Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Goddie :nigo:

Skal prøve så godt jeg kan og skrive om ting som BARE ikke inneholder bæsj, tiss, mat og soving for en liten bebis ;)

Skjønt... stort sett dreier deg seg ikke om annet den første tiden :ler:

Huff... er fælt å si det har snart brukt opp alle foreldrepengen jeg fikk på mandag, alt... møkka regninger og julegave handling.

Vel.... shoppa adventsgardiner også da... 1200kr :dåne: og det var bare til to vinduer.... jaja... er jo noe jeg kommer til å ha leeeenge.. helt til vi flytter til et sted med flere vinduer i stua :fnise: da har jeg et problem :sjenert:

Tenk... det er søren meg snart jul alt!!!! :sjokk: under en måned til og så må jeg nesten gi meg en klapp på skulderen... har starte å handle julegaver før i år, og til og med til en tilbudspris.... ikke dårlig til å være meg :fnise:

Pleier å stress-handle uka før jul, men kjenner at det gidder jeg ikke lenger. Orker ikke å frese rundt med vogn, masse poser og så er det folk over aaaaaalt :dåne:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg komme på besøk fremover :klemmer:

Du er ikke alene om foreldrepengene :plystre:

Godt det ikke bare er meg :fnise: men i grunn ille... de penge for vinger å fly på altså. Godt det er halv skatt neste måned og at pengene kommer rundt den 15 :nigo:

:goodbye:

Jeg hopper etter å følger med videre her :jepp:

Håper dere har en fin fredag og får en rikig god helg!

:hug:

Godt å se deg her :hug:

Liten :klem: fra sagaöya :kyss:

Heeeeeey :nigo: Takk for det :klem tilbake.

Har dere det kos? Garantert :) Leste på FB at det var en travel dag, hehe... godt landet ikke er så stort da :fnise: sånn at dere rekker innom her og der mener jeg ;)

Aaaaahhh.... i dag har jeg vært og trent Zumba, det var deilig!!! og så hoppet jeg i dusjen, heiv på meg kose klær og stakk til ei venninne på litt te og skravling :jepp: så lot jeg mann og barn stelle seg selv en liten stund. DEILIG!!!!!!!

Men sant skal sies... det tikket inn en melding etter en time... han lurte på om jeg hadde noen tips for å få ho til å sove. Hun var bare sutrete og ikke grei å ha med å gjøre...

Hva med å prøve ting litt selv uten å spørre? :klø:

Tenk om jeg skulle ha ring eller sendt en mld for den minste ting til han da :rolleyes:

Men det gikk bra, da jeg kom hjem fant jeg både han og henne sovende i senga vår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kjempekos....og ja godt det ikke er langt innimellom byene :ler:

:ler: maa le av det du sier om mannen, for her er det alltid samme spm....ohh skal jeg ta henne in(naar hun smaagraater i vogna), hva skal jeg gjöre(naar hun graater), jeg tror hun er sulten(hver gang hun ikke smiler) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med videre her. :hoppe:

Godt du fikk tatt deg en tur ut alene, men må le litt av meldingen. Kan tenke meg det blir sånn her også. De tror visst vi har svar på alt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snøøøøør det snøøøør... tiddelibom.. men koselig da :)

1 advent og snø hører sammen :jepp:

Lurer bare på når jeg skal få vasket her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått vasket i dag... nei.. i går blir det.. klokka er jo laaaangt over to nå. :natti:

Men kjøkkenet ble skuret ned og badet. Badet har ikke blitt vasket siden vi flyttet inn.. og det var 18 september :sjenert: Altså, har jo godt over badekaret og doen nå og da, men aldri gulvet og tatt skikkelig overhaling av kriker og kroker.

Ryddet litt på kjøkkenet, vasket kjøkkenbenken, og gikk over gulvet. Sendte mann og barn ut av huset!

Er ikke trøtt... begynner å få en stygg uvane med å være leeeengre og leeeeeeeeeeengre oppe. Ikke bra.. til slutt snur jeg vel døgnet helt. :rolleyes:

4 mnd ktr klokk 12.30, men barseltreff før det. Svigerinna mi og Lille H plukker oss opp. Jepp... vi er i samme barselgruppe, men ganske greit å kjenne noen der da :) Er ei venninne til som er i den gruppen også faktisk.

Nei... får komme meg i seng vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da, nå får du skjerpe deg...du går på tomme batteri til slutt da jeg tipper W sover hele natta og du sitter oppe :nei:

Synes hun svigerinna di var litt morsom jeg.......for jeg er jo bare sååå åpen med å amme, mens hun satt på lille lageret med gutten sin....i dåpen mener jeg..... :fnise:

hvor jeg er blitt så åpen skjønner jeg ikke, er liksom bare å brette puppen ut nå, mens før var jeg litt småsjenert å gå i bikini på sommeren :ler: Og puppene er ikke mindre for å si det sånn...sikkert mange som ser sånn på meg :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du vet... skal være så anstendig vettu :fnise: husk at de er oppdratt i et VELDIG kristent hjem :gjeiper: og da må man gjemme seg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel du vet... skal være så anstendig vettu :fnise: husk at de er oppdratt i et VELDIG kristent hjem :gjeiper: og da må man gjemme seg litt :ler:

:ler: jeg spurte nemlig mannen din om jeg MÅTTE amme oppe der......da sa han at kanskje en tante eller noe regerte om jeg ammet foran dem, så da satt jeg meg i gangen...kunne ikke tenke meg å sitte ved siden av ølesker på en krakk liksom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. må være tante R han mente, altså... hun gamle dama som var der.. tanta til faren til mannen.

Hun har ikke hatt barn selv, klarte ikke å få det. Pluss at hun sånn dere misjons person.. fri kirken tror jeg. Så den skjønner jeg. Men å amme inne på et lager/kott da... blir for dumt :ler:

Man har da alle sett en pupp før og i alle fall noen som ammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W er 4 mnd i dag :bursdag:

Og på 4 mnd. kontrollen i går hadde hun vokst litt til gitt... og det bare på 25 dager :sjokk:

Hun er nå 68 cm og 8440g det er hele 2 cm og 600g siden sist. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...