Gjest Gjest1 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg lurer på om jeg har fått en soppinfeksjon (og muligens gått med det en stund ubehandlet) i underlivet. Det klør, har mye mer utflod (føler at det er vått hele tiden), lukter surt, og er sårt og vondt etter sex. Nå har det seg sånn at jeg ikke kommer meg til legen før om et par uker tidligst, og har sett at det står på Canesten-pakkene at man skal konsultere lege ved første gangs bruk ... Hvor viktig er dette? Tenkte å ringe legen min og høre i morgen, men det hadde jo vært utrolig greit å bare sette igang med en kur. Har ikke hatt det før (iallefall ikke behandlet det før). Kan det forsvinne av seg selv?
Aftensol Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg gikk ikke til legen første gang jeg brukte canesten... Men jeg ville også ha kjøpt en canesten stikkpille (enten engangsdose, eller den du må ta hver dag i noen dager) i tillegg til krem siden du muligens har hatt det en stund... Sånn jeg har skjønt det, så er det ikke noe vits i i dra til legen med soppinfeksjon, med mindre du tror det kan være noe annet selvfølgelig! (feks hvis du ikke har fast partner...) Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg ville ha prøvd med canesten stikkpille og krem før et legebesøk... Har gjort det noen ganger, og hver gang har det gått over uten legebesøk...
Gjest ts Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Tusen takk for svar, nå ble jeg superlettet. Da prøver jeg en kur med det først, og så får vi se.
Gjest samme problem Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Tusen takk for svar, nå ble jeg superlettet. Da prøver jeg en kur med det først, og så får vi se. i følge min lege er det lurt å ta stikkpillene som skal tas over flere dager, ikke den engangs behandlinge. Den virker ikke så godt. også lurt å bytte fra canesten til pevaryl (?) om første kur ikke virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå