flowergirl777 Skrevet 6. september 2009 #181 Del Skrevet 6. september 2009 Så trist at de gikk sånn da Og det er lov til å være litt lei seg, selv om, som du sier, at du har todd at et kom til å gå slik hele tida. Da krysser vi fingrene for et godt fryseforsøk! Når jeg får mensen om ei uke ca, skal jeg i gang med vårt første fryseforsøk, blir spennende. Har to embryo, så hvis begge klarer opptininga blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. september 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 6. september 2009 Huff da kjære Devilina Det var jo ikke sånn det skulle gå..... Men er du sikker på at det er TR, og ikke bare noen småblødninger? Jeg fikk faktisk noe jeg trodde var TR da jeg ventet TR, det er visst vanlig... Jeg vet det er noe som heter festeblødning, men dette er i alle fall ikke det. Skikkelig TR smerter og det fosser... bokstavelig talt... har aldri vært så ille før. Trist å høre Devilina! Godt dere ihvertfall har et egg til klart, så kanskje den vil bli værende neste gang!! Takk for Ja krysser fingra for neste forsøk Så trist at de gikk sånn da Og det er lov til å være litt lei seg, selv om, som du sier, at du har todd at et kom til å gå slik hele tida. Da krysser vi fingrene for et godt fryseforsøk! Når jeg får mensen om ei uke ca, skal jeg i gang med vårt første fryseforsøk, blir spennende. Har to embryo, så hvis begge klarer opptininga blir det bra Vet det er lov å være lei seg, men jeg er faktisk ikke det. Litt trist var det der og da når TR kom så klart, men sa til meg selv at det var nok en mening med det og det er bare å prøve igjen Skal dere sette tilbake begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. september 2009 #183 Del Skrevet 6. september 2009 kjære søte deg ble så trist når leste hva som har skjedd sender deg masse og varme tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2009 #184 Del Skrevet 6. september 2009 Godt at det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 6. september 2009 #185 Del Skrevet 6. september 2009 Åh, NEI!! Skikkelig urettferdig Devilina! Hadde så håpet at det skulle gå bra for deg siden det gikk så dårlig for meg! En av oss burde jo fått lov å få det til! Men som du sier: DU har vært GRAVID!!!! Og det er jo supert for det betyr at du kan!!! :stix: Krysser alt jeg har for at du skal få fryseforsøk så fort som mulig og at ALT stemmer da! Mange klemmer til deg :hug: OG til din kjære Det er ikke lett for noen av dere! Er stolt av deg som er positiv, men som de andre sier så er det veldig forståelig om du er lei deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 6. september 2009 #186 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, vi setter tilbake begge to (om de klarer opptininga, selvsagt) Tror det var ett 8-delt og ett 7-delt.. har hatt litt "små-angst" for å få tvillinger, men nå tenker jeg at jeg tar det jeg får Syns det er godt gjort at du er så postiv altså Prøver å trøste meg selv med at jeg tross alt ble gravid, men det er ikke så lett bestandig. Ønsker deg den fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. september 2009 #187 Del Skrevet 7. september 2009 Det var leit at det gikk sånn. Men godt at du er ved godt mot og klar for å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 7. september 2009 #188 Del Skrevet 7. september 2009 Åh.. Har ikke vært her på ei stund, og det har jo skjedd mye.. Bare trist at det ikke gikk helt som vi håpet på Men det er godt å høre at du er ved godt mot! Og som du sier: Du har vært gravid, og kan bli det Godt at det er flere forsøk, den lille spiren skal nok klare å klamre seg fast etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #189 Del Skrevet 9. september 2009 Synd å høre at spiren ikke ville sitte, men godt å høre at du kan bli gravid vennen, synes du er fantastisk positiv til det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 10. september 2009 Koselig at dere har vært innom her jente.... kan ikke si jeg har vært så flittig med det selv de siste dagene... Er nemlig helt oppslukt av Twilight sagen.... driver på siste boka nå og det på engelsk... er helt paff over hvor bra jeg leser det og forstår..... fordypning i engelsk var ikke en dum ting alikevel merker jeg Men jeg tror jeg har blitt litt små besatt av boka og ikke minst av personene... jeg sitter å tenker på boka og at jeg må hjem og lese når jeg er på jobb... hehe... Lever meg litt for mye inn i det. Det er jo så spennende og ikke minst.... så lidenskaplig! Hun som har skrevet den er bare helt genial!!! I går satt jeg til og med å små grått over noe jeg leste i bok nr 3... hehe.... jeg overrasker meg selv til stadig. Men det rare er at jeg liksom på en måte er betatt av både Jacob og Edward.... skjønner dillemaet til Belle..... den er lei altså. Er neste så kjære er litt små sjalu på at jeg leser bøkene... jeg snakker jo ikke om annet. haha..... Sitat kjære: godt det er fiktive personer og noen du aldri kommer til å møte" Men over til noe annet..... Snart helg igjen og det er ikke feil Skal i bursdag til ei venninne.... bare en rask tur da, hun skal ferie den på hytta til familen fra fredag til søndag, så da kan folk i grunn komme å gå som de vel. Kjære skal jobbe og ha varetelling helgen, så da blir det kun en tur innom. Men tror det blir koselig for det I månedskiftet