Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

JUUUL.... har pakket bort ALT lilla i dag og tatt fram røde duker, lys, nisser og det som hører med. Får ikke brukt alt da :(

Ikke får vi tre heller, bæsj.... :tree: er jo ikke plass.

HATER når folk kommer med uventa gaver!!! Faen... må ut å kjøpe i retur da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUUUL.... har pakket bort ALT lilla i dag og tatt fram røde duker, lys, nisser og det som hører med. Får ikke brukt alt da :(

Ikke får vi tre heller, bæsj.... :tree: er jo ikke plass.

HATER når folk kommer med uventa gaver!!! Faen... må ut å kjøpe i retur da

aww så koselig da :tree: I love christmas :tre:

Neimenn hvem er det som kom med uventa gaver?? Og folk gir vel ikke gave for å få den i retur da......så ikke føl at du må da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for LITE julepynt jeg da :fnise:

Når jeg flytta fra eksen så ble det meste liggende der, så her er det ikke så julete.. :sukk: Jaja, vi skal ha tre da ihvertfall :Nikke: (men vi har lite juletrepynt også :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare to små esker med div. julestæsj jeg, men det meste er glasskuler til treet... som jeg ikke får brukt :dåne:

Men har fått hengt noen kuler på noen lysestaker vi har på veggen og så hadde jeg noen små i plast som jeg hang på en eføy i kjøkkenvindu :fnise: Treet vårt :ler:

NÅ er jeg ferdig med å pakke inn :dåne: det er MYYYYYE.

Kom uventet gave fra en kompis av oss, føler liksom at jeg må gi tilbake jeg da, alltid vært sånn... :sjenert:

Kriiiise... mangler en sånn lysslynge med falske granbar!! Tenkte å tvinne den i gelenderet opp til oss i 2 etasje, men kjære har lagt den et lurt sted og husker ikke hvor.

I morgen er det grøt og dagen før dagen hos svigers. Gleder meg :nigo:

Skal kle på W nissekjolen sin :nigo:

Har enda ikke funnet noe kjole til ho på juleaften da :sukk: enten utsolgt eller så er det ALT for liten eller for stor størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært å pynta, blir vel jul uansett om man har ikke tre.......

i fjor hadde vi som sagt et sånt som står på bordet, var allerde lys på det så var kjempefint og hang noen favoritt kuler på det.

Her har jeg 4 esker med julepynt plus juletre og masse lys :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg har et tre da :fnise: det er ca 30 cm høyt og går på batteri. Er sånne fiberoptiske lys som blinker :ler:

Har pyntet med Norske flagg på.... noe jeg i grunn hater, men eneste som er plass på det lille treet. Kulene er for store.

Nei nå var det mye julesnakk her...

Hva har folk for planer på nyttårsaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ohh er det fargede lys som blinker eller :lur: næs!

mye julesnakk, 2 dager før jul :lol: er vel ikke rart det da.

nyttårsaften har vi INGEN planer :sukk: ikke lett når man ikke blir invitert noen sted, og ikke gidder jeg til svigers......vi hadde vært hos mamma om hun hadde ikke vært i california :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...