Gå til innhold

Tok ut p-ringen for 5 dager siden

Fremhevede innlegg

Gjest grapp
Skrevet

Når bør jeg begynne å bekymre meg for at noe er galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Kommer an på. Hvis du alltid pleier å få mens den første eller andre dagen etter du tar den ut ville jeg begynt å lure.

Hos meg hender det ofte at det tar 4-5 dager før mensen setter i gang etter jeg har tatt den ut, så det kan godt hende at du bare er litt "sein i avtrekkeren".

Gjest grapp
Skrevet

Ja,jeg er ofte litt sein i avtrekkeren jeg også.har ofte tatt 3-4 dager.Setter du inn ringen igjen etter en uke selv om du kun har hatt mens i 2dager?

Gjest strykebrett
Skrevet

Jepps. Setter den uansett inn etter en uke ja. Går det lengre tid så er man ikke like sikker tror jeg. Somregel har jeg fortsatt mensen da siden den starter så seint, men det er ikke noe problem :)

Skrevet

Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på at den dukker opp snart.Takk for svar :)

Skrevet

hvordan er den å bruke ? detter den noengang ut?? er det vanskelig å sette den inn?

jeg klarer ikke sette inn en tampong en gang jeg :( de bare er ekle .. får det ikke til!!

så dette er vel ikke noe bra alternativ for meg kanskje?

:sjenert:

Gjest grapp
Skrevet

jeg synes den er veldig enkel å bruke.i tillegg slipper du og tenke på å ta p-pillen hver dag.Den plasseres opp i vagina og man skal ikke kjenne den når den er riktig plassert.Jeg har aldri opplevd at ringen faller ut.

Skrevet

bruker p sprøyte nå. trives godt med den... men det er jo litt dumt at det kan ta et par år fra man slutter til man kan bli gravid.. man mister jo helt kontrollen... gikk 9 mnd uten å te den., men ingenting skjedde.. :(

er bare redd for at jeg ikke får til å sette den inn

Gjest strykebrett
Skrevet

Den er kjempelett å sette innog ta ut syns jeg. Det er godt forklart i den lille brosjyren som følger med også så det burde ikke være noe problem. Man får jo kjøpt 1-månedspakker på apoteket, så du kan jo be legen din om en resept så du kan få prøve det.

De fleste leger er ganske ivrige på å skrive ut p-ringen etter hva jeg har forstått siden det er mindre hormoner i den enn i piller og sprøyte.

Skrevet

hmm

høres jo litt skummelt ut da.

for meg som ikke klarer tamponger en gang... :(

tror jeg må komme over det tullet der nå.. blir jo 29 år rett rundt hjørnet:S

tror nemmelig ikke jeg klarer å huske p pillen hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...