Gjest tolvon Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 hei idag skal jeg begynne på tolvon, dels for depresjon og dels for sovnvansker. føler at jeg bare leser dritt om medisinen og at man legger på seg MANGE kilo. er det virkelig så ille? når man er deprimert fra før av hjelper det jo ikke akkurat å gå masse opp i vekt i tillegg :-O hjelper tolvon mot de tunge dagene? setter pris på tilbakemeldinger!! =)
Nuffen Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Dette spørsmålet vil jeg gjerne svare på . Jeg har brukt Tolvon i ca tre år nå. Jeg fikk det foreskrevet pga søvnvansker, men jeg sliter også med depresjon til tider, så for meg var de pillene midt i blinken. Men, som deg, så var jeg også selvfølgelig skeptisk før jeg begynte med dem. Heldigvis helt uten grunn, for jeg har overhodet ikke merket noe negativt med dem. Jeg som har slitt med søvnproblemer i alle år (er nå 33), sover nå som en baby. Jeg kan være lys våken når jeg tar pillen, men i løpet av en drøy halvtime er jeg så trøtt at jeg bare må gå og legge meg. Det hender derimot noen ganger at jeg føler jeg ikke er trøtt nok for å gå til sengs, men med én gang jeg har lagt hodet på puta, så er veien kort til Drømmeland Det kan hende du får litt vel livlige drømmer i begynnelsen, men det går antakelig over. En annen positiv ting er, at i motsetning til andre piller man får for å sove, så merker man ikke noe dagen etter. Ikke trøtt, vondt i hodet/tung i hodet el.l. -Og det har jo veldig mye å si. Når det gjelder vektøkning, så har jeg heller ikke merket noe til det. Som du skjønner, så har jeg bare positive erfaringer med den pillen. -Noe jeg håper du også får . Du får gi en liten tilbakemelding etter hvert om hvordan det går. Lykke til, og klem fra meg!
Gjest Gjest_Tonlon_* Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Hei Nuffen! Tusen tusen takk for bra svar! Åh nå føler jeg meg mye mere beroliget kjenner jeg. Men vet jo ikke hva man skal tro når man hører så mye negativt, blir jo fort til at man blir skeptisk selv. Tonlon er jo heller ikke vanedannende så det er jo fint.. Fint å høre at de fungerer så bra for deg, håper virkelig på det samme her! Er så digg at du ikke føler deg slapp hele dagen etter, har nemlig vært borte i det og det er nesten verre enn å være søvnløs om natten vil jeg si.. Takk for erfaring, og holder deg oppdatert klem klem
Gjest tolvon Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 det er selvsagt meg, tolvon som svarte over der, jeg kalte meg visst tonlon der, trodde det var det medisinen het, husket litt feil hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå