Gå til innhold

Hva liker du på KG?


Gjest Shark

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet å kjøpe Se & Hør og lignende, pga at det er så mye crazy skandalehistorier på KG som er mye mer underholdende :D

Ellers så er det jo kjekt å se andres erfaringer på forskjellige produkter/firmaer/ting ol.l.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker muligheten KG gir til å få et innblikk i andres hverdag, både på godt og vondt. Samtidig er KG et sted jeg gjerne søker etter svar på ting, hvis det er noe jeg lurer på. Ofte finner jeg gode svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg liker muligheten KG gir til å få et innblikk i andres hverdag, både på godt og vondt. Samtidig er KG et sted jeg gjerne søker etter svar på ting, hvis det er noe jeg lurer på. Ofte finner jeg gode svar :)

Der sa du akkurat det jeg har tenk men ikke helt klart å finne ord på. KG blir liksom en måte å være sosial på, eller om ikke annet omgås mennesker på, i de periodene jeg uansett bare hadde vært hjemme og sett på tv etc. Det er kjempe koselig å lese om andres små og store problemer, og se at man kan ha mye felles med andre helt ukjennte mennesker der ute. Det er liksom ikke noe man få annledning til så ofte ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...