Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha.. må være tante R han mente, altså... hun gamle dama som var der.. tanta til faren til mannen.

Hun har ikke hatt barn selv, klarte ikke å få det. Pluss at hun sånn dere misjons person.. fri kirken tror jeg. Så den skjønner jeg. Men å amme inne på et lager/kott da... blir for dumt :ler:

Man har da alle sett en pupp før og i alle fall noen som ammer!

I alle dager, er vel naturlig det, jeg går ikke rundt med puppen hengende heller da, er bare såvidt før barnet får hekta seg på :ler:

W er 4 mnd i dag :bursdag:

Og på 4 mnd. kontrollen i går hadde hun vokst litt til gitt... og det bare på 25 dager :sjokk:

Hun er nå 68 cm og 8440g det er hele 2 cm og 600g siden sist. :dåne:

GRATULERER! :strix: hva er det du fôrer ungen, proteinpulver eller! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: Det er noe hemmelig greier fra Telemark :fnise: Nei da.... jeg lurer på det selv... men håper hun slutter å vokse en stund nå, for da kan jeg bruke 74 leeeeeenge. Hun har veldig lang overkropp i grunn, så 68 bodyer blir for smått :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: magisk pulver du setter i melka....hmmm wonder what that is :sjokk:

her er vi saavidt begynnt i 62 bodyer....men hun er saa kort i beina at buksene i 50 passer enda :lol: billig i drift :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: takk jenter :hug:

nå er det baking på gang her... begynte å lage kakemenn deig sånn i tolv, et tiden i natt :fnise:

Så de står i ovnen nå... men ingen anelser om de er gode eller ikke, aldri laget det før..... :gjeiper: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo da... men har bare bakt kakemenn foreløbig og de gikk fort :ler:

Men skal snart til svigers og ha sånn bakedag med å lage pepperkaker :)

Og så skal jeg lage noen få til... må bare skaffe meg kakebokser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det du har tenkt å bake da???

jeg tenkte å ha søstra mi kanskje på besøk og bake kaker, men aner ikke hva vi kan bake utenom pepperkaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda... men blir helt klart pepperkaker hos svigers. Og så lurer jeg på å lage sandkaker og brune pinner.krumkaker... risboller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risboller er det lurt å vente med til litt nærmere jul (ihvertfall hvis de skal spises i jula og ikke før :lur: ), for de kan fort mugne hvis de står for lenge.

Uff, må bare komme meg ut herfra igjen. For mye kakesnakk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bake til jul :jepp:

Men med et knøttlite kjøkken med nesten ikke noe benkeplass er det begrenset for hva jeg kan bake :fnise:

Men noe må jeg klare å lage før jeg drar hjem til foreldrene mine/svigers, så jeg plukker opp all bakeinspirasjon jeg kan få her inne :sikle:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...