Gå til innhold

Hvor mye kan mensen utsettes?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal være på farten i hele sommer og deler av høsten, og har ikke lyst til å ha menstruasjon da.

Før har jeg bare utsatt den max en gang eller to i året... Men kan man utsette den flere måneder på rad, eller er det skadelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ikke farlig det.

jeg har ikke hatt mensen på 10 år jeg.bruker hormonspiral.

Gjest jente_23
Skrevet

Jeg bruker p-piller og tar tre brett på rad og så har jeg mensen, og så tar jeg tre brett på rad igjen. Gidder ikke blø mer enn nødvendig, og med nødvendig mener jeg at jeg ikke har noe valg.

Etter tre mnd kommer blødninger uansett om jeg tar pillene eller ikke. Tror nok du helt trygt kan utsette mensen ganske mye :)

Gjest Euforia
Skrevet
Jeg bruker p-piller og tar tre brett på rad og så har jeg mensen, og så tar jeg tre brett på rad igjen. Gidder ikke blø mer enn nødvendig, og med nødvendig mener jeg at jeg ikke har noe valg.

Etter tre mnd kommer blødninger uansett om jeg tar pillene eller ikke. Tror nok du helt trygt kan utsette mensen ganske mye :)

Samme her.

Hvis du utsetter for mye, blir det bare småblødninger innimellom. Sånn ble det for meg i hvert fall.

Skrevet
Samme her.

Hvis du utsetter for mye, blir det bare småblødninger innimellom. Sånn ble det for meg i hvert fall.

Samme her, ingen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...