Gå til innhold

Sex ofte i parforhold?

Gjest Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Hvor ofte har dere sex?
Skrevet

Lurer i grunn på hvor ofte dere i parforhold har sex, samboeren min klager på at det er alt for sjeldent. Vi har vært sammen i over tre år, har sex 1-2 ganger i uka ca. Hva med dere andre her inne? Hvor ofte og hvor lenge har dere vært sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

pøh! da er det bare han som er for vårkåt altså :gjeiper: Jeg og kjærsten har sex 4-5 ganger i uken tipper jeg, men forholdet er jo ganske nytt, og man har jo gjerne sex oftere tidlig i et forhold :)

edit: skriveleif

Endret av Envy
Gjest Jente_24
Skrevet

Typen og jeg har vært sammen i 1 år. Vi har sex ca 2 ganger om dagen :sengekos: Vi klarer ikke å gå en dag uten :fnise:

Skrevet

Vi har vært sammen i 4,5 år, gift. Har sex 4-5ganger i uka i gjennomsnitt. Skjønner ikke hvorfor det skal måtte dabbe av etter at man har vært sammen noen år, det er jo fortsatt like godt ;)

Skrevet

Vi har vært sammen i over tre år. Før hadde vi sex hver gang vi møttes. Nå er det kanskje én uke i måneden hvor vi har sex ofte, også har vi mindre sex de andre ukene. Men det er grunner til da.

Vi pleier uansett å si at det er ikke hvor ofte vi har sex som er viktig, men at vi fortsatt ønsker å ha det med hverandre. Det er når lysten ikke lenger er der at vi synes det blir skummelt. Og lysten har vi heldigvis. :)

Gjest utlogget nå
Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i 5,5 år, og samboere i 3,5 år.

Da vi ikke bodde sammen hadde vi sex nesten hver dag, flere ganger om dagen.

Nå, etter å ha bodd sammen i noen år har vi sex omtrent to ganger i måneden.... :( Jeg vil gjerne ha mer, men sambo er vanskelig å få med på "leken" og sier at han har dårlig selvtillit og kjenner sexpress fra meg hele tiden.. Jeg prøver kanskje å ta initiativ til sex max en gang i uken, men det er tydeligvis for mye :/

Til ts, dere er heldige som har sex såpass ofte!

Skrevet

Har vært gift i 20 år, og vi har sex i gjennomsnitt 4-5 ganger i uka.

Skrevet

Jeg og min kjære har sex stort sett hver gang vi møtes, det vil si hver dag, og flere ganger dersom vi sover sammen.. Skal legge til at forholdet er ganske nytt!

Gjest KatarinaD
Skrevet

Vi har snart vært sammen i to år, sex 5-6 ganger i uka, litt opp og ned i forhold til stress med jobb, skole etc. Håper det ikke dabber av :jepp:

Skrevet

Håper du skjønner at svaret du får her inne, ikke akkurat er representabelt for resten av befolkningen! Folk inne på et forum om seksualitet er vel kanskje litt mer interessert i sex enn andre...?

Jeg og samboeren min har vært kjærester i 4 1/2 år, og vi har en datter på 11 mnd. Vi har herlig sex, men ikke oftere enn 1-2 ganger i uka. Det gikk fort ned fra hver dag til noen ganger i uka etter at vi ble sammen, og det har vært endel tørre perioder med mindre lyst fra begge parter.

Nå siden fødselen har imidlertid sexen vært 10 ganger bedre enn før, men pga behov for søvn må ofte gå foran sexen. :sjenert:

Men vi er fornøyd med dette! Ingen av oss har behov for mer sex enn det vi har, og vi har en veldig åpen dialog om dette (og alt annet).

Konklusjonen er: alt er bra, så lenge dere er enige.

Gjest Gjest_melinda_*
Skrevet

Eksen min og jeg var sammen i 4 år,samboere i 3 år. Når forholdet hadde "gått seg til" hadde vi sex 2-4 ganger i uken,kunne godt vært sjeldnere for min del

Skrevet

Det er veldig variabelt, men siden jeg har en jobb som involverer mye reising blir det nok noe over snittet ?? 6-7 ganger i uken når jeg er hjemme. Har bodd sammen siste 12år, men har fortsatt mye og deilig sex. Selv med 3 barn er det mulig å snike seg til en kjappis på vaskerommet, loftet eller garasjen

Er jo voldsomt individuelt hvor mye sex folk har, men nesten alt er vel like vanlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Håper du skjønner at svaret du får her inne, ikke akkurat er representabelt for resten av befolkningen! Folk inne på et forum om seksualitet er vel kanskje litt mer interessert i sex enn andre...?

Det der kunne vært svaret på nesten alle innlegg her inne :ler:

Håper virkelig ingen bruker dette forumet som mal på hva som er vanlig i ulike sammenhenger.

Gjest Gjest_skuffet_*
Skrevet
Det der kunne vært svaret på nesten alle innlegg her inne :ler:

Håper virkelig ingen bruker dette forumet som mal på hva som er vanlig i ulike sammenhenger.

Vi har sex max 1 gang pr mnd (i snitt) . Får nesten alltid nei, vet hun kan være kåt, men hun sier nei likevel. Hun gidder ikke jobbe med det. Hun blir irritert når det "blir feil". korrigerer surt.mann 39 kvinne35 16 år sammen.

Synes det er jævlig......lurer på hvordan det skal gå. hun prater aldri heller..faen !!!

Skrevet
Lurer i grunn på hvor ofte dere i parforhold har sex, samboeren min klager på at det er alt for sjeldent. Vi har vært sammen i over tre år, har sex 1-2 ganger i uka ca. Hva med dere andre her inne? Hvor ofte og hvor lenge har dere vært sammen?

Går på 7´ende året med mannen her, og sexaktiviteten varierer veldig. Innimellom kan det gå flere uker mellom, mens andre ganger har vi sex nesten hver dag. Går i perioder.

Gjest regine ii
Skrevet

Har vært sammen i drøyt 4 år, samboere i 1,5, og det varierer. Tror et slags snitt blir på 1-3 ganger i uka, noe vi begge er enige om er litt lite. Samtidig er det periodevis så mye jobb og stress at vi rett og slett ikke kommer lenger enn kosing. Men - som en annen skrev - det er viktigere at vi faktisk har lyst til å ha sex enn at vi har det hele tiden ;-)

Gjest Shelob
Skrevet
Typen og jeg har vært sammen i 1 år. Vi har sex ca 2 ganger om dagen :sengekos: Vi klarer ikke å gå en dag uten :fnise:

Rekker dere å gå på jobb? :)

Gjest Shelob
Skrevet
Har vært gift i 20 år, og vi har sex i gjennomsnitt 4-5 ganger i uka.

Wow, cool! Det er oppløftende å høre :) Sex med hverandre går jeg ut i fra :)

Gjest Shelob
Skrevet
Vi har sex max 1 gang pr mnd (i snitt) . Får nesten alltid nei, vet hun kan være kåt, men hun sier nei likevel. Hun gidder ikke jobbe med det. Hun blir irritert når det "blir feil". korrigerer surt.mann 39 kvinne35 16 år sammen.

Synes det er jævlig......lurer på hvordan det skal gå. hun prater aldri heller..faen !!!

Uff, så kjipt. Kjenner meg igjen fra mitt tidligere (langvarige) forhold. Det ble slutt heldigvis...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har vært sammen 1 år og har sex 1-2 ganger dagen når vi er sammen. Bor hver for oss, så sees stort sett bare i helgene og feriene. Flytter sammen i løpet av høsten, og gleder meg til å se åssen statistikken blir da :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...