esker, W sine ligger i en kasse på gulvet og kjære sine ting... de kaster jeg :lur: eller samler i en haug.

Han er jo hele tiden så sliten vet dere, er jo så stress på jobben... skjønner jo den. Men man kan ikke alltid komme hjem og slenge seg på sofaen og se på TV. Det er en jobb å ta seg av et hus/leilighet også.

Hadde han vært smart, så hadde han gjort noe på eget initiativ... for da slapp han å få kjeft av meg. Må jo være bedre det....? :klo:

Og han går jo rundt og ser sur hele tiden også.... fordi han er sliten. Men så gjør noe med det da for svarte....

Nei mannfolk er et eget og sært tema. Man kan som sagt skrive bok om de... om ikke et helt leksikon!!! :sjenert:

Mister jo totalt energien og lysten selv på å gidde å gjøre noe rundt her, når jeg vet at det ikke ser ut til ta det har blitt gjort noe.

Men jeg tror også ting hadde blitt bedre hadde vi hatt noe større og mindre begymringer for ting.

Men det er som jeg har sagt gang på gang til han. TA EN JÆVLA UTDANNELSE!!! Slutt å syt over at du tjener lite etc... gjør noe med det.

Kjenner jeg er skikkelig irritert på han i dag :gjeiper:

Nei huff... over til noe annet!

Har søkt to jobber i dag :hoppe:

Det er på Fredrikstad sykehus men.... er bedre å jobbe der enn å være fødende :fnise:

Men tviler i grunn på at jeg får noe jobb der.... mangler jo den hersens autorisasjonen :snurt: (har for øvrig meldt meg opp til eksamen til sommeren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom å leser meg opp :)

Får håpe du får positiv tilbakemelding selv om du mangler autorisasjon :hoppe:

Kjenner forøvrig til dette med å gi beskjed om hva som må gjøres ;) Her kan Ælen godt se at noe må gjøres og si det høyt at "i dag må vi blablabla.." , men blir det gjort? Nei.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh herrigud kjenner meg i frustrasjonen din.......Når man har fått barn så bør disse menna våre skjønne at de bør vokse opp og at man kan ikke bare slenge seg ned på sofaen når man er hjemme fra jobb............

håper dere får tak i dette før dere begge er i jobb, for da blir det vel enda verre om du må på jobb hver dag, hendte i barnehagen og hjem lage middag, rydde i heimen.............og noen sted der finne tid for kjæresten.....nei han kan vel ikke forvente noe når han ikke hjelper altså!!!!

ohhh lykke til med jobbsøkinga, spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Det trengs :)

Fant en stilling til i dag, som jeg skal søke på... etter min mening er den min men.... den er en utlyst stilling på den avdelingen jeg står som tillkallingsvikar. SÅ HVORFOR HØRER JEG IKKE NOE DA :klo:

Jeg står fortsatt registrert som ansatt der...

aaaahhhh... :sol: ute!!!! Deilig!!! Det veier opp for den dårlige natten jeg har hatt. W har blitt litt forkjølet og potte-tett i nesa. Så jeg tar ikke i når jeg sier at jeg har vært oppe hver time for å trøste, putte i smokk, bruke nesesuger for å få ut gørr etc....

Så hun har kapitulert nå, sover som bare det i senga vår nå :rodmer: lille kroppen er nok sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med jobben da :klo: kanskje de ikke tenker du vil ha fulltidsjobb pga babyen?? :vetikke: uansett burde de vel ha sagt noe til deg mener jeg.

uff stakar, håper W blir bra fort! Men den nesesugeren, her har vi brukt den når Bumba har grått så mye at hun får mye slim i hals og nese.....bruker den da bare i nesa men synes ikke noe som helst kommer ut, og jeg blir bare andpusten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...