Gå til innhold

Er puppene mine normale? hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg er en jente på snart 20år, som er såå lei av puppene mine.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare de, men de er så spisse. Ikke noe form i det hele tatt. De er som om de ikke har vokst siden jeg var 14 lissom.

Jeg synes dette er helt forferdelig, og jeg klarer ikke å se på dem. Blir så lei meg. Dette har også gått veldig utover mitt sex liv med samboeren min.

Skulle ønske jeg kunne være stolt av puppene mine, trodde kroppen min skulle være i sin beste alder jeg da..

Jeg vurderer å ta silikon, men alle sier jeg er for ung og at jeg bør vente til jeg får barn osv.

Er det noen som også har erfaring med dette?? Kommer de til å være sånn for alltid? Er det noen p-piller som kan sette dem igang eller noe?

Jeg setter utrolig stor pris på svar!!

God sommer til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ogsaa spisse pupper, og det er helt normalt, saerlig foer man faar barn. Etter amming og slikt endrer de gjerne litt paa formen (gjorde i alle fall det for de jeg kjenner).

Jeg tenkte litt som deg foer, ville ha runde pupper. Men saa fant jeg ut etterhvert at det ikke gjoer noe, og man kan bruke BH som gjoer dem mer runde, og naar jeg er naken er jeg langt mer opptatt av andre ting enn formen paa puppene mine ;)

Jeg tror ikke det er noe du kan gjoere med det utenom silikon.

Gjest Gjest_lisbeth_*
Skrevet

jeg har fått mye større og rundere pupper av å gå på p-pillen, spesielt merket Diane. anbefales! puppene kan være litt ømme en stund, men det gikk over for meg etter noen uker i allefall :)

store eller små, spisse eller ikke, jeg synes naturlig er finest uansett, altså ikke silikon. Men det kommer jo an på graden av misfornøydhet også...

lykke til iallefall!

Gjest strykebrett
Skrevet

Puppene dine er helt normale. Hvis du ser filmer fra sent 60/ tidlig 70-tall kan du se på jentene at dette faktisk var idealet på den tiden. I alle nakenscenene ser du jenter med spisse pupper.

Du skal ikke se bort fra at de vil endre seg hvis du begynner på p-piller eller legger på deg for eksempel. Jeg la om kostholdet for å få opp kroppsvekten og gikk opp 1 bh-størrelse på det.

Skrevet

Synes ikke man skal bruke hormonpreparater for å få større pupper. Jeg minns det finnes en nettside med bilder av en hel haug med pupper, og alle disse var definert som normale. Jeg fikk jaggu en boost på selvtillitten av å se de bildene, for jeg konkluderte med at mine var definitivt i den finere del av skalaen. Tross alt ser man stort sett andres pupper stappet inn i en bh, operert eller puppene til filmstjerner. Bilder er også ofte manipulerte. Vi har rett og slett et forvrengt bilde av hva som er normalt, og et "skadet" bilde av hva som er det perfekte. Det "perfekte" er nemlig svært ofte fikset på.

Gjest Gjest
Skrevet

Eh, tuller du? Du har jo drømmepuppene!! Jeg har sånne store runde, for store, synes de henger noe forferdelig. Og omtrent da jeg begynte å utvikle pupper så ble jeg lei meg fordi jeg ikke fikk sånne spisse pupper, bare runde. Æsj. :P Vær glad for de puppene du har, de er mest sannsynligvis nyydelige!

Skrevet

Puppene dine er normale ja.

Jeg hadde også sånne pupper som deg, har litt den formen enda, men de har begynt å henge mye etter jeg gikk ner en del i vekt.

Men, er du ordentlig misfornøyd så ikke bry deg om det negative folk sier om silikon.

Jeg har prøvd å like puppene mine siden jeg fikk dem omtrent, og er stadig like misfornøyd.

Så når jeg får råd skal mine til pers, selv jeg enda ikke har fått barn.

Det er ikke alltid man klarer å like sine kroppsdeler uansett hvor mye fint andre sier om dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...