Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Har utsatt mensen i et par måneder, og startet den nå. Bruker normalt å ha relativt smertefrie mensperioder, regelmessig og helt normalt. Nå har jeg hatt mensen i litt over 1 dag, men merket takvise smerter 1 dag før mensen starta. Greit det, men disse smertene er utrolig intense! Er i tillegg slapp, kvalm (har kastet opp 3 ganger og det jeg spiser holder seg ikke lenge), svimmel av og til. Er dette normalt ved mensen? Bruker jo som regel å ha helt greie mensperioder, så jeg setter jo et lite spørsmålstegn når jeg plutselig blir sånn her. Kan dette ha noe med at jeg har utsatt mensen så mange ganger? Er snakk om 2 mnd.
Gjest lille_kvinne Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg blir alltid ekstremt dårlig når jeg utsetter mensen over lengre perioder. Er omtrent som om jeg får smertene fra 3x mensen samtidig. Kvalm, uvel, vondt i magen og ryggen. Nå har jeg også plager en gang i måneden, men ingenting som kan sammenlignes med etter at jeg utsatte mensen 3måneder på rad når jeg bodde hos kjæresten :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå