Gjest Miley Skrevet 23. juni 2009 #21 Skrevet 23. juni 2009 Da ville jeg heller reagert på at hun inviterer seg selv i selskap til eksmannens familie, en at hun mener at de begge er foreldre uansett hvem sin "ansvarsuke" det er.
Mbelle Skrevet 23. juni 2009 #22 Skrevet 23. juni 2009 Hvis det hadde vært omvendt, ville du tenkt på samme måte da?
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juni 2009 #23 Skrevet 23. juni 2009 Han har vore konsekvent og aldri etterkomt hennes ønsker om å gjør saker for henne.Det gjorde han nok av da de var gift, men takken da var å få slengt i seg at han var en idiot og en tulling. Så at ho no 3,5 år etter at dei skilde seg er begynt å ringe og invitere seg selv i selskap hos hans slektninger og komme bevist akkurat når hun vet at vi er der synest vi lite om. Slekninger som hun dei 2 siste årene dei var gift ikke var på besøk hos selv eller sammen med han. Han var der alltid med barna alene. Slektningene til min mann synest de ikke kan si nei når hun ringer. Og det forstår vi og godtar det.De er veldig hyggelige og vi liker dem godt og det er alltid hyggelig å være på besøk, men man kan si at stemningen ble litt trykket. Vi viste ikke at hun kom før hun stod der. Det man er forberedt på kan man håndtere bedre en det som kommer brått på. Men hvordan fikk hun vite om selskapet da? Dersom det er sånn at denne familien hans ikke vil ha henne der, så hvorfor i all verden forteller de henne at de skal ha selskap? Det går helt fint an å omgå at folk inviterer seg selv. Og hvorfor tar ikke faren til ungene dem med i familieselskap selv om det ikke er hans uke?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #24 Skrevet 23. juni 2009 Men hvordan fikk hun vite om selskapet da? Dersom det er sånn at denne familien hans ikke vil ha henne der, så hvorfor i all verden forteller de henne at de skal ha selskap? Det går helt fint an å omgå at folk inviterer seg selv. Og hvorfor tar ikke faren til ungene dem med i familieselskap selv om det ikke er hans uke? Faren hadde sagt at vi skulle i bursdag.Mor har barna, hennes ferieuker har startet.
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juni 2009 #25 Skrevet 23. juni 2009 Faren hadde sagt at vi skulle i bursdag.Mor har barna, hennes ferieuker har startet. Hm. For meg høres det merkelig ut at han skulle fortelle det til henne, når dere ikke ønsker at hun skal dukke opp? I tillegg tenker jeg at for å småprate om sånne ting, må de to ha et ok forhold segimellom. Da må det jo være mulig for ham på en grei måte å ta opp med henne at hun ikke er velkommen i eks-svigerfamiliens selskaper?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #26 Skrevet 23. juni 2009 Eksen min gjorde sånne ting i mange år etter bruddet. Han tilbød seg å gjøre det og det var ikke ofte jeg spurte om hjelp til noe som helst. Den nye samboeren hans lagde et vanvittig lurveleven hver gang han gjorde noe hos meg, men det gav han blaffen i. Sannsynligvis gjorde han det fordi han fortsatt hadde følelser for meg Så deilig for deg da, å tro at eksen fortsatt ville ha deg
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #27 Skrevet 23. juni 2009 Hm. For meg høres det merkelig ut at han skulle fortelle det til henne, når dere ikke ønsker at hun skal dukke opp? I tillegg tenker jeg at for å småprate om sånne ting, må de to ha et ok forhold segimellom. Da må det jo være mulig for ham på en grei måte å ta opp med henne at hun ikke er velkommen i eks-svigerfamiliens selskaper? De har fått et ok forhold etter hvert, og små prat under levering av ungene forekommer.Den nærmest svigerfam. har ingenting med henne å gjøre bortsett fra farmor som er barnevakt av og til. Dette gjelder søkenbarn av min mann som han har vokst opp som nærmeste nabo med. Og jeg tro faktisk at om han sier noe til henne så kan vi være sikre på at hun kommer til å møte i fremtiden også. Vi håper at hun skal se det selv og misse interessen for å gå i besøk, samtidig som vi jo ikke kan bestemme hvem hun besøker.Måtte bare få ut noe irritasjon,ellers har jeg jo stort sett lært å leve med alle ideene hennes. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #28 Skrevet 24. juni 2009 Så deilig for deg da, å tro at eksen fortsatt ville ha deg Det er ikke snakkk om å tro, men å vite, kjære deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå