Britt Banditt Skrevet 7. februar 2011 #701 Del Skrevet 7. februar 2011 Så flink du er da..! Skulle ønske jeg var det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #702 Del Skrevet 7. februar 2011 tingen er vel heller... hvor flink er jeg de neste dagene? kjenner allerede nå at jeg er SKIKKELIG sugen på noe søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. februar 2011 #703 Del Skrevet 8. februar 2011 Satser på at du merker resultater raskt slik at jeg også blir fristet til å prøve det også Har det lastet ned, men kommer liksom ikke helt igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #704 Del Skrevet 8. februar 2011 Så flink du er som er igang med trening. Håper dere får en fin dag med 6 måneders kontroll for W, og at banken gir dere et bra lån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. februar 2011 #705 Del Skrevet 8. februar 2011 Lykke til på kontroll! Håper bankmøtet går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #706 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg håper dere får lån og jeg krysser fingrene for at dere får lån, så da bør det bli lån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. februar 2011 #707 Del Skrevet 8. februar 2011 Håper det går greit i banken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #708 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. februar 2011 #709 Del Skrevet 8. februar 2011 Stor og fin W har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #710 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ok.... kommer vel ikke som et sjokk når jeg sier... HAN GLEMTE FAEN MEG Å SETTE IGJEN BARNESETET I DAG OG... sviges skulle hente meg, så de fikk heldigvis svingt innom jobben til kjære og tatt med seg setet for et mannfolk jeg har... totalt lamma i hjernebarken til tider han der :gjeiper: kan ikke noe annet enn å le av han Hun var for øvrig 73,8cm og 9650g tung Og så var det møtet med banken da... DET rakk ikke kjære, han kom ikke fra på jobben, fordi han andre han jobber med var syk. Men jeg fikk da utrettet noe der, hun skulle se på ting etter at jeg hadde mailet henne noen papirer hun trengte som jeg ikke hadde tatt med. Og når det gjelder shredingen med hun Jillian. JEG ER STØL!!! og det bare etter nettopp å ha startet. Endret 8. februar 2011 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #711 Del Skrevet 8. februar 2011 Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #712 Del Skrevet 8. februar 2011 WORD SISTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #713 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har en av arten jeg også, som jeg gir bort gratis til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. februar 2011 #714 Del Skrevet 8. februar 2011 Helt enig, MANNFOLK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. februar 2011 #715 Del Skrevet 8. februar 2011 du må vel sette en lapp på dasjbordet TA UT BARNESTOLEN sånn når du vet du skal noe, herrigud mannfolk kan være ubrukelige til tider................i kveld var min vel brukelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 #716 Del Skrevet 9. februar 2011 Å fy fader, man blir sliten av 30 day shred!!!! 20 minutter liksom, det er jo "ingenting". Holdt på å dø jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2011 #717 Del Skrevet 9. februar 2011 30 day what?? aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #718 Del Skrevet 9. februar 2011 Å fy fader, man blir sliten av 30 day shred!!!! 20 minutter liksom, det er jo "ingenting". Holdt på å dø jeg Kjennes godt i låra og armene vet jeg, men er jo bare 3 dagen, så litt må man da kjenne. Håper bare jeg holder ut de resterende dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 9. februar 2011 Holder meg også til å bare spie 1600 kcal om dagen også, er brått vanskelig å komme opp i det tallet. Var ikke det før.. da dyttet jeg i meg det ene og andre til tider, men når man faktisk følger med på ting, så er det vanskelig. For man er alt for bevist på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2011 #720 Del Skrevet 9. februar 2011 Altså hva spiser man for å holde seg mett lenge? men som fremdeles er kalorifattig..? Jeg vurderer å begynne med havregrøt som frokost, men så er jeg ikke så veldig glad i frokost.. Vurderer å kjøpe slike nutrilett bars... de er så kvalmende søte at man trenger bare en bit så er trangen til søtt stilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå