Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Har du da tid å treffes eller snuppa??

Skulle gjerne det altså, men spørs litt om jeg rekker før jul..:( Kan ihvertfall ikke på mandag, da er det fysio+NAV.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er vel nesten eneste dagen jeg ikke skal noe annet enn å rydde og pakke inn julegaver+jobbe litt, fredag skal jeg til andre siden av fjorden, lørdag jobb hele dagen, søndag julemiddag med familie, mandag fysio+nav, tirsdag og onsdag får vi besøk+at jeg må jobbe, torsdag/lillejulaften skal vi på besøk tror jeg :dåne:

Ja, her er det ikke mye tid til å late seg :filer::fnise:

Ble helt stressa jeg nå av å tenke på at det er noe hveeer dag :dåne: I dag også, straks ut på julegaveshopping..

Fint, nå ble jeg gulpa på og :ler:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: blir stressa av lista di jeg!

Kanskje vi får ta en treff i romjulen eller etter nyttår da!

Men Devilina om du har lyst å treffes, si ifra hvilken dag neste uke du har lyst og har tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ.... har jeg blitt ferdig med julegavene.. tror jeg :rolleyes:

Fy faen jeg er lei MENNESKER!!!! Og ikke tar folk hensyn når man kommer med barnevogn heller. :kjefte:

Ja hva blir det til jenter?

Skal vi ta det i det nye året da eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer det bedre for dere/deg så kan vi det ;)

her er jeg jo stort sett ferdig med gaver, baking, og har pynta alt....så har egentlig litt for god tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vi :)

Når da? :klø:

Hva skjer med det været?? I natt var jeg oppe og blandet en liten flaske til W, da regnet det som bare det... var PLUSS grader ute... og når snør det faen meg...

Skulle hente posten ista, som ikke hadde kommet :rolleyes:, og det var jo en risikosport uten like... speilblankt og en liten oppoverbakke på gårdsplassen fram til postkassa... og da med litt snø oppå. JA DA!!!! Men jeg holdt meg på beina :)

Så gamle, skrøplige mennesker.. HOLD DERE INNE!!!

Smelte forresten en ny deig med kakemenn i gang... kjære har jo spist opp de andre alt. Men jeg gjorde litt forandring nå.... brukte litt mere smørr og sukker, litt mindre mel og kulturmelk.... og la til litt vaniljesukker. Deigen ble mye bedre å jobbe med, men om den smaker like godt er en annen sak. Gjenstår og se når jeg skal steke de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: sant ;) Meeeen kan jo hende smaken blir liksom litt borte... fra det man er vant til.

Gjenstår og se :)

Bare de blir myke inne så er jeg i grunn fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååå... sitter å ser på Rachael Ray show... tror det skrives sånn :klø:

Får så lyst til å prøve så mye rart. Men fy pokker for noen porsjoner hun lager. Er det rart at Amerikanere er så svære? Alt skal jo være stort, til og med mengden man putter i munn og har på tallerkenen

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm Bumba sover vanligvis til 13, så kommer etter det eller??

Rachael Ray ja, jeg har boka hennes jo, masse fine oppskrifter, men porsjonen er jo stoooore synes jeg. Synes hun selv er litt irriterende da, så jeg likte heller å få boka en å alltid se på programmet :fnise:

Jeg kjøper bare pepperkakedeig jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kakemenn og pepperkaker er ikke det samme? Er ikke kakemenn sånne lyse? :klø:

Jeg laget egen pepperkakedeig i år *stolt* :fnise:

Og nå har jeg laget kokosmakroner :biggrin: Men det begrenser seg vel til de to slaga :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg jenter.... eller.. en vel overstått en :)

HOME SWEEEEET HOME!!! Har vært i Porsgrunn i helgen, hos pappa. Deilig å komme hjem igjen. Å ligge i sin egen seng er best.

For å ikke snakke om at man legger på seg av å være der :fnise:

Makan til mye god mat og snacks hun samboeren til pappa disker opp med :dåne:

Etter 13 passer bra vettu Neytiri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...