Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Happy new year!!!! WEEEEEEEEEEEEEE

2010 blir et flott år vil jeg tro :nigo:

Men -20 ute... brrrr... DET er kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker og bukker!!! :nigo::klemmer:

I dag skal jeg og kjære ut å bowle med en vennepar... kan bli artig :) Er en litt dårlig taper, men pytt pytt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!!! :nigo::klemmer:

I dag skal jeg og kjære ut å bowle med en vennepar... kan bli artig :) Er en litt dårlig taper, men pytt pytt :ler:

Hvem har sagt at du skulle tape? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de dårligste rundene jeg noen gang har spilt i mitt liv.. fikk til og med mere i score da jeg hadde tatt noen cider og spilte en gang... så sier litt på innsatsen og hvor lenge siden det er siden jeg har bowlet.. men det tok seg opp etterhvert :ler: men det rare er at alle 4 var dårlige.... hehe.. så var ikke bare jeg som hadde en dårlig start. Han som var med oss har spilt bowling på bedriftslag og har egen kule og sko etc... men hjelper ikke å ha det når man ikke kommer over 100 i første serie en gang :ler::fnise:

Det skulle vi hatt.. KG treff og bowling :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de dårligste rundene jeg noen gang har spilt i mitt liv.. fikk til og med mere i score da jeg hadde tatt noen cider og spilte en gang... så sier litt på innsatsen og hvor lenge siden det er siden jeg har bowlet.. men det tok seg opp etterhvert :ler: men det rare er at alle 4 var dårlige.... hehe.. så var ikke bare jeg som hadde en dårlig start. Han som var med oss har spilt bowling på bedriftslag og har egen kule og sko etc... men hjelper ikke å ha det når man ikke kommer over 100 i første serie en gang :ler::fnise:

Det skulle vi hatt.. KG treff og bowling :nigo:

:skratte: kule sko.... Åh.. ser det for meg. Drit kule sko, egen kule, genser med lagnavn og 42 i score.... haha!!

Jeg er FOR KG og bowling!! :duskedame:

Jeg må kaste med venstre pga kronisk senebetennelse, men jeg elsker bowling selvom jeg suuuuger!! haha!!

Er drit go i nintendo wii da... skjønner ikke hvorfor det ikke er like lett i virkeligheten?? :klø:

:fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bowling på Wii for ikke så lenge siden hos svigerinna mi. Var drit moro!!! :) Men rart at det ikke er like enkelt altså.. :ler:

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg blir også med på KG-bowling!! :tommelopp: Og jeg er faktisk littegrann god! ;)

Jeg er med, men jeg er elendig! Jeg får typisk sånn død kylling og sånn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord.... rett i renna? :ler::lol:

Men det hadde jo vært kjempe artig da, tatt en KG-Bowling.... en eller annen plass :)

Lite som skjer i mitt liv om dagen.... venter på å bli svær... og lurer på når det skal bli bittelitte varmere... er ikke feil det heller :sol:

Skal for øvrig på jobbsamtale i morgen... noe jeg ikke ser fram til, er i mellom vikarbyrået, hun jeg jobber for og meg... hater sånne samtaler om positive og negative ting.. føler jeg bare får dritt og blir missforstått, men men,... må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg irritert på gubbe jævelen... :sur:

En kompis av han driver å helper til på et sånn rally team.. bare sånn hobby basis og kjære har begynt å være med å hjelpe, bare artig det for han.

Men for en 3 uker tiden siden så var kjære med på sitt første rally borti Siggdal og hjalp til, helt i orden. Jeg koset meg hjemme med film og god mat hos et vennepar.

For en uke siden sier han at det er rally denne helgen, jeg spør om han skal dra, men han.. nei.. vet ikke.. spurte flere ganger. Han trodde ikke det etc...

Så i dag drar han for å hjelpe til med å fikse på rallybilen og blir borte i 5 timer.. kommer så hjem for å fortelle at han skal bare pakke og så dra på rally i Gol... 10 minutter så jeg han..... 4 timers kjøre tur dit. Så nå har han akkurat dratt.

Er det rart jeg blir irritert. Det går an å si ifra litt før. Hadde planlagt en koselig kveld og greier.. ikke minst helg. Han kommer jo hjem på lørdagskvelden da... men det er det med kommunikasjon da...

Og spesielt når han gir inntrykk for at han ikke skal dra :sukk:

Blir skuffet her jeg sitter og føler jeg har fult rett til å være litt små irritert.

Måtte bare få blåst det ut et sted.

Får nyte det jeg kan av denne kvelden og morgen dagen alene. Lørdag stikker jeg til svigerinna på "symøte", heldigvis... går jo på veggen når jeg ikke har stort å gjøre. Kjenner få her og bor litt landelig... 15min kjøring til byen da, så så iller er det ikke.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk og kommunikasjon altså... :roll: Skjønner godt at du ble litt overgitt! Fikk du sagt klart i fra hva du mente, så det kanskje går inn til en annen gang? :sjenert: Godt du har andre planer, så du ikke bare blir sittende hjemme og glo i veggen mens han er borte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner deg godt. Bra du fikk sagt fra. :Nikke: Håper du koser deg alene og på "symøte", og at din kjære vet å gjøre opp for seg når han kommer hjem igjen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner også godt at du ble irritert. Og jeg er glad jeg ikke var i mottakerenden da du "ga så hatten passet"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...