september/oktober skal jeg begynnne å knasker piller igjen for så sette inn egg... om det overlever opptiningen da... uke 41-42. Det er jo en ting å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #191 Del Skrevet 10. september 2009 liker å høre at du er oppslukt av Twilight jeg er nemlig kjempefan ..men det er vel allmennekjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 10. september 2009 liker å høre at du er oppslukt av Twilight jeg er nemlig kjempefan ..men det er vel allmennekjent Har vært det helt siden jeg så filmen i mai/juni... Tenkt så spennde å kunne oppleve noe sånt da.... *drømme seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. september 2009 #193 Del Skrevet 11. september 2009 Har hørt om flere som har blitt helt oppslukt av de bøkene. Jeg er godt i gang med bok 1 nå, så jeg kommer etter. Det er jo ikke lenge til uke 41/42! Håper du får en koselig helg med bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. september 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 15. september 2009 Nei nå har det blitt lite skriving her igjen.... Føler jeg liksom ikke har noe spennende å bidra med om dagen.... Men kort oppsummert.... Fikk reduset arbeidstid i dag.... jeg jobber hovedsaklig i telefon tiden på legekontoret... men når legen ville kutte ned på den... så må jeg ha mindre tid og. TYPISK... så jeg har tilsammen 12 timers arbeidsdag hver uke.. DET blir man ikke rik av i alle fall Da var det tilbake til jobbsøking igjen... ER så dritt lei det der. Huff.. tar hva som helst jeg nå altså. Ellers er min kjære lille søte pusekatt VELDIG plagsom nå... løpetid... så jeg bestilte time i går for å sterilisere ho og ID merke ho. 1800kr.... ja det må jo til. Orker ikke å høre på den mjauinga hennes, så slitsom. Man kan ikke si hei en gang for ho snur rompa til og står klar... har ikke helt skjønt det ho der For øvrig er det planlegging av ost og vin kveld som står på agendaen... nå til fredag... egentlig er det en "sy-klubb/hobby klubb" ting noen av oss jentene har startet... så dette gleder jeg meg til Kan bli utrolig moro!!! Bare jeg har plass til alle da... brått er vi 10 stk i vår 60kvm store leilighet... DET blir trangt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. september 2009 #195 Del Skrevet 15. september 2009 Så koselig med ost og vin-kveld! Og med litt hjerterom så blir det plass til dere vet du. Jeg har endelig vært hos legen i dag. Kom på nå at jeg helt glemte å takke deg for hjelpen med å tyde blodprøveresultatene mine!! Tusen takk!! Legen sa at jeg hadde svakt forhøyede verdier, og ultralyden levnet ingen tvil - jeg har visst "typisk PCO-eggstokker". Så nå blir det Pergotime på meg! Litt glad for å være i gang jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. september 2009 #196 Del Skrevet 16. september 2009 Høres ut som en koselig plan dere har for helgen. Jeg Ost og Så kjedelig at de har kuttet ned på arbeidstiden din Lykke til med videre jobbsøking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 16. september 2009 Så koselig med ost og vin-kveld! Og med litt hjerterom så blir det plass til dere vet du. Jeg har endelig vært hos legen i dag. Kom på nå at jeg helt glemte å takke deg for hjelpen med å tyde blodprøveresultatene mine!! Tusen takk!! Legen sa at jeg hadde svakt forhøyede verdier, og ultralyden levnet ingen tvil - jeg har visst "typisk PCO-eggstokker". Så nå blir det Pergotime på meg! Litt glad for å være i gang jeg! Bare hyggelig om du fikk noe ut av de da så bra at du har endelig fått svar på det, det var som jeg trodde da. PCO mister man bare ikke sånn uten videre... har man det så har man det Men det er så deilig å få diagnose på en ting for da vet man liksom hva man har å jobbe med og man starte et sted Håper det klaffer med pergotime og alt det der, ikke at du må gå så langt som jeg måtte Men tror du her ganske heldig, tror du har en mild versjon av PCO Høres ut som en koselig plan dere har for helgen. Jeg Ost og Så kjedelig at de har kuttet ned på arbeidstiden din Lykke til med videre jobbsøking Takk takk.. det trengs.... er ikke akkurat mange jobber å oppdrive rundt her heller, men man må bare søke Kanskje jeg og kjære skulle flytte på oss :klø: Ost og ja NAM NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. september 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 17. september 2009 Sitter på jobb.... litt lite å gjøre nå.... ting går jo liksom litt av seg selv her og da Sendte pusekatten min til dyrlegen i dag med min kjære..... nå skal hun kuttes i Skumle greier det der. Hente ho igjen halv fem tiden... og så må jeg ta bussen fordi kjære må ha bilen.. kan bli int. hehe pus på bussen For øvrig starter min laaaaaaaange helg i dag Men har ingen planer bortsett fra ost og kveld med jentene i morgen da.... blir kanskje kjæreste kveld på lørdag da Søndag har vi jo 3 MÅNEDERS bryllupsdag også!! tiden har gaått fort synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. september 2009 #199 Del Skrevet 17. september 2009 Tiden flyr, det er sikkert og visst Oj, pus på bussen? Får håpe pus klarer å holde roen og ikke blir helt krakilsk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 #200 Del Skrevet 17. september 2009 Hvis pus er dopa så går det nok helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå