Arwen Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Lurer bare på hvor stor den er og hvordan taxfree utvalget er på flyplassen i Malaga. Lønner det seg å handle på gardemoen før man drar? Er så tungvint å dra på ekstra greier..
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #3 Skrevet 31. juli 2003 Aner ikke. Men kan du ikke bestille varer på flyet hjem, så slipper du å drasse på de? Min erfaring er at Gardermoen ikke er så ille i pris og utvalg. Særlig ikke etter at EU sluttet med tax free for egne land, hvilket gjør utvalget mye mindre for oss som ikke er i EU.
Arwen Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2003 Det hadde jeg helt glemt, selvfølgelig kan vi bestille varer på flyet.. føler meg litt dum nå. :oops: takk donpedro :D
Gyda Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Det er billigere å handle i vanlige småbutikker i Spania, enn på tax-free. Mener å huske at tax-free i Malaga har et rikelig utvalg. Var der i fjor høst, men siden vi hadde handlet det meste før vi dro til flyplassen så brukte vi tiden mest til å kikke rundt omkring. Typen sammenligner priser, så han fant ut at han hadde tjent penger på å kjøpe sprit og røyk inne i Malaga. Da vi var på Gran Canaria i år, gjorde vi akkurat det samme - og (i følge typen) sparte vi også denne gangen penger. Hvordan det er i forhold til parfyme vet jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå