Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Ja jeg slet litt med å få vekk den julekransen, måtte slette og legge til avataren jeg har nå 5 ganger... møkk :sint:

Men den som gir seg er en dritt :ler:

Fikk 3 nydelige roser i går av kjære, han var litt forsinket på valentinsgaven, ikke at det er noe viktig dag for meg heller. Men koselig at han tenkte på det da :hjerte:

Satte de i en nydelig blå vase vi fikk til bryllupet vårt... våknet i natt i 5 tiden av et helvettes brak... tror dere ikke at :catmilk: hadde vært på bordet og revet den ned da. Skjønte jo så klart ikke at var det var vasen som gikk i bakken, trodde det var ho som hadde sparket vannskåla bort over... men fikk jo se hva ho hadde gjort i syv tiden da kjære sto opp... svarte altså... den som var så fiiiiiin.

Men som jeg sa... det er som med katter og barn... ting blir rivi ned og det var nok et uhell. Litt vår skyld og... den sto jo tross alt mer på den ene bortkanten enn midt på bordet.

Skulle ønske jeg hadde vinterferie til uka.... men nei... får nok sitte på jobben og smile jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... :sukk:

Stakkars... ikke moro med diabetes nei... hvorfor lager de ikke gode påske ting til diabetikere? Finnes jo bare et bittelite utvalg av smågodt og en eller to is'er. DET er for dårlig, i alle fall med tanke på hvor mange som faktisk har denne sykdommen.

Å, jippi! De er gode!!!

Søte avataren.. :rødme:

Kjempe gode :nigo:

Ja er den ikke søt :rødme: :strix:

God helg!!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeei... det tror jeg da ikke? :klø:

Er ikke hun trønder?

Jeg er jo fra selveste nordland :lol:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet i dag kjempe sent til å være meg... 12!!!! Trodde til og med det var søndag :ler:

Og jammen meg hadde det ikke begynt å snø igjen... det snødde snøballer! Så all måkingen i går og saltingen på hellene var forgeves... var bare ut igjen å måte :(

Traske bort til buikken for kjøpe mat til :catmilk: måtte jeg også, flott med umåka fortau og slaps da... enkelte bilister tar IKKE hensyn... bare durer på og spruter ned :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:nigo: sånn er det hver uke ;) laaaaang helg :hoppe:

:sol: skinner og det gjør meg så glaaaaad :bolledeig:

Kommer våren nå for fult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oooo, jeg vil også ha helg tidlig! Særlig med det været vi har nå!! :sol: Jeg tror nok det er våren som kommer snikende Devilina! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...