Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Hvordan har julen vært jenter? :)

Hadde nissen kommet med mye fint?

Jeg og mannen var strålende fornøyd, fikk bare fine og nyttige gaver som vi trengte og ønsket oss. HURRA!!!

W fikk kjempe mange klær og gjett om hun trengte det. Men hva k skjer med folk som kjøper i størrelse 62? Hehe... hun bruker 74/80 nå :ler:

Mannen fikk Kinect til Xbox360 av meg, gjett om det falt i smak :)

Vi var for øvrig på middag hos svigerinna mi og mannen i går. Og da ble det litt spilling etter på... fy pokkern så sliten man blir av det spillet der. Trenger ikke være tilmeldt et treningssenter lenger :ler: Måtte ta en dusj etter på, helt gjennomvåt.

Kryss fingrene jenter, i dag så har jeg lagt snuppa på sitt eget rom. Tok 40 minutter med litt inn og ut, smokk, melk og musikk.. men nå sover hun.

Fikk babycall til jul :nigo: Håper hun ikke våkner i natt...

Lagde for øvrig hjemmelaget smashsjokolade ista, prøvde i alle fall. Ble godt!!! Er ikke noe hokkuspokkus akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre at dere har kost dere i julen :nigo: Spennende med snuppa på eget rom da! Lurer på å prøve på det vi også. Sover hun vanligvis hele natten? Brukte du melkesjokolade til smashen da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger henne mellom 19 og 20, men tar opptil 40 minutter før hun sovner. Kan klage litt, prate litt og tulle litt, men så blir hun så sliten og bare slokner.

Da sover hun til ca klokken 3 - 6 en gang, sulten som en ulv. Gir henne mat og så sover hun videre til klokken 8-9 :)

Når de små sover over 6 timer, så regnes det som en full natt ;)s

Bruker lys kokesjokolade fra Landlord, smelter over vannbad, med litt smør oppi. Rører inn noen klyper med gourmet salt/eller sånn man kverner og så cornflakes. Oppi muffinsformer og inn i kjøleskapet. Stivner kjempe fort og er knall godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg prøve å lage en dag, hørtes kjempegodt ut :sikle:

Så deilig at hun sover såppas bra om natten! Min driver fortsatt å tuller, våkner annenhver time ofte, noen ganger hver :sukk: Men har i det minste lært seg å sovne uten byssing/pupping, og sover i egen kurv.

Hvor stor er W blitt egentlig? Har ikke lest hos deg på en stund, hadde ikke fått med meg den nye boka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide både meg og hun på vekta hjemme i dag... hun veier nå 9,5kg :dåne: (veide 8,4kg 29 november)

Og er vel rundt 70cm tipper jeg. Skal på 5 mnd ktr. 4 januar :)

Var hos pappa uka før jul, da hadde samboeren hans besøk av sønnen sin med datteren, hun er 8 mnd og de er like store :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stor jente ja! :jepp: Hun er vel tre uker eldre enn min, og han veier 6,5 og er 65 cm lang :fnise: Bruker 62 og noe 68 i klær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mannen er 190 og jeg 177, så hun har noe å slekte på :fnise:

MEN.... hun har slått oss for lengst i høyde og vekt da vi var på samme alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: lurte alltid på hva du putta i melka til W altså......hun er blitt like stor som C til svigerinna, men hun er da liten for alderene(16mnd)

Høres ut som en koselig jul dere hadde! Lurer fælt på hvem ga W 62 i gave :fnise:

Spennende på eget rom! :hoppe: tror ikke jeg gidder det enda da jeg ammer....blir bare styr tror jeg, men nå sover Bumba veldig bra på natta i samme soverom som oss.

:klem: Må treffes snart igjen da snuppa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt større enn M hun da, som jeg tipper nå er ca 9 kg (hatt omgangssyken, så har nok ikke lagt på seg så mye som vanlig), hun var 8590 mener jeg det var 8 desember ;)

Str 62 er vel 2-4 måneder eller noe, og de tenkte vel at siden hun er 4 måneder så bør det passe? (de kan ikke ha sett jenta da? :ler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vært her før nå... Internetten kvelda i går!!!!! :sjokk:

Hår sann derre usb modem ting, den har knekt!! Faen.... så sitter hos en kompis av meg og kjære nå.

Trodde ikke mine egne øyne i dag da jeg våknet.. klokken var 8 og snuppa hadde ENDA IKKE VÅKNET!!! Måtte inn å vekke ho for ny bleie og mat :ler:

Så tydelig at eget rom var mitt i blinken. Ingen forstyrrelser ved at jeg eller kjærer, snur oss, hoster eller må opp på do. Og så slipper hun å ligge i vugga som gynger med en gang hun leer på seg. Pluss at den begynner å bli litt liten faktisk. Hun fyller den nesten helt ut.

Store jenta mi :hjerte:

Altså... hun som hadde kjøpt 62 til W er faktisk fadderen hennes :fnise: Men hun kjøpte det for en liten stund tilbake. Er alltid GANSKE i god tid ute med julegaver :dåne:

Så hun fikk klær i størrelser 62, 68 og 74, den i 68 passet faktisk, så behold den. Var stor i størrelsen.

Muffin! Kinect er virkelig å anbefale :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: må si hun var i god tid ute siden hun kjøpte 62 til W!

men er vel ikke så rart da 62 er for 4mnd.....MEN fleste kjøper da ikke noe som passer MED ENGANG heller da...så hadde aldri våget meg å kjøpe noe som kanskje akkurat passet!

Så bra å høre W likte seg på eget rom, spiste hun da ikke noe hele natta eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink W var! Jeg burde få M på eget rom snart, men føler meg ikke helt klar for det selv, selv om senga der inne er redd opp og alt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OG DA VAR JEG TILBAKE!!!! :goodbye::jepp:

Har det skjedd noe spennende her inne da? Har noen bøker og pløye meg igjennom :fnise:

Godt nyttår til alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det har seg slik at jeg har fjortis abonement :fnise: (kontaktkort) Så hadde ikke fylt opp da jeg fikk mld din... og så gikk det i glemmeboken :sjenert:

Var på 5 mnd kontroll i dag :hoppe:

Hun gråt ikke av sprøytene, bare sutra litt når hun fikk nr 2. Flinke jenta mi :hjerte:

Og så hadde hun strekt seg til 71,5cm og var 9080gr :nigo:

:kgbaby:

Edit: måtte rette opp vekta :fnise: 900gr var litt lite :lol:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...