Gå til innhold

Alkohol før vielsen

Anbefalte innlegg

Gjest Muppi
Skrevet

Mine forlovere har sagt att når vi kler meg, blir sminket og håret blir ordnet skal vi drikke champagne sammen!En liten markering før vi skal i kirken. Vi blir viet 15.30. Er dette normalt att man tar seg ett glass champagne mens man kler seg?Hva er egentlig vanlig her/meninger rundt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om mange som får dette hos frisøren. Så jeg tror ikke det er så unormalt med et glass å "roe seg på". Men jeg vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre selv.

Skrevet

Trur dette er helt normalt,

det er jo snakk om 1 glass eller 2 ikke og drekke seg dritings. :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør det som passer! Det er ikke snakk om å bli dritings. Personlig utgår champagne for meg, orker ikke å drikke noe vanndrivende og får alltid vondt i hodet av champagne, selv etter et glass. Men kjør på - hvis du vet du tåler det!

Skrevet

Ja, det er veldig vanlig at man drikker litt champagne før vielsen. Jeg fikk dette da jeg satt hos frisøren og jeg synes det utrolig koselig og deilig, selvom klokken var 08.30 på morgenen! Man følte virkelig at alt ble litt ekstra flott med en gang og jeg storkoset meg med champagnen jeg! Det er jo ikke snakk om å drikke mye uansett, bare en liten smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...