Gå til innhold

Michael Jackson er død


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jubii

ja jeg tror iallefall ikke pa det siden store nyhetskanaler og aviser har bekreftet det, absolutt ikke.

Daaaah... R.I.P Michael Jackson! Blir trist aa sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tatt i betraktning alt han utsatte seg for, så var det jo ikke så alt for ille at han varte så lenge som han gjorde.

Og nå er det over, så han slipper å tenke mer på noe som helst. Dødsfall er alltid verst for de som blir igjen i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist, Jeg er jo mer eller mindre "oppvokst" med Michael Jackson, og Jackson five. Sammen med The Osmonds var dette en av de store for meg i tidlig ungdom. Har alltid likt musikken, selv om mannen jo er blitt ødelagt de siste 15 årene. Det er virkelig en av de store som er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist.

Var stor fan når jeg var mindre, og hører fortsatt mye på musikken hans. Han har nok ikke hatt ett enkelt liv.

R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Åpnet VG nå - og da lyste forsiden mot meg.

Måtte til og med felle noen tårer.... tror ikke jeg har gjort det før når en kjendis har dødd.

Men jeg har digga Michael fra jeg var 7 -8 år. Elsker musikken hans, og dansingen og alt. Han var en helt genuin artist - men livet hans har nok ikke vært så enkelt.

RIP Michael - musikken lever videre i hjertet mitt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P Michael Jackson

Jeg har virkelig ikke fulgte med på nyhetene igår. Så det ikke før nå. Utrolig trist! :cry3::overrasket::forvirret::hakeslepp::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likehet med flere har jeg har også vokste opp med MJ. Han var jo den største og forble en av de store selv om jeg nok ikke var "blodfan" etter at jeg passerte tenårene.

Hvil i Fred Michael. Det burde bli liv i himmelen nå som James Brown har fått selskap av the King of Pop ;-) nå skal det rockes hardt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var trist nyhet og komme til jobb til.

En halv side på vg om han skøyt ut mot meg.

Inni meg kjenner jeg en merkelig følelse som gjør vondt.

Men samtidig litt glede over at nå har han endelig fått fred fra denne verden.

De siste årene har jo vært tøffe for han.

Livet hans har ikke vært en dans på roser.

Nå kan han hvile ifred.

Long live the king of Pop in our hearts!

Peace!

Endret av Chakoya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt på MJ på lenge, pleide å danse til musikken hans på stuegolvet når jeg var lita.

Nå sitter jeg bare med en trist følelse, og tårene ligger og vil ut.

Hører på gamle MJ låter nå, fint men trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_pasta_*

Jeg var heller aldri et blodfan, og var en av dem som syntes han ble i overkant latterlig de siste årene. Han var et musikalsk geni. Dessverre var han nok en veldig ensom og plaget mann, og man skal ikke se bort fra at han nå har det bedre. Jeg tror på et liv etter døden, og MJ er garantert i pophimmelen nå.

Hvil i fred, Michael.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...