Gå til innhold

Gummibåt (149 kr), 30 år, rart?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er 30. Jeg vurderer å kjøpe meg en gummibåt på Europris til 149 kr. Å bruke den selv. Ser du på det som rart?

Noen som vet om kvaliteten er god på de gummibåtene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miley

Spørs hva du skal bruke den til. Skal du forsøke å bruke den som båt så synes jeg du er litt rar, men skal du bare flyte rundt på stranda så synes jeg derimot ikke du er rar.

Kvaliteten er som på andre barneleker, de blir fort ødelagte om du ikke er forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenkte bare å bruke den med å ro litt, å flyte rundt i den, IKKE drive å fiske og slikt fra den. Bruke den i nærheten av stranden, slik at det ikke blir så langt å svømme til land om den går i stykker. Kommer selvsagt til å bruke flytevest om jeg kjøper meg en slik.

I stille sjø/vann og kanskje i nærheten av kaier. Men ikke med slike svære kaier med svære båter. Men ved kaier / strender jeg fint kunne ha badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg kjøpte en slik på hytten forrige helg. Synes de er kule, jeg. Det var tiltenkt ungene, men jeg fikk heldigvis være med dem ut.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er helt alene, uten mann og uten barn. Hadde jeg hatt barn, hadde jeg kjøpt uten å tenkt meg om. Men når jeg er helt alene og voksen, tenker jeg på om det kanskje er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Hvis Arne Næss, som var professor og greier, kunne leke med en tøygris og ha den som venn, kan vel du leke med en gummibåt?

Jeg er for at voksne også skal leke, det er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit! Men du må regne med at en gummibåt i den prisklassen er å regne for en "engangsbåt". Det går lett hull, og er vanskelig å lappe. Altså: ingen langtur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley
Tenkte bare å bruke den med å ro litt, å flyte rundt i den, IKKE drive å fiske og slikt fra den. Bruke den i nærheten av stranden, slik at det ikke blir så langt å svømme til land om den går i stykker. Kommer selvsagt til å bruke flytevest om jeg kjøper meg en slik.

I stille sjø/vann og kanskje i nærheten av kaier. Men ikke med slike svære kaier med svære båter. Men ved kaier / strender jeg fint kunne ha badet.

Da hadde jeg gått for det. Jeg tror ikke folk kommer til å synes det er noe rart før du prøver å padle ut på havet med den, og vis du bare skal flyte rundt på stranden med den er det vel knapt nok noen som bryr seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er 30. Jeg vurderer å kjøpe meg en gummibåt på Europris til 149 kr. Å bruke den selv. Ser du på det som rart?

Noen som vet om kvaliteten er god på de gummibåtene?

nei,du er ikke rar,men vil fraråde deg til å dra på langtur. du får hva du betaler for.

husk redningsvest og mobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke lest hele tråden...

men jeg må innrømme at jeg har BAD DYR!!

mange!! jeg er ganske lik hilde i chartefeber...

morro morro! kos deg med gummibåten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Elsker badeleker og badedyr jeg :Nikke:

når jeg er på hytten har jeg en stor spekkhogger, en drage, en gummibåt (som er veldig deilig og snu oppned og feste tau i i brygga og flyte rundt på) en badestol, sånne kjempe ringer og en hel haug med andre morsomme ting, og kjøper minst en ny ting hvert år! :) bare å kjøpe gummibåt du, du er absolutt ikke alene om å like sånt! :) forresten har jeg sett flere som faktisk har padlet ordentlig langt ut med slike leke-gummibåter som du snakker om også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takker for alle svar. Da blir det gummibåt kjøp på meg. Ja, redningvest skal jeg ha. Og ikke langturer. Skal passe på at jeg er så pass nærme land at jeg fint kan klare å svømme i land om den skulle gå i stykker. Håper den varer denne sommeren. Hadde alltid veldig lyst på gummibåt som barn, men hadde det aldri, så er jo en drøm som går i oppfyllelse også det å få kjøpt en gummibåt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Ser ikke helt vitsen med redningsvest må jeg innrømme. Det er ikke akkurat påbudt å bruke det når man er ute og bader med diverse oppblåsbare badeleker. Og jeg hadde nok droppet mobilen også.

Du bør uansett ikke være langt fra stranden i en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør være klar over at bunnen på de båtene ikke holder allverdens... limingen langs kantene har en tendens til og løsne når du passerer 12 år :P

Har selv hatt ett par av de båtene, og kan ikke forstå hvorfor du ikke har en selv allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt vitsen med redningsvest må jeg innrømme. Det er ikke akkurat påbudt å bruke det når man er ute og bader med diverse oppblåsbare badeleker. Og jeg hadde nok droppet mobilen også.

Du bør uansett ikke være langt fra stranden i en sånn.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en sånn en, men kostet på meg en i god kvalitet. Den har holdt i MANGE år. Men jeg bruker den ikke så flittig som småunger ville ha gjort.

Hvis du snur den og legge bunnen opp, så blir det verdens beste solseng. Enten på land eller i vannet. Bind en snor fra båten til brygga/tre/o.l., for de driver fort avgårde hvis/når/mens du sovner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh men hva skal du med flytevest???? det er jo en badeleke..... det er ikke rart med en voksen person i gummibåt.. men må si jeg hadde trekt litt på smilebåndet dersom personen hadde på seg flytevest???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal selvsagt ha flytevest....... Kommer jo ikke alltid til å være kjempenærme land, men kommer til å være såpass at jeg er sikker på at jeg orker å svømme i land om båten skulle gå i stykker. Så jeg ser på flytevest/redningsvest som et must. Mobil dropper jeg nok, skulle jeg falle uti, er jo den ødelagt.

Og har jeg flytevest kan jeg jo dra lenger fra land enn jeg kan om jeg ikke har flytevest. Skal jeg bare ligge helt med stranda, dropper jeg nok flytevesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...