Gjest gjest ts Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hei! I dette nydelige sommerværet er selvfølgelig mensen like rundt hjørnet...., og i dag skal vi på båttur i skjærgården. Så da lurer jeg på om det er skadelig/uheldig å "plugge" inn en tampong for sikkerhets skyld?? Er så kjipt å evt få mensen idag når jeg bare har bikinibukse på, og ombord i en liten skjærgårdsjeep går det ikke akkurat an å stikke på do med jevne mellomrom å sjekke om jeg har fått den forhatte tingen! Kommer også til å bade litt uten å ha anledning til å bytte tampong på noen timer.... Argh, hvor kjedelig å skulle ha mens nå i dette fine været (nesten så jeg håper jeg er gravid sånn at den IKKE dukker opp nå...) (ville ikke vært dumt det heller...)
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 vis du bruker ppiller må du gå direkte på neste brett.hele sommern
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Man skal egentlig ikke gjøre det fordi den tørket ut skjeden, men hvis du bruker den minste str og bare i morgen så går det bra.
Kvist Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Prøv menskopp. Den kan du sette inn på forhånd, og den kan du bade med uten å bytte rett etterpå. Sikkert litt sent til denne båtturen, men et bra tips til andre i hvertfall.
Gjest Sandbekken Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 vis du bruker ppiller må du gå direkte på neste brett.hele sommern MÅ man det? man er da ikke nødt vel?? hehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå