Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 10. mars 2010 Håper det for nå må jeg faktisk si at jeg er litt lei snøen og kulden altså.... lengter etter litt lettere klær..... og ikke minst å få mini ut... er lei, synes ikke jeg trenger større mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #462 Del Skrevet 10. mars 2010 Men er det ikke noen uker siden vi fikk se magebilde? Syns det er på tide med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 10. mars 2010 tok akkurat bilder ista, men magen har ikke forandret seg i grunn... tror jeg :klø: bare jeg som føler at den har blitt større og hardere Men skal legge ut et i graviditetsboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 13. mars 2010 #464 Del Skrevet 13. mars 2010 Det ER vår i Oslo væffal!!! Er så nyyydelig med kvittring utenfor vinduet, sol og bare fortau! Nais!! Jobber du mandag til torsdag hver uke Devilina? Kjenner at jeg blir GRØNN av misunnelse hvis det er tilfellet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 13. mars 2010 Mandag til torsdag HVER uke... og kun 3 timer om dagen... om trent ikke vits å stå opp en gang Men, bedre det enn å sitte hjemme... Gjør seg bedre på en CV. Håper indelig jeg får mer timer når jeg kommer tilbake fra permisjon i 2011 eller slutter jeg tvert.... er jo igjennom et vikarbyrå og de burde da prøve å gjøre så jeg får litt mer å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 18. mars 2010 HUFF Har mistet stemmen min..... noen som har sett den?? Trodde jeg var på bedringens vei etter sykdommen i helgen som va... men nei da, nå har den kommet snikende igjen, heldigvis ikke denne feberen så veldig da... være med null stemme, lite pust i det hele tatt og snørr produksjon som ikke ligner grisen.... Med andre ord... det er et tegn på at våren er her... slår aldri feil.. blir det varmere og kaldere omhverandre så er jeg syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #467 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 #468 Del Skrevet 18. mars 2010 fanden... jeg kom borti anaonym-knappen Men det var bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #469 Del Skrevet 18. mars 2010 Jasså... du prøvde ikke bare å få meg nysgjerrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2010 #470 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 #471 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg prøver aldri å få noen nyskjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #472 Del Skrevet 18. mars 2010 ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 21. mars 2010 2 års dag med min kjære i dag Tiden har gått fort må jeg si Og i går hadde vi til og med 9 måneders bryllups dag :rødme: Elsker mannen min!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. mars 2010 #474 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Visste ikke at du hadde enda en dagbok Gratulerer med dagen da! Endret 21. mars 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 21. mars 2010 Startet på denne rett etter at bryllupsdagboken min ble lagt ned Men blir lite skriving her... dessverre... for opptatt i gravidboka Så er innom nå og da og puster liv i denne Skal liksom ha alt mulig annet rart her og baby ting i den andre, men fort gjort å glemme seg Tusen takk for gratulasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2010 #476 Del Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 #477 Del Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer! Dere har sannelig vært effektive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 21. mars 2010 viktig å stå på før man blir for gammel Vel.... føler man at ting klaffer så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 22. mars 2010 Selvangivelsen dalet ned i postkassen i dag gitt... trodde jeg skulle få den på nett jeg, får den nok der og.. for jeg har jo bedt om å ikke få papirutgave. Tenkte jeg skulle spare et tre da litt miljøbevist, hehe Og som vanlig var det baksmell... men ikke så mye faktisk og godt det alikevel blir pluss når jeg får ført på reise utgiftene Kommer godt med når Wiktoria kommer til verden, ekstra penger er alltid velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) husk å still klokken i natt jenter!! 1 time fram. fra klokken 0200 til 0300 Endret 27. mars 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå