Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Du har sikkert så kjøkken jeg hadde før.. ble gal av den lille benkplassen og alt for lite skap. Nå har jeg STOOOOR benkplass med vindu til å titte ut og MASSE skapplass.... eneste som er positivt med leiligheten også... for den har ALT for lite plass ellers.

God helg jenter!!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff... her sitter jeg da... mutters alene på sofaen med laptopen på fangen og TV'en på... kjære og W ligger og sover.

Men JEG derimot.. får ikke sove.. ikke fordi jeg ikke er trøtt.. DET er jeg.

Men vi var på besøk hos svigerinna mi ista, så skulle jeg løfte W nedpå gulvet under babygymmen der. Så smalt det til i korsryggen min.. på akkurat samme sted jeg hadde smerter under fødselen... det var som det slo ned et lyn i korsryggen min. Klarer ikke å gå rett. Gjør vondt når jeg skal snu meg, løfte beina...

Det er helt jævli :trist:

Så lurer virkelig på hvordan dagen i morgen blir. Klarer jeg å gjøre noe for W? Altså.. jeg skal da klare å blande MME til henne, men tar meg driiiiit lang tid å komme meg fra stua og til kjøkkenet... Skifte på ho må jeg gjøre der hun er. For løfte henne er jo bare et smertehelvette uten like.

Og ikke nok med det... har så mye jeg skal gjøre i morgen!!! Først og fremst til manuell terapauten med W.... kanskje hun kan titte på ryggen min og :sjenert:

Nei... vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget...

Syte litt? :tristbla::sukk:

Huff... får prøve og sove vel og krysse fingrene for at jeg IKKE må på do i natt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det hørtes vondt ut! :sukk: Er du bedre i dag? Det kan jo godt være manuellterapeuten har noen tips til deg, hvis du klarer å komme deg dit da.. Har du noe smertestillende du kan ta og/eller noen du kan be om hjelp?

God bedring! Håper du kommer deg gjennom dagen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da vennen :troest:

jeg drar alltid til manuell terapauten samtidig som Bumba, hun hjelper meg nå med musklene for å styrke bekkenet, plus vonde skuldra mi(den jeg bærer hun alltid med), hun er jo kjempeflink og bruker også nåler så det når langt in i musklene!

god bedring snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brexidol :hjerte: hadde det ikke vært for de hadde jeg bare kunne glemme å komme meg noen sted i dag.

Er bedre i ryggen, men er nok på grynn av de. Musklene slapper av mere.

Manuell terapauten kunne ikke se på meg, men jeg kunne komme igjenn i morgen om jeg ville, men takket nei... :sjenert: er det at det er vanskelig å kjøre bil og må ha noen til å svippe meg og ikke bare bare å få det til hele tiden heller. Svigerinna mi kjørte meg i dag og hun kan ikke i morgen.

Men jeg skulle bare ringe da :jepp: fikk i alle fall beskjed om å bevege mye på meg og det har hjulpet, for kan ikke si at jeg har gjort annet i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trodde ikke den dagen har skulle gå. Klarte ikke å løfte W til morgenen i dag.. måtte dra henne ut av senga på en måte.. huff. Men går bra nå :)

Kjære gjorde all jobben med W i natt og takk guuuuud for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey... mannen jobbet overtid i dag.. han var hjemme elleve eller halv tolv... gjett hvem som sto og bakte da :sjenert: litt av et husmors evne jeg brått har blitt :fnise:

Men da ble det jammen meg en julesort til... berlinerkranser... og DET er ikke en sunn småkake altså :dåne: mye smør, sukker og mel.. i grunn dét det består av :ler: og egg da så klart.

Nei... sengen kaller :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så vondt det må være med ryggen. Godt du er litt bedre nå. :klemmer:

Kjekt for mannen å komme hjem til nybakte småkaker da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han var ikke lei seg for det :fnise: 5 stk forsvant i et jafs... men nå er de trygt i en kakeboks som er gjemt bort :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: du jeg tilgir rotet så lenge jeg får noe av julekakene dine til å smake på :spise:

Jepp vi får ha det snart, for mannen min ser på Nóa Kropp boksen din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei... holde den boksen unna han :fnise:

Skal vi se... hva med torsdag? eller en gang neste uke.

Brått jul jo :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Snart er det jul, er du ferdig med alle julegavene eller?

Jeg har så mye igjen.. Og i og med at vi skal ha julaften her er det såå mye å gjøre mtp det også.

Allikevel sitter jeg her da :filer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Snart er det jul, er du ferdig med alle julegavene eller?

Jeg har så mye igjen.. Og i og med at vi skal ha julaften her er det såå mye å gjøre mtp det også.

Allikevel sitter jeg her da :filer::fnise:

Har du da tid å treffes eller snuppa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...