Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 http://www.detsoteliv.no/searchresults_oth...uppe.php?id=411 Noen som har prøvd after eight ostekake? Den hørtes jo utrolig god ut, men er den like god som den høres ut tro?? Nam.
Gjest ts Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Forresten blir jo det her veldig dyrt!! 4 pk philadelphia???
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Trodde jeg hadde prøvd den, men det er en annen oppskrift jeg har brukt, og den kaka er veldig god synes jeg. Her er oppskrifta om du ønsker, ikke riktig så dyre ingredienser, men litt blir det jo. Sjokoladeostekake med mintsmak Bunn 125 g havrekjeks 50 g smør eller margarin Fyll 250 g kremost naturell 1 pk (200 g) After Eight 3 dl kremfløte Pynt: After Eight Kremfløte Knus kjeksen fin tog bland den med smeltet smør. Trykk blandingen i en rund form med løs bunn, ca. 24 cm i diameter, eller legg ringen på et flatt fat uten bunnen og trykk blandingen direkte på fatet. Ta til side fire biter sjokolade, og smelt resten i vannbad. Smuldre osten i en skål og pisk raskt inn den smeltede sjokoladen, bruk el-visp. Pisk kremen løst og vend den forsiktig i sjokoladeblandingen. Fordel blandingen over kjeksbunnen og sett kaldt. Ved servering pyntes den med pisket krem og halve sjokoladeplater og gjerne frisk mynte.
Minttu Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 det der hørtes utrolig digg ut, så dette må jeg prøve!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå