Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Håper det :hoppe: for nå må jeg faktisk si at jeg er litt lei snøen og kulden altså.... lengter etter litt lettere klær..... og ikke minst å få mini ut... er lei, synes ikke jeg trenger større mage :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er det ikke noen uker siden vi fikk se magebilde? :lur: Syns det er på tide med oppdatering :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: tok akkurat bilder ista, men magen har ikke forandret seg i grunn... tror jeg :klø: bare jeg som føler at den har blitt større og hardere

Men skal legge ut et i graviditetsboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER vår i Oslo væffal!!!

Er så nyyydelig med kvittring utenfor vinduet, sol og bare fortau! Nais!! :)

Jobber du mandag til torsdag hver uke Devilina?

Kjenner at jeg blir GRØNN av misunnelse hvis det er tilfellet!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag til torsdag HVER uke... og kun 3 timer om dagen... om trent ikke vits å stå opp en gang :(

Men, bedre det enn å sitte hjemme... Gjør seg bedre på en CV. Håper indelig jeg får mer timer når jeg kommer tilbake fra permisjon i 2011 eller slutter jeg tvert.... er jo igjennom et vikarbyrå og de burde da prøve å gjøre så jeg får litt mer å gjøre!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF :sukk:

Har mistet stemmen min..... noen som har sett den??

Trodde jeg var på bedringens vei etter sykdommen i helgen som va... men nei da, nå har den kommet snikende igjen, heldigvis ikke denne feberen så veldig da... være med null stemme, lite pust i det hele tatt og snørr produksjon som ikke ligner grisen.... :snurt:

Med andre ord... det er et tegn på at våren er her... slår aldri feil.. blir det varmere og kaldere omhverandre så er jeg syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 års dag med min kjære i dag :strix:

Tiden har gått fort må jeg si :hjerte:

Og i går hadde vi til og med 9 måneders bryllups dag :rødme:

Elsker mannen min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at du hadde enda en dagbok ;)

Gratulerer med dagen da! :hjerte:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på denne rett etter at bryllupsdagboken min ble lagt ned :) Men blir lite skriving her... dessverre... for opptatt i gravidboka :fnise:

Så er innom nå og da og puster liv i denne :ler:

Skal liksom ha alt mulig annet rart her og baby ting i den andre, men fort gjort å glemme seg

Tusen takk for gratulasjonen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: viktig å stå på før man blir for gammel :lol:

Vel.... føler man at ting klaffer så er det bare å kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen dalet ned i postkassen i dag gitt... trodde jeg skulle få den på nett jeg, får den nok der og.. for jeg har jo bedt om å ikke få papirutgave. Tenkte jeg skulle spare et tre da ;) litt miljøbevist, hehe

Og som vanlig var det baksmell... men ikke så mye faktisk :hoppe: og godt det alikevel blir pluss når jeg får ført på reise utgiftene :nigo:

Kommer godt med når Wiktoria kommer til verden, ekstra penger er alltid velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: husk å still klokken i natt jenter!! 1 time fram. fra klokken 0200 til 0300 ;) Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...