Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor stor den er og hvordan taxfree utvalget er på flyplassen i Malaga. Lønner det seg å handle på gardemoen før man drar? Er så tungvint å dra på ekstra greier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen som vet?

Gjest Poirot
Skrevet

Aner ikke. Men kan du ikke bestille varer på flyet hjem, så slipper du å drasse på de?

Min erfaring er at Gardermoen ikke er så ille i pris og utvalg. Særlig ikke etter at EU sluttet med tax free for egne land, hvilket gjør utvalget mye mindre for oss som ikke er i EU.

Skrevet

Det hadde jeg helt glemt, selvfølgelig kan vi bestille varer på flyet.. føler meg litt dum nå. :oops: takk donpedro :D

Skrevet

Du bør kjøpe på Gardermoen. Bedre utvalg.

Skrevet

Det er billigere å handle i vanlige småbutikker i Spania, enn på tax-free. Mener å huske at tax-free i Malaga har et rikelig utvalg. Var der i fjor høst, men siden vi hadde handlet det meste før vi dro til flyplassen så brukte vi tiden mest til å kikke rundt omkring. Typen sammenligner priser, så han fant ut at han hadde tjent penger på å kjøpe sprit og røyk inne i Malaga.

Da vi var på Gran Canaria i år, gjorde vi akkurat det samme - og (i følge typen) sparte vi også denne gangen penger.

Hvordan det er i forhold til parfyme vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...