Gå til innhold

Gynekolog

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har fått brev fra kreftforeningen om å oppsøke gynekolog, for å ta celleprøve.

Siden jeg aldri har vært gynekolog, og ikke er interessert til å dra til fastlegen min, så lurer jeg på om noen har/kan anbefale gynekologer i Trondheim?

Dame eller mann, det spiller ingen rolle :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg likte Jorunn Thørring Loennechen ved Elvehavna medisinske senter (like ved Solsiden kjøpesenter).

Var også til en eldre mannlig gynekolog ved navn (Christian?) Brodtkorp på Buran for kanskje ti år siden. Han likte jeg veldig godt, men jeg er usikker på om han driver ennå. Ser at det er en med det navnet som driver idag lenger bort på Møllenberg (nært Solsiden kjøpesenter det også), men om det er han eller kanskje en sønn er jeg usikker på...

Gjest D-shol
Skrevet

Jeg var også på Elvehavna, gikk kjempegreit :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg likte Jorunn Thørring Loennechen ved Elvehavna medisinske senter (like ved Solsiden kjøpesenter).

Var også til en eldre mannlig gynekolog ved navn (Christian?) Brodtkorp på Buran for kanskje ti år siden. Han likte jeg veldig godt, men jeg er usikker på om han driver ennå. Ser at det er en med det navnet som driver idag lenger bort på Møllenberg (nært Solsiden kjøpesenter det også), men om det er han eller kanskje en sønn er jeg usikker på...

Ja, har hørt om han Christian jeg også, mamma anbefalte, men måtte bare høre om det er flere :) Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...