Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tingen er vel heller... hvor flink er jeg de neste dagene? :ler: kjenner allerede nå at jeg er SKIKKELIG sugen på noe søtt :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at du merker resultater raskt slik at jeg også blir fristet til å prøve det også :jepp:

Har det lastet ned, men kommer liksom ikke helt igang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som er igang med trening. :jepp:

Håper dere får en fin dag med 6 måneders kontroll for W, og at banken gir dere et bra lån. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.... kommer vel ikke som et sjokk når jeg sier... HAN GLEMTE FAEN MEG Å SETTE IGJEN BARNESETET I DAG OG...:daane: sviges skulle hente meg, så de fikk heldigvis svingt innom jobben til kjære og tatt med seg setet :rolleyes: for et mannfolk jeg har... totalt lamma i hjernebarken til tider han der :gjeiper: kan ikke noe annet enn å le av han :fnise:

Hun var for øvrig 73,8cm og 9650g tung :)

Og så var det møtet med banken da... DET rakk ikke kjære, han kom ikke fra på jobben, fordi han andre han jobber med var syk. Men jeg fikk da utrettet noe der, hun skulle se på ting etter at jeg hadde mailet henne noen papirer hun trengte som jeg ikke hadde tatt med.

Og når det gjelder shredingen med hun Jillian. JEG ER STØL!!! og det bare etter nettopp å ha startet.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: du må vel sette en lapp på dasjbordet TA UT BARNESTOLEN sånn når du vet du skal noe, herrigud mannfolk kan være ubrukelige til tider................i kveld var min vel brukelig da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy fader, man blir sliten av 30 day shred!!!! 20 minutter liksom, det er jo "ingenting". Holdt på å dø jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å fy fader, man blir sliten av 30 day shred!!!! 20 minutter liksom, det er jo "ingenting". Holdt på å dø jeg :ler:

Kjennes godt i låra og armene vet jeg, men er jo bare 3 dagen, så litt må man da kjenne. Håper bare jeg holder ut de resterende dagene :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg også til å bare spie 1600 kcal om dagen også, er brått vanskelig å komme opp i det tallet. Var ikke det før.. :ler: da dyttet jeg i meg det ene og andre til tider, men når man faktisk følger med på ting, så er det vanskelig. For man er alt for bevist på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hva spiser man for å holde seg mett lenge? men som fremdeles er kalorifattig..?

Jeg vurderer å begynne med havregrøt som frokost, men så er jeg ikke så veldig glad i frokost..

Vurderer å kjøpe slike nutrilett bars... de er så kvalmende søte at man trenger bare en bit så er trangen til søtt stilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...