Devilina Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #581 Del Skrevet 19. desember 2010 WEEEE Er det samme hos meg, er mere på lesestadiet hos folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2010 #582 Del Skrevet 20. desember 2010 Bumba sover til 13-13:30 tror jeg, så er der nærmere 2 tia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 20. desember 2010 Den er god :D Da rekker jeg å få unna litt rot PAKKER og klær over alt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2010 #584 Del Skrevet 20. desember 2010 sånn er det å være nærme jul og ha små i hus ses snart snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #585 Del Skrevet 21. desember 2010 Fy søren så lite som skjer hos meg... lite spennende i alle fall. Stakkars boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2010 #586 Del Skrevet 21. desember 2010 Blåse litt liv i boka di jeg.... og sender over en så snart er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 22. desember 2010 JUUUL.... har pakket bort ALT lilla i dag og tatt fram røde duker, lys, nisser og det som hører med. Får ikke brukt alt da Ikke får vi tre heller, bæsj.... er jo ikke plass. HATER når folk kommer med uventa gaver!!! Faen... må ut å kjøpe i retur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2010 #588 Del Skrevet 22. desember 2010 JUUUL.... har pakket bort ALT lilla i dag og tatt fram røde duker, lys, nisser og det som hører med. Får ikke brukt alt da Ikke får vi tre heller, bæsj.... er jo ikke plass. HATER når folk kommer med uventa gaver!!! Faen... må ut å kjøpe i retur da aww så koselig da I love christmas Neimenn hvem er det som kom med uventa gaver?? Og folk gir vel ikke gave for å få den i retur da......så ikke føl at du må da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. desember 2010 #589 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har for LITE julepynt jeg da Når jeg flytta fra eksen så ble det meste liggende der, så her er det ikke så julete.. Jaja, vi skal ha tre da ihvertfall (men vi har lite juletrepynt også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 22. desember 2010 Har bare to små esker med div. julestæsj jeg, men det meste er glasskuler til treet... som jeg ikke får brukt :dåne: Men har fått hengt noen kuler på noen lysestaker vi har på veggen og så hadde jeg noen små i plast som jeg hang på en eføy i kjøkkenvindu Treet vårt NÅ er jeg ferdig med å pakke inn :dåne: det er MYYYYYE. Kom uventet gave fra en kompis av oss, føler liksom at jeg må gi tilbake jeg da, alltid vært sånn... Kriiiise... mangler en sånn lysslynge med falske granbar!! Tenkte å tvinne den i gelenderet opp til oss i 2 etasje, men kjære har lagt den et lurt sted og husker ikke hvor. I morgen er det grøt og dagen før dagen hos svigers. Gleder meg Skal kle på W nissekjolen sin Har enda ikke funnet noe kjole til ho på juleaften da enten utsolgt eller så er det ALT for liten eller for stor størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2010 #591 Del Skrevet 22. desember 2010 Så flink du har vært å pynta, blir vel jul uansett om man har ikke tre....... i fjor hadde vi som sagt et sånt som står på bordet, var allerde lys på det så var kjempefint og hang noen favoritt kuler på det. Her har jeg 4 esker med julepynt plus juletre og masse lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 22. desember 2010 Fant ut at jeg har et tre da det er ca 30 cm høyt og går på batteri. Er sånne fiberoptiske lys som blinker Har pyntet med Norske flagg på.... noe jeg i grunn hater, men eneste som er plass på det lille treet. Kulene er for store. Nei nå var det mye julesnakk her... Hva har folk for planer på nyttårsaften da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2010 #593 Del Skrevet 22. desember 2010 ohh er det fargede lys som blinker eller næs! mye julesnakk, 2 dager før jul er vel ikke rart det da. nyttårsaften har vi INGEN planer ikke lett når man ikke blir invitert noen sted, og ikke gidder jeg til svigers......vi hadde vært hos mamma om hun hadde ikke vært i california Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2010 #594 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUUUUUL til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. desember 2010 #596 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 23. desember 2010 #597 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. desember 2010 #598 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 24. desember 2010 Litt over en time igjen...... TRE NØTTER TIL ASKEPOTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 #600 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå