Mamma1 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg og samboer har en liten diskusjon gående når det gjelder å reise på ferie med jenta vår som vil være ca 6mnd da. Jeg har veldig lyst til å reise til England en tur (noen dager bare) i sommer med barna og mannen. Barna er 13 år, 9 år og 6mnd. Han mener hun er for lita, jeg mener det ikke er noe problem. Jeg har bodd i England, så jeg kjenner landet godt. Hva mener dere?
Arkana Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Det er da ikke noe problem. Vi skal selv på ferie (Praha) i sommer med vår 7 mnd gamle gutt, aldri tenkt at det skulle være noe problem. Jeg var selv jevnlig med på ferier til familien i sør-Frankrike fra jeg var et par måneder gammel. Jeg tenker at det faktisk er mye mer praktisk å dra på ferie med en så liten en enn et større barn. En baby er enkel i matveien, den kan ligge i vogn (evt bæresele) hele dagen og sover når den har behov for det uten at det forstyrrer andre. I motsetning til store barn har han heller ingen meninger om at han nå er lei av å gå, eller synes at dette er kjedelig å se på. Kos dere på ferie.
Gjest *Mim* Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Vi tar med oss Knøttet som er snart åtte måneder til Danmark noen dager. Har ikke tenkt at det skal være noe problem, nei. Tror ikke jeg ville reist til et land med ekstrem sommervarme, men England bør da gå greit.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Ser ikke helt problemet. Er det flyturen han tenker på? Jeg fløy med min datter 7-8 ganger første året fra hun var 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